Skocz do zawartości
vwgtiusa

Ktory to czujnik temperatury spalin z 3 roznych

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy moglby ktos mi podpowiedziec ktory czujnik mam zmienic??

 

Czujnik temperatury spalin nr 3. - ktory to jest ten nr 3?

 

 

 

czujnik.jpg

 

 

czujniki temperatury spalin to numery 10, 12, 15 - silnik to BMR

 

Nie moge nigdzie znalezc nic na temat ktory to moze byc czujnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może podałbyś błąd i jego definicję to by było szybciej lub VIN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WVWZZZ3CZ7P0428

 

 

005213 - Czujnik 3 temperatury spalin: zwarcie do plusa

 

 

009259 - Czujnik 3 temperatury spalin; zespó? 1: niewiarygodny sygna?

 

auto co jakis czas ma zafalowania obrotow na luzie, lub podczas jazdy jest to szarpanie ktore ustaje po kilku minutach. Poza tym innych objawow nie ma procz palacego sie check engine

Edytowane przez vwgtiusa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozwiazaniem problemu jest czujnik za filtr cz st

 

03G906088B

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrzebuję waszej pomocy.

również mam do wymiany 3 czujnik temperatury spalin.

 

wg tego co tu czytam to powinienem kupić 03G906088B

jednak serwis podał mi taki kod części: 03L906088CE.

 

błąd mi pokazuje G 527

 

który faktycznie powinienem kupić czujnik? Pomożecie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak podałeś VIN auta w serwisie i powiedzieli jaki trzeba to bym taki kupił . Mają bazę aktualną i według niej podają .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a orientujecie się czym się różnią te oznaczenia?

czy to ma wpływ na działanie czujnika czy to tylko długość kabla?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

padł mi ktorys czujnik

błąd to

1 Fault Found

 

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

P0471 - 000 - -

Freeze Frame

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 19

Time Indication: 0

 

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

(no units): -5.10

(no units): -30.60

Mass Flow: 5.69 g/s

Temperature: 66.0°C

Temperature: 11.7°C

 

który to czujnik do wymiany?

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
padł mi ktorys czujnik

błąd to

1 Fault Found

 

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

P0471 - 000 - -

Freeze Frame

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 19

Time Indication: 0

 

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

(no units): -5.10

(no units): -30.60

Mass Flow: 5.69 g/s

Temperature: 66.0°C

Temperature: 11.7°C

 

który to czujnik do wymiany?

dzięki

Tak jak kolega point napisał, a więcej tu uszkodzony czujnik ciśnienia spalin G450

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałem sobie tylko potwierdzić informacje

Mam take błędy

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

P0471 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 6

Reset counter: 40

Mileage: 79545 km

Time Indication: 0

Date: 2012.01.17

Time: 12:10:19

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 144.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Pressure: 0.0 mbar

Text: 21 mbar

Text: 192 C

Temperature: -3.0°C

 

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

P0471 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 23

Reset counter: 40

Mileage: 79546 km

Time Indication: 0

Date: 2012.01.17

Time: 12:29:36

 

Freeze Frame:

RPM: 1984 /min

Torque: 40.0 Nm

Speed: 18.0 km/h

Pressure: 0.0 mbar

Text: 200 C

Text: 0 mbar

Temperature: -3.0°C

 

009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal

P2453 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 40

Mileage: 79550 km

Time Indication: 0

Date: 2012.01.17

Time: 12:42:27

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 144.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Pressure: 0.0 mbar

Text: 0 mbar

Text: 220 C

Temperature: -3.0°C

 

Pierwsze dwa to będzie wymiana tego czujnika ? Czujnik allegro

 

A ten ostatni to z tego co się domyślam jest spowodowany błędem tego czujnika ?

 

Może mi tylko ktoś potwierdzić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wymień ten G450 (link podałeś do allegro)

bo jezeli on przepuszczam to wtedy drugi czujnik (drugi błąd) może głupieć

 

wymian g450 to max 3 minuty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,jeżeli ktoś mógłby potwierdzić ,kontrolka silnika vag dwa błędy 005213 oraz009259 czy to czujnik temperatury czy czujnik ci śnienia spalin rok 2006 20 tdi 140km nr vin WVWZZZ3CZ6E171028 .Z GÓRY DZIĘKUJE ZA PODPOWIEDZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dołącze sie do temetu, w moim pasku zapchal sie juz filtr czastek stalych wiec zrobilem w nim 3 dziury wiertlem 16mm :), z komputera rowniez zostalo usuniete to co trzeba. Jednak auto nie ma swojej mocy, jakos ociezale wkreca sie na obroty a na wolnym gazie kopci na bialo. Pojechalem sprawdzic na vagu co jest nie tak. zadnych bledow, po wgraniu oryginalnego softu pokazal blad 1 czujnika spalin. I teraz moje pytanie, ktory to czujnik, nie mam nr bledu, czy ta informacja wystarczy do zdiagnozowania problemu?

Edytowane przez dee_jay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podbijam temat, czy ktod moze wie ktory to pierwszy czujnik? od turbiny sie lliczy jako pierwszy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mam problem z czujnikiem 076906051A czyli czujnik różnicy ciśnienia odkryłem ,że orginalne przewody elektryczne które powinny być podłączone do tego czujnika są ucięte a sam czujnik ma podłączone nowe kabelki gdzie dalej idą w podszybie i pewnie do kompa .Jeden z tych uciętych kabelków powinien iść do elektronicznego zaworu sterującego łopatkami w turbinie .

Pytanie mam do was takie : czy te uciete kabelki mogą powodować że auto jest słabe z dołu obrotów ?

i po co jest zrobiona ta nowa instalacja elektryczna ?

czy wypalanie filtra dpf wiąże się z bardzo wysoką temp przy turbinie ?

 

Mam nadzieje że dostane odpowiedz na moje pytania

z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś może zna rezystencje tych czujników, tzn jaką wartośc opornika trzeba wpiąć zeby odczytana była prawidlowa wartość?

 

Jedyne dane które znalazłem to:

 

Co prawda od Skoda Octavia BMM 2.0 TDI-PD/103KM 2004-2009r, ale może się przydać:

25*C- ok. 220Om

100*C-ok. 276Om

150*C-ok. 313Om

200*C-ok. 350Om

250*C-ok. 385Om

300*C-ok. 420Om

350*C-ok. 455Om

400*C-ok. 488Om

450*C-ok. 521Om

500*C-ok. 555Om

600*C-ok. 618Om

700*C-ok. 680Om

800*C-ok. 740Om

900*C-ok. 795Om

1000*C-ok. 850Om

 

To dotyczy czujnika G235.

 

ktoś coś podpowie?

 

 

IMG_2629.jpg

 

Wykonałem prosty myk, uciąłem wtyczke od czujnika i wlutowałem w niego opornik ktory jak widac daje wartość 808om. Jednak nie widze zednej poprawy. Mianowicie borykam sie z problemem braku mocy przy duzych predkosciach, powyzej 160 zaczyna sie walka z oporem powietrza. Komputer nie pokazuje juz bledu poniewaz DPF zostal usuniety i juz nie pokazuje bledow zwiazanych z temp spalin i roznica cisnien. Jednak podobno czujniki temp maja byc sprawne, ktos to przerabial?

 

 

OK pomierzyłem posprawdzalem i na zgaszonym czujnik daje około 220om czyli sie zgadza, to by bylo około 25 st C czyli czujniki maja taka samą rezystencje. :D problem rozwiazany :P

IMG_2630.jpg

Edytowane przez dee_jay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności