Skocz do zawartości
Krynio

cykanie w okolicach paska wieloklinowego

Rekomendowane odpowiedzi

witam, szukam i szukam juz troszke i niemoge nigdzie znaleźć podobnego tematu, a wiec dzisiaj po przejechaniu odcinka 30km przy parowaniu auta usłyszałem ze cos mi z przodu cyka, dodam ze wczesniej juz kiedys tez tak było, najbardziej słychac to przy prawym kole po otwarciu maski słychac w okolicy paska rozrządu i wieloklinowego takie cyklicznie cykanie tsy tsy tsy jakby ciuchcia, dodam gazu to cyka bardziej, mam 2 pliki dzwiękowe jeden z nagrania pod maska a drugi z wewnatrz auta. wrazie czego moge je wrzucić. ma ktoś jakis pomysł co to moze byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to masz wyciągnięty pasek wielorowkowy i dlatego są takie odgłosy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niedawno zmieniany na nowy przy wymianie rozrzadu, to niepojawia sie zawsze dopiero gdy auto sie nagrzeje to tak cyka tyrka jakby gdzies była nieszczelnosc i cos uciekało. zaraz pojde włacze go po chwili odpoczynku i załacze od razu klime zeby zobaczyc

 

byłem własnie właczyc jeszcze raz postał i cicho było, i ta obudowa co jest od rozrządu po lewej stronie nad pompami i alternatorem to jak docisne ten taki bolec co tam wystaje to cicho puszcze cyrkocze co to moze byc? zarza znajde zdjecie i zaznacze co naciskałem

 

o to miejsce co zaznaczyłem na zdjeciu

http://www.fotoszok.pl/show.php/415625_1523586898.jpg.html

Edytowane przez Krynio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wciąz lekko obsuwa mi sie obudowa paska powodując tarcie o rolke i czasem o pasek, ma ktoś moze jakis pomysł patent zeby unieruchomić tą obudowe zeby sie nie przesuwała co jakis czas? mam wsadzony ten bolec co tam powinien byc ale niepomaga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć te pliki, ale pewnie się nie obejdzie bez zdjęcia pasków i pokręcenia ręką kółkami.

Co do opadającej obudowy to nie da się założyć dobrze górnej obudowy kiedy dolna krzywo siedzi, więc sprawdź dolną, szczególnie czy jest dobrze przymocowana obok pompy wody. Może też wygięła się blacha od strony silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z obudową jest tak ze zaczyna trzec o rolke dą u góry złapie za nia przesune ja lekko ku górze jest wporzadku a przejade kawałek znów sie obsuwa i tu własnie ten cały moj problem, co jak najlepiej zrobic zeby sie nieobsuwała ciagle bo to niedobrze dla paska jak go czasem dotknie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób zdjęcia tego łączenia blachy z obudową (od strony pokrywy zaworów).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, to rozbiore to jutro bo dzis nie miałem cały dzien czasu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności