vwgtiusa Zgłoś #1 Napisano 1 Kwietnia 2011 Witam, czy moglby ktos mi podpowiedziec ktory czujnik mam zmienic?? Czujnik temperatury spalin nr 3. - ktory to jest ten nr 3? czujniki temperatury spalin to numery 10, 12, 15 - silnik to BMR Nie moge nigdzie znalezc nic na temat ktory to moze byc czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 1 Kwietnia 2011 a może podałbyś błąd i jego definicję to by było szybciej lub VIN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwgtiusa Zgłoś #3 Napisano 1 Kwietnia 2011 (edytowane) WVWZZZ3CZ7P0428 005213 - Czujnik 3 temperatury spalin: zwarcie do plusa 009259 - Czujnik 3 temperatury spalin; zespó? 1: niewiarygodny sygna? auto co jakis czas ma zafalowania obrotow na luzie, lub podczas jazdy jest to szarpanie ktore ustaje po kilku minutach. Poza tym innych objawow nie ma procz palacego sie check engine Edytowane 23 Kwietnia 2011 przez vwgtiusa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwgtiusa Zgłoś #4 Napisano 8 Kwietnia 2011 rozwiazaniem problemu jest czujnik za filtr cz st 03G906088B Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturPolgrabia Zgłoś #5 Napisano 18 Kwietnia 2011 potrzebuję waszej pomocy. również mam do wymiany 3 czujnik temperatury spalin. wg tego co tu czytam to powinienem kupić 03G906088B jednak serwis podał mi taki kod części: 03L906088CE. błąd mi pokazuje G 527 który faktycznie powinienem kupić czujnik? Pomożecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #6 Napisano 18 Kwietnia 2011 Jak podałeś VIN auta w serwisie i powiedzieli jaki trzeba to bym taki kupił . Mają bazę aktualną i według niej podają . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturPolgrabia Zgłoś #7 Napisano 19 Kwietnia 2011 a orientujecie się czym się różnią te oznaczenia? czy to ma wpływ na działanie czujnika czy to tylko długość kabla? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekus Zgłoś #8 Napisano 22 Kwietnia 2011 padł mi ktorys czujnik błąd to 1 Fault Found 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 19 Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): -5.10 (no units): -30.60 Mass Flow: 5.69 g/s Temperature: 66.0°C Temperature: 11.7°C który to czujnik do wymiany? dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
point Zgłoś #9 Napisano 22 Kwietnia 2011 http://allegro.pl/czujnik-roznicy-cisnienia-076906051a-g450-i1563775744.html to takie cudenko, szukaj koło podszybia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #10 Napisano 26 Kwietnia 2011 padł mi ktorys czujnik błąd to 1 Fault Found 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 19 Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): -5.10 (no units): -30.60 Mass Flow: 5.69 g/s Temperature: 66.0°C Temperature: 11.7°C który to czujnik do wymiany? dzięki Tak jak kolega point napisał, a więcej tu uszkodzony czujnik ciśnienia spalin G450 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damcyk Zgłoś #11 Napisano 18 Stycznia 2012 Witam chciałem sobie tylko potwierdzić informacje Mam take błędy 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 6 Reset counter: 40 Mileage: 79545 km Time Indication: 0 Date: 2012.01.17 Time: 12:10:19 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 144.0 Nm Speed: 0.0 km/h Pressure: 0.0 mbar Text: 21 mbar Text: 192 C Temperature: -3.0°C 001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal P0471 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 23 Reset counter: 40 Mileage: 79546 km Time Indication: 0 Date: 2012.01.17 Time: 12:29:36 Freeze Frame: RPM: 1984 /min Torque: 40.0 Nm Speed: 18.0 km/h Pressure: 0.0 mbar Text: 200 C Text: 0 mbar Temperature: -3.0°C 009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal P2453 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 79550 km Time Indication: 0 Date: 2012.01.17 Time: 12:42:27 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 144.0 Nm Speed: 0.0 km/h Pressure: 0.0 mbar Text: 0 mbar Text: 220 C Temperature: -3.0°C Pierwsze dwa to będzie wymiana tego czujnika ? Czujnik allegro A ten ostatni to z tego co się domyślam jest spowodowany błędem tego czujnika ? Może mi tylko ktoś potwierdzić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #12 Napisano 18 Stycznia 2012 Najpierw wymień ten G450 (link podałeś do allegro) bo jezeli on przepuszczam to wtedy drugi czujnik (drugi błąd) może głupieć wymian g450 to max 3 minuty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwica Zgłoś #13 Napisano 25 Marca 2012 Witam ,jeżeli ktoś mógłby potwierdzić ,kontrolka silnika vag dwa błędy 005213 oraz009259 czy to czujnik temperatury czy czujnik ci śnienia spalin rok 2006 20 tdi 140km nr vin WVWZZZ3CZ6E171028 .Z GÓRY DZIĘKUJE ZA PODPOWIEDZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #14 Napisano 5 Października 2012 (edytowane) dołącze sie do temetu, w moim pasku zapchal sie juz filtr czastek stalych wiec zrobilem w nim 3 dziury wiertlem 16mm , z komputera rowniez zostalo usuniete to co trzeba. Jednak auto nie ma swojej mocy, jakos ociezale wkreca sie na obroty a na wolnym gazie kopci na bialo. Pojechalem sprawdzic na vagu co jest nie tak. zadnych bledow, po wgraniu oryginalnego softu pokazal blad 1 czujnika spalin. I teraz moje pytanie, ktory to czujnik, nie mam nr bledu, czy ta informacja wystarczy do zdiagnozowania problemu? Edytowane 11 Listopada 2012 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #15 Napisano 11 Listopada 2012 Podbijam temat, czy ktod moze wie ktory to pierwszy czujnik? od turbiny sie lliczy jako pierwszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmielek Zgłoś #16 Napisano 3 Lipca 2014 Witam Panowie mam problem z czujnikiem 076906051A czyli czujnik różnicy ciśnienia odkryłem ,że orginalne przewody elektryczne które powinny być podłączone do tego czujnika są ucięte a sam czujnik ma podłączone nowe kabelki gdzie dalej idą w podszybie i pewnie do kompa .Jeden z tych uciętych kabelków powinien iść do elektronicznego zaworu sterującego łopatkami w turbinie . Pytanie mam do was takie : czy te uciete kabelki mogą powodować że auto jest słabe z dołu obrotów ? i po co jest zrobiona ta nowa instalacja elektryczna ? czy wypalanie filtra dpf wiąże się z bardzo wysoką temp przy turbinie ? Mam nadzieje że dostane odpowiedz na moje pytania z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #17 Napisano 13 Marca 2015 (edytowane) czy ktoś może zna rezystencje tych czujników, tzn jaką wartośc opornika trzeba wpiąć zeby odczytana była prawidlowa wartość? Jedyne dane które znalazłem to: Co prawda od Skoda Octavia BMM 2.0 TDI-PD/103KM 2004-2009r, ale może się przydać: 25*C- ok. 220Om 100*C-ok. 276Om 150*C-ok. 313Om 200*C-ok. 350Om 250*C-ok. 385Om 300*C-ok. 420Om 350*C-ok. 455Om 400*C-ok. 488Om 450*C-ok. 521Om 500*C-ok. 555Om 600*C-ok. 618Om 700*C-ok. 680Om 800*C-ok. 740Om 900*C-ok. 795Om 1000*C-ok. 850Om To dotyczy czujnika G235. ktoś coś podpowie? Wykonałem prosty myk, uciąłem wtyczke od czujnika i wlutowałem w niego opornik ktory jak widac daje wartość 808om. Jednak nie widze zednej poprawy. Mianowicie borykam sie z problemem braku mocy przy duzych predkosciach, powyzej 160 zaczyna sie walka z oporem powietrza. Komputer nie pokazuje juz bledu poniewaz DPF zostal usuniety i juz nie pokazuje bledow zwiazanych z temp spalin i roznica cisnien. Jednak podobno czujniki temp maja byc sprawne, ktos to przerabial? OK pomierzyłem posprawdzalem i na zgaszonym czujnik daje około 220om czyli sie zgadza, to by bylo około 25 st C czyli czujniki maja taka samą rezystencje. problem rozwiazany Edytowane 15 Marca 2015 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach