Jacekp14_2005 Zgłoś #21 Napisano 7 Września 2011 Sprawdź wiązkę przed modułem komfortu, przy progu .Miałem przypadek passata w którym nie działały zamki w drzwiach -jedynie z pilota zamykała się klapa bagażnika .Przyczyną były zgnite(zaśniedziałe) przewody plusowe do poszczególnych drzwi które łączą się w takim dziadowskim połączeniu we wiązce instalacji w pobliżu modułu komf. Rozchyliłem przewody i węzeł tych 5-ciu przewodów plusowych był całkowicie zgnity.Po połączeniu tych przewodów zamki działają .Podejrzewam że masz tam zwarcie(tam jest stały plus) - dlatego idzie taki prąd i nie działają zamki.Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #22 Napisano 12 Września 2011 Problem, który pojawił się tylko raz - rozwiązany. Stwierdziłem, że odpowiedź nadaje się do tego wątku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek_207 Zgłoś #23 Napisano 28 Grudnia 2015 Witam, Dzisiaj padł mi akumulator w passacie 1.6AHL 98 rok, zacząłem szukać dlaczego, przy sprawdzaniu amperomierzem przy akumulatorze wychodzi około 0.5A, więc ide do skrzynki bezpieczników i szukam co bierze prąd, na bezpieczniku 14 ok 2A jednak zauważyłem że odpowiada on także za podświetlenie wnętrza wiec normalny jest ten pobór, jakimś dziwnym cudem pobór prądu ustał i niby jest ok. Z tym że od dłuższego czasu borykam się z problemem takim że jak zamknę samochód z pilota to drzwi się zamykają jednak drzwi kierowcy się odrazu otwierają, jednak po wyjęciu tego bezpiecznika wszystko działa jak należy. Dodam że gdy zamykam ze środka ( z przycisku na drzwiach) to wszystko jest ok. Gdzie może leżeć przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek_207 Zgłoś #24 Napisano 1 Stycznia 2016 Jeden problem rozwiązany. Po zamknięciu drzwi wszystkie sie zamykały jednak drzwi kierowcy otwierały się spowrotem, winna była kostka stacyjki która cały czas dawała plus na ten kabel przez co komfort myślał że klucz jest cały czas w stacyjce. Jednak jeszcze troche sprawę pokomplikowało to, że gdzieś na tym kablu zrobilo sie zwarcie i kabel sie spalił (był praktycznie bez owijki) więc zakończyło się na demotażu deski, zmianie kabla i przejżeniu całej instalacji. Wsumie cały dzień roboty. Z tym że problem poboru prądu wrócił, wszyskie bezpieczniki sprawdzone, nic nie pobiera, każdy przekaźnik sprawdzony też nie leży tam przyczyna, Wiadomo że pobór jest z kabiny bo plusowy kabel na klemie (ten o mniejszym przekroju) powoduje ten pobór. Chyba wszystkie odbiorniki w środku odpiołem. Wsumie wywaliłem fotele dokopałem się do modułu komfortu widać, że kiedyś był zalany, bo jest tam piasek, jednak skrzynka modułu w środku jak nowa, kostki całe, ładne, instalacja poza puszką nie wygląda najgorzej, jednak to jest chyba ostatnia z możliwości poboru prądu, już sam nie wiem czego szukać. A i w komforcie kod błędu 01329. Jakieś rady ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek_207 Zgłoś #25 Napisano 11 Stycznia 2016 Ok dokopałem się co powoduje problem, po odłączeniu modułu drzwi pasażera z przodu pobór prądu ustaje, błąd 01329 (tryb awaryjny) ginie i oczywiście pojawia się błąd że nie widzi drzwi. Kopiąc głębiej okazało się wszysko mokre pod wykładziną u pasażera, wysuszyłem, pobór na podłączonych drzwiach czasami jest czasami nie ma. Więc pojechałem na złom po taki sam moduł drzwi(ten sam nr) jednak pobór prądu dalej taki sam. Sprawdziłem wszystkie kable idące od samego modułu w drzwiach do modułu komfortu i wszystkie wizualnie są ok nie poprzecierane itp. Podmieniłem moduł komfortu na taki sam (te same numery) i także nie pomogło... Ma ktoś pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach