Skocz do zawartości
lucki

Problem z obrotami 9A 2.0 16V

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od pewnego momentu ma problem z moim 9A. Rano odpalam auto i po przejechaniu 10km jest jeszcze właczone ssanie. Obroty sie zawieszają. Wyłączam zapłon, od razu odpalam i jest juz ok. Co to moze być?

Dzieje się identycznie na PB jak i LPG.

 

 

 

p.s

wymieniłem cewke, kable, kopułke, palec, krokowca, potencjometr rozdzielacza nie przyniosło to żadnego efektu sad.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kompa wymieniałeś? może to on wchodzi na tryb awaryjny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, od pewnego momentu ma problem z moim 9A. Rano odpalam auto i po przejechaniu 10km jest jeszcze właczone ssanie. Obroty sie zawieszają. Wyłączam zapłon, od razu odpalam i jest juz ok. Co to moze być?

Dzieje się identycznie na PB jak i LPG.

 

 

 

p.s

wymieniłem cewke, kable, kopułke, palec, krokowca, potencjometr rozdzielacza nie przyniosło to żadnego efektu sad.gif

a przepływkę czyściłeś? jak działa sonda lambda może czy nie dochodzi lewe powietrze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całych rozdzielaczy mam już 3 sztuki. Na każdej auto jedzie i na każdej jest to samo. Co do ecu to właśnie dzisiaj wsadziłem nowy (wyrwałem z corrado a 40pln) z niebieską naklejka nr 8A0 907 404 a stary był z końcówką 404F. Jak na razie jest ok ale ... jak jadę tak 80-100 naciskam sprzęgło to obroty bardzo powoli spadają, ale jak już spadną to super się utrzymują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Całych rozdzielaczy mam już 3 sztuki. Na każdej auto jedzie i na każdej jest to samo. Co do ecu to właśnie dzisiaj wsadziłem nowy (wyrwałem z corrado a 40pln) z niebieską naklejka nr 8A0 907 404 a stary był z końcówką 404F. Jak na razie jest ok ale ... jak jadę tak 80-100 naciskam sprzęgło to obroty bardzo powoli spadają, ale jak już spadną to super się utrzymują
przepustnicę wyczyść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego czyszczona była jakies 2 miesiące temu. Nawet ja tempo polerowałem wewnatrz :)

 

---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:36 ----------

 

po wymianie ecu smile.gif na razie jest ok, nie gaśnie obroty trzyma super, ale nieraz jest tak ze na wolnych mam 1200 a nieraz równiutko 1000. Generalnie silnik pracuje tak jakby łagodniej. Na brak mocy nie narzekam.

 

Co to jest ze odpalę i mam 1200, zgaszę i od razu odpalę i 1000 równiutko ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
LUCKI

Co to jest ze odpalę i mam 1200, zgaszę i od razu odpalę i 1000 równiutko ?

to może być krokowiec, jakieś lewe powietrze, może przeplywka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązał EVOLUTION, który kazał wsadzić stop k-j

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat....

 

U mnie też obroty skakały, wcześniej i na benzynie i na gazie, teraz niby już tylko na gazie, ale na benzynie nadal idealnie nie jest.

 

ChomikImage.aspx?k=1345634&t=634371841826140246&id=516065983&vid=516065983

 

http://s1477.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1345634&t=634371841826140246&id=516065983&vid=516065983

 

Na żółto to czego nie mam.

Na niebiesko to czego nie mogę znaleźć.

Na czerwono źle podpięty przewód powietrza.

Na zielono miejsce którego nie podejrzewałem o brak przewodu a tam jest śruba.... :|

Na pomarańczowo z pytajnikiem.... Pytanie... Jaki tam jest czujnik (bo to chyba czujnik) jakie kabelki mają być do niego podpięte??

 

Czy takie podłączenie przewodów podciśnienia jest celowe ze względu na lpg, czy to schrzaniona robota??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ad 1. 46 - przewód podciśnienia - idzie po górze ścianki grodziowej

11 - jak masz ABS to jest tylko trójnik

28 - nie wiem co to :confused:

37 - też nie wiem

Ad 2. - :confused:

Ad 3. - musisz zmienić - masz zaślepiony ten otwór :?:PB210025.JPG

Ad 4. - patrz punkt 3

Ad 5. - z tyłu w bloku masz czujnik oleju, ale nie pamiętam jego specyfikacji... Mogę później skoczyć do auta i looknąć

 

Na tym zdjątku co wkleiłem jeden ten kanał (z zaślepionym króćcem) jest właśnie od auta z podtlenkiem. Więc widać to taka rzeźba z tym związana ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli ma to tak zostać???? Jeśli mam lpg to tak ma być??

 

Jeśli mógłbym prosić o sprawdzenie tego czujnika.... Oraz skąd i jakie kabelki do niego idą....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli ma to tak zostać???? Jeśli mam lpg to tak ma być??
A tego to nie wiem ... Podtlenku u mnie brak.

 

Jeśli mógłbym prosić o sprawdzenie tego czujnika.... Oraz skąd i jakie kabelki do niego idą....

DSC00263.JPG

 

Czujnik temperatury oleju 0-180*C; M10x1; 1 styk biały; 049 919 563A; 1 przewód zielono - czarny idący do wiązki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki... o to chodziło.... A mógłbyś zrobić zdjęcie przewodów podciśnienia... Oraz boku silnika tego na którym nie ma rozrządu.... Musze porównać pare rzeczy bo inaczej ni dojde do ładu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz już nie mam jak polecieć do auta. Tutaj będziesz miał troszeczkę: https://picasaweb.google.com/kemerek/Passiu#

 

Niedawno był wątek w którym ktoś prosił o zdjęcia 9A i trochę osób tam powrzucało różności. Poszukaj sobie. A podciśnienia to tak jak Edek pokazuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz MFA :?: Bo ten czujnik o którym wyżej mowa to na 99% jest właśnie dla MFA.

Oraz boku silnika tego na którym nie ma rozrządu

Z boku masz dwa czujniki temp. wody. Jeden dwupinowy, jeden jednopinowy.

1. Czujnik temperatury do wskaźnika temperatury wody układ stabilizacji biegu jałowego 0-125*C; M10x1; 1 styk czarny 049 919 501 (027 919 501)

2. Czujnik temperatury dla pojazdów z katalizatorem M10x1; 2 styki biały; 035 919 561A

 

---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:52 ----------

 

Jutro jak nie zapomnę to pstryknę fotę i popatrzę jakie przewody i dokąd idą.

 

---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:53 ----------

 

Poczytaj sobie ten wątek: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=31911&highlight=silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po czym poznać czy mam MFA i co to jest <wstyd> ale nie wiem.... Aha... i moja prośba jest taka żebyś mi porobił zdjecia jeśli będziesz mógł żebym widział jak idą przewody podciśnienia.... Masakra jaki mam burdel przy osprzęcie silnika....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MFA to jestkomputer pokładowy w 35I ;)

 

Poznać można po przycisku na prawej manetce (opisany) i dużym wyświetlaczu w lewej części licznika.

 

Spalanie, temp. oleju, czas jazdy, dystans itp. Jeżeli jest MFA to do licznika idzie też podciśnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam MFA w takim razie.... Prędkościomierz mam na linke więc to też pewnie wyklucza MFA?? W takim razie co to jest jeśli nie ten czujnik?? a coś tam jest wygląda jak czujnik wkręcony w silnik....

 

Moze poprostu blok silnika jest od auta które miało MFA.... Tego wiedzieć nie moge bo jeśli tak to nie ja zmieniałem blok.....

Edytowane przez bartolini_m

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mam MFA w takim razie.... Prędkościomierz mam na linke więc to też pewnie wyklucza MFA??

To akurat nie wyklucza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co wyklucza?? jak to sprawdzić?? Manetke i liczni przecież ktoś mógł zmienić.... Równie dobrze mógł zmienić blok silnika....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności