lucki Zgłoś #1 Napisano 28 Marca 2011 Witam, od pewnego momentu ma problem z moim 9A. Rano odpalam auto i po przejechaniu 10km jest jeszcze właczone ssanie. Obroty sie zawieszają. Wyłączam zapłon, od razu odpalam i jest juz ok. Co to moze być? Dzieje się identycznie na PB jak i LPG. p.s wymieniłem cewke, kable, kopułke, palec, krokowca, potencjometr rozdzielacza nie przyniosło to żadnego efektu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #2 Napisano 28 Marca 2011 kompa wymieniałeś? może to on wchodzi na tryb awaryjny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 28 Marca 2011 Witam, od pewnego momentu ma problem z moim 9A. Rano odpalam auto i po przejechaniu 10km jest jeszcze właczone ssanie. Obroty sie zawieszają. Wyłączam zapłon, od razu odpalam i jest juz ok. Co to moze być? Dzieje się identycznie na PB jak i LPG. p.s wymieniłem cewke, kable, kopułke, palec, krokowca, potencjometr rozdzielacza nie przyniosło to żadnego efektu a przepływkę czyściłeś? jak działa sonda lambda może czy nie dochodzi lewe powietrze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucki Zgłoś #4 Napisano 28 Marca 2011 Całych rozdzielaczy mam już 3 sztuki. Na każdej auto jedzie i na każdej jest to samo. Co do ecu to właśnie dzisiaj wsadziłem nowy (wyrwałem z corrado a 40pln) z niebieską naklejka nr 8A0 907 404 a stary był z końcówką 404F. Jak na razie jest ok ale ... jak jadę tak 80-100 naciskam sprzęgło to obroty bardzo powoli spadają, ale jak już spadną to super się utrzymują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 28 Marca 2011 Całych rozdzielaczy mam już 3 sztuki. Na każdej auto jedzie i na każdej jest to samo. Co do ecu to właśnie dzisiaj wsadziłem nowy (wyrwałem z corrado a 40pln) z niebieską naklejka nr 8A0 907 404 a stary był z końcówką 404F. Jak na razie jest ok ale ... jak jadę tak 80-100 naciskam sprzęgło to obroty bardzo powoli spadają, ale jak już spadną to super się utrzymują przepustnicę wyczyść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucki Zgłoś #6 Napisano 28 Marca 2011 Kolego czyszczona była jakies 2 miesiące temu. Nawet ja tempo polerowałem wewnatrz ---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:36 ---------- po wymianie ecu na razie jest ok, nie gaśnie obroty trzyma super, ale nieraz jest tak ze na wolnych mam 1200 a nieraz równiutko 1000. Generalnie silnik pracuje tak jakby łagodniej. Na brak mocy nie narzekam. Co to jest ze odpalę i mam 1200, zgaszę i od razu odpalę i 1000 równiutko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 29 Marca 2011 LUCKI Co to jest ze odpalę i mam 1200, zgaszę i od razu odpalę i 1000 równiutko ? to może być krokowiec, jakieś lewe powietrze, może przeplywka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucki Zgłoś #8 Napisano 31 Marca 2011 Problem rozwiązał EVOLUTION, który kazał wsadzić stop k-j Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini_m Zgłoś #9 Napisano 31 Marca 2011 Podpinam się pod temat.... U mnie też obroty skakały, wcześniej i na benzynie i na gazie, teraz niby już tylko na gazie, ale na benzynie nadal idealnie nie jest. http://s1477.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1345634&t=634371841826140246&id=516065983&vid=516065983 Na żółto to czego nie mam. Na niebiesko to czego nie mogę znaleźć. Na czerwono źle podpięty przewód powietrza. Na zielono miejsce którego nie podejrzewałem o brak przewodu a tam jest śruba.... Na pomarańczowo z pytajnikiem.... Pytanie... Jaki tam jest czujnik (bo to chyba czujnik) jakie kabelki mają być do niego podpięte?? Czy takie podłączenie przewodów podciśnienia jest celowe ze względu na lpg, czy to schrzaniona robota?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #10 Napisano 31 Marca 2011 Ad 1. 46 - przewód podciśnienia - idzie po górze ścianki grodziowej 11 - jak masz ABS to jest tylko trójnik 28 - nie wiem co to 37 - też nie wiem Ad 2. - Ad 3. - musisz zmienić - masz zaślepiony ten otwór Ad 4. - patrz punkt 3 Ad 5. - z tyłu w bloku masz czujnik oleju, ale nie pamiętam jego specyfikacji... Mogę później skoczyć do auta i looknąć Na tym zdjątku co wkleiłem jeden ten kanał (z zaślepionym króćcem) jest właśnie od auta z podtlenkiem. Więc widać to taka rzeźba z tym związana ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini_m Zgłoś #11 Napisano 31 Marca 2011 Czyli ma to tak zostać???? Jeśli mam lpg to tak ma być?? Jeśli mógłbym prosić o sprawdzenie tego czujnika.... Oraz skąd i jakie kabelki do niego idą.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #12 Napisano 31 Marca 2011 Czyli ma to tak zostać???? Jeśli mam lpg to tak ma być??A tego to nie wiem ... Podtlenku u mnie brak. Jeśli mógłbym prosić o sprawdzenie tego czujnika.... Oraz skąd i jakie kabelki do niego idą.... Czujnik temperatury oleju 0-180*C; M10x1; 1 styk biały; 049 919 563A; 1 przewód zielono - czarny idący do wiązki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini_m Zgłoś #13 Napisano 31 Marca 2011 Dzięki... o to chodziło.... A mógłbyś zrobić zdjęcie przewodów podciśnienia... Oraz boku silnika tego na którym nie ma rozrządu.... Musze porównać pare rzeczy bo inaczej ni dojde do ładu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #14 Napisano 31 Marca 2011 Teraz już nie mam jak polecieć do auta. Tutaj będziesz miał troszeczkę: https://picasaweb.google.com/kemerek/Passiu# Niedawno był wątek w którym ktoś prosił o zdjęcia 9A i trochę osób tam powrzucało różności. Poszukaj sobie. A podciśnienia to tak jak Edek pokazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #15 Napisano 31 Marca 2011 A masz MFA Bo ten czujnik o którym wyżej mowa to na 99% jest właśnie dla MFA. Oraz boku silnika tego na którym nie ma rozrządu Z boku masz dwa czujniki temp. wody. Jeden dwupinowy, jeden jednopinowy. 1. Czujnik temperatury do wskaźnika temperatury wody układ stabilizacji biegu jałowego 0-125*C; M10x1; 1 styk czarny 049 919 501 (027 919 501) 2. Czujnik temperatury dla pojazdów z katalizatorem M10x1; 2 styki biały; 035 919 561A ---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:52 ---------- Jutro jak nie zapomnę to pstryknę fotę i popatrzę jakie przewody i dokąd idą. ---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:53 ---------- Poczytaj sobie ten wątek: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=31911&highlight=silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini_m Zgłoś #16 Napisano 31 Marca 2011 A po czym poznać czy mam MFA i co to jest <wstyd> ale nie wiem.... Aha... i moja prośba jest taka żebyś mi porobił zdjecia jeśli będziesz mógł żebym widział jak idą przewody podciśnienia.... Masakra jaki mam burdel przy osprzęcie silnika.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #17 Napisano 31 Marca 2011 MFA to jestkomputer pokładowy w 35I Poznać można po przycisku na prawej manetce (opisany) i dużym wyświetlaczu w lewej części licznika. Spalanie, temp. oleju, czas jazdy, dystans itp. Jeżeli jest MFA to do licznika idzie też podciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini_m Zgłoś #18 Napisano 31 Marca 2011 (edytowane) Nie mam MFA w takim razie.... Prędkościomierz mam na linke więc to też pewnie wyklucza MFA?? W takim razie co to jest jeśli nie ten czujnik?? a coś tam jest wygląda jak czujnik wkręcony w silnik.... Moze poprostu blok silnika jest od auta które miało MFA.... Tego wiedzieć nie moge bo jeśli tak to nie ja zmieniałem blok..... Edytowane 31 Marca 2011 przez bartolini_m Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #19 Napisano 31 Marca 2011 Nie mam MFA w takim razie.... Prędkościomierz mam na linke więc to też pewnie wyklucza MFA?? To akurat nie wyklucza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini_m Zgłoś #20 Napisano 31 Marca 2011 To co wyklucza?? jak to sprawdzić?? Manetke i liczni przecież ktoś mógł zmienić.... Równie dobrze mógł zmienić blok silnika.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach