Skocz do zawartości

lucki

  • Liczba zawartości

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lucki

  • Urodziny 01.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1995

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. co do twojego problemu powiem tak - zapłon :-)
  2. Czujnik spalania stukowego Wzbudzenie alternatora Tak Temp oleju ( czujnik tylny w głowicy ) Wywal go w chol...e
  3. Jak chcesz "tuning" hehe w A klasie to 793 195 950
  4. Kompletny rozrząd to koszt ok 700-1000pln + robota. Ja biorę za rozrząd w vr 600zł
  5. Jutro zaczynam wsadzać Digi I do golfa II kolegi banerbaner z tego forum. Jak pozwoli tro cyknę kilka fotek mojej pracy na bieżąco z jakimiś małymi komentarzami Pacjent przyjechał wczoraj koło południa a już dzisiaj jest gotowy :-) Dobra to na tyle. Nie będe więcej "zaśmiecał" tego tematu :hehe
  6. A tak uciekałem koledze jak mnie nagrywał ze swojej PL ki :-) *- Od siebie jeszcze chciałbym dodać, że najlepszym dodatkiem jeśli chodzi o modyfikacje silnika na digi I czy też II ( można także wsadzić układ wtryskowy z ADL 1.8 16V seat lub ABF 2.0 16V) jest wsadzenie wałków z silnika KR lub ABF. Można także zastosować już teraz rzadko spotykany kolektor z KR o większej średnicy i przepustnice od audi 2.3 :-) zdjęcie kolego GTO z vwgolfpl ABF: inlet opens: 1 °before TDC Inlet closes:38 °after BDC Exhaust opens:39 °before BDC Exhaust closes:1 ° after TDC KR/PL wydech 220st KR ssacy 212 PL ssący 200 ABF wydech 220 ABF ssący 219 wałki z ABFa pozatym mają wieksze wzniosy i sa dla mnie najlepszymi seryjnymi wałkami do 16v
  7. Ja od siebie dodam kilka fotek: *- co potrzebne do przerobienia KE na Digi I *- schemat instalacji PG *- Może się także komuś przydadzą ORI wsady do ECU od G60 i PF: http://sendfile.pl/175278/G60_0261200280_1267356046_ORI.bin http://sendfile.pl/175279/037906022BB *- Schemat ECU Digifant I od PG ! http://sendfile.pl/175282/ecu_digi_1_schemat.rar *- Tak wyglądała moja 16 nastka po wsadzeniu DIGI II a później udoskonaleniu na DIGI I *- Kilka fotek pt: "jak rozebrać ecu " *- Na końcu najlepsze, hehe tak się odpychała moja szesnastka po zestrojeniu wszystkiego i korekcjach softu [video=youtube;Cgl31-5BUb0] [video=youtube;-_nIpfjJdwM] *- Tutaj MK1 na digi II + mój soft :-) *- Następna 16V wypuszczona przeze mnie na Digi II kolegi Gittek z vwgolfpl [video=youtube;Eik7RF-5Zmc]
  8. Jak by ktoś chciał oferuje się wystroić Digi I i II pod 16V. Dysponuje też "gotowcem" (digi I i digi II) z przesuniętą odcinką na 7200 i stałą mapą ( nie trezba sondy ) " "Gotowiec" pod Digi I 350zł "Gotowiec" pod Digi II 230zł Wszystko programowane na markowych kościach Intel, AMD, Texas... Jak by trzeba było zrobić korektę to tylko indywidualnie u mnie :-) Jak by były jakieś pytania odnoście Digi czy to I czy II w 16V chętnie odpowiem ale nie na PW. Troszkę już tego w mojej byłej golfinie i nie tylko zrobiłem.
  9. Witam, koledzy mam znów problem z obrotami na jałowym. Dzieje sie tak po wymianie potencjometru rozdzielacza. Jaką wartość oporu macie na swoim ? mógłby mi ktos zmierzyć na odpiętej wtyczce na pinach 2 i 3 jaka oporność ma potencjometr ( nie ruszając klapy prze pływki). Musze swój ustawić a nie wiem jaka ma być wartość
  10. tak kolego, ale dlaczego ? Oleju nie czuć, nie cieknie nie sączy sie. jak by go aż tak dużo spalał to waliłoby i świece czarne, a u mnie świeczki popielate
  11. Na dotarcie minerał i docieranie na ostro Później syntetyk (ja miałem za free tq 10w40 wiec takiego wlałem)
  12. uffff to mnie troszkę uspokoiłeś. Nawet mierzyłem kompresje na garach żeby sprawdzić czy pierścionki są ok ( 15 bar na gorącym silniku). Wczoraj kolega jechał za mna i sparwdzał czy dymi mi sie z "tyłka" A tak na marginesie, wiesz może co jest przyczyną spalania oleju w 16 nastkach? p.s a ile Ci połyka oleju i na jakim śmigasz ?
  13. Witam, jakieś pół roku remu wyremontowałem silniczek robiąc: panewki wszystkie, uszczelniacze, pierścienie, i jeszcze kilka rzeczy. Dzisiaj zauważyłem że autko pije oleju ok 1L/1000km. Auto nie kopci, świece mają kolor popielaty. Z wydechu też nie śmierdzi palonym olejem. Olej jaki zalałem to 10W40 firmy Total Quartz. Silnik docierałem na 15W40. Gdzieś czytałem że 16V tak juz mają. Czy to normalne ?
  14. lucki

    9a blos problemy :(

    Oczywiście... ja mam tez I gen + blos. Juz wszystko wyregulowane. Obroty równo 950, zapiernicza bdb. Spalanie 12L w mieście !!!! Do tego mam założony Stop k-j firmy AEB. a tutaj filmik dla niedowiarków: LPG [ame] [/ame] PB [ame] [/ame]
  15. lucki

    Potrzebny wsad 9A 8a0907404

    tak kolego, tylko tam sa do liczników a ja potrzebuje do komputera
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności