-
Liczba zawartości
69 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lucki
- Urodziny 01.03.1981
Informacje osobiste
-
Imię
paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
-
Rok produkcji
1995
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Digifant w 9A zbieranie gratów - montaż - krok po kroku
lucki odpowiedział JACU6X6 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
co do twojego problemu powiem tak - zapłon :-) -
Swap 9A-potrzebna pomoc przy elektryce
lucki odpowiedział marianmk2 → na temat → Passat B3 - B4 (35i)
Czujnik spalania stukowego Wzbudzenie alternatora Tak Temp oleju ( czujnik tylny w głowicy ) Wywal go w chol...e -
Warsztaty-sklepy-usługi w regionie Dolnośląskim
lucki odpowiedział Blop → na temat → Dolnośląskie Dyskusje
Jak chcesz "tuning" hehe w A klasie to 793 195 950 -
Kompletny rozrząd to koszt ok 700-1000pln + robota. Ja biorę za rozrząd w vr 600zł
-
Digifant w 9A zbieranie gratów - montaż - krok po kroku
lucki odpowiedział JACU6X6 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Jutro zaczynam wsadzać Digi I do golfa II kolegi banerbaner z tego forum. Jak pozwoli tro cyknę kilka fotek mojej pracy na bieżąco z jakimiś małymi komentarzami Pacjent przyjechał wczoraj koło południa a już dzisiaj jest gotowy :-) Dobra to na tyle. Nie będe więcej "zaśmiecał" tego tematu :hehe -
Digifant w 9A zbieranie gratów - montaż - krok po kroku
lucki odpowiedział JACU6X6 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
A tak uciekałem koledze jak mnie nagrywał ze swojej PL ki :-) *- Od siebie jeszcze chciałbym dodać, że najlepszym dodatkiem jeśli chodzi o modyfikacje silnika na digi I czy też II ( można także wsadzić układ wtryskowy z ADL 1.8 16V seat lub ABF 2.0 16V) jest wsadzenie wałków z silnika KR lub ABF. Można także zastosować już teraz rzadko spotykany kolektor z KR o większej średnicy i przepustnice od audi 2.3 :-) zdjęcie kolego GTO z vwgolfpl ABF: inlet opens: 1 °before TDC Inlet closes:38 °after BDC Exhaust opens:39 °before BDC Exhaust closes:1 ° after TDC KR/PL wydech 220st KR ssacy 212 PL ssący 200 ABF wydech 220 ABF ssący 219 wałki z ABFa pozatym mają wieksze wzniosy i sa dla mnie najlepszymi seryjnymi wałkami do 16v -
Digifant w 9A zbieranie gratów - montaż - krok po kroku
lucki odpowiedział JACU6X6 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Ja od siebie dodam kilka fotek: *- co potrzebne do przerobienia KE na Digi I *- schemat instalacji PG *- Może się także komuś przydadzą ORI wsady do ECU od G60 i PF: http://sendfile.pl/175278/G60_0261200280_1267356046_ORI.bin http://sendfile.pl/175279/037906022BB *- Schemat ECU Digifant I od PG ! http://sendfile.pl/175282/ecu_digi_1_schemat.rar *- Tak wyglądała moja 16 nastka po wsadzeniu DIGI II a później udoskonaleniu na DIGI I *- Kilka fotek pt: "jak rozebrać ecu " *- Na końcu najlepsze, hehe tak się odpychała moja szesnastka po zestrojeniu wszystkiego i korekcjach softu [video=youtube;Cgl31-5BUb0] [video=youtube;-_nIpfjJdwM] *- Tutaj MK1 na digi II + mój soft :-) *- Następna 16V wypuszczona przeze mnie na Digi II kolegi Gittek z vwgolfpl [video=youtube;Eik7RF-5Zmc] -
Digifant w 9A zbieranie gratów - montaż - krok po kroku
lucki odpowiedział JACU6X6 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Jak by ktoś chciał oferuje się wystroić Digi I i II pod 16V. Dysponuje też "gotowcem" (digi I i digi II) z przesuniętą odcinką na 7200 i stałą mapą ( nie trezba sondy ) " "Gotowiec" pod Digi I 350zł "Gotowiec" pod Digi II 230zł Wszystko programowane na markowych kościach Intel, AMD, Texas... Jak by trzeba było zrobić korektę to tylko indywidualnie u mnie :-) Jak by były jakieś pytania odnoście Digi czy to I czy II w 16V chętnie odpowiem ale nie na PW. Troszkę już tego w mojej byłej golfinie i nie tylko zrobiłem. -
Witam, koledzy mam znów problem z obrotami na jałowym. Dzieje sie tak po wymianie potencjometru rozdzielacza. Jaką wartość oporu macie na swoim ? mógłby mi ktos zmierzyć na odpiętej wtyczce na pinach 2 i 3 jaka oporność ma potencjometr ( nie ruszając klapy prze pływki). Musze swój ustawić a nie wiem jaka ma być wartość
-
tak kolego, ale dlaczego ? Oleju nie czuć, nie cieknie nie sączy sie. jak by go aż tak dużo spalał to waliłoby i świece czarne, a u mnie świeczki popielate
-
Na dotarcie minerał i docieranie na ostro Później syntetyk (ja miałem za free tq 10w40 wiec takiego wlałem)
-
uffff to mnie troszkę uspokoiłeś. Nawet mierzyłem kompresje na garach żeby sprawdzić czy pierścionki są ok ( 15 bar na gorącym silniku). Wczoraj kolega jechał za mna i sparwdzał czy dymi mi sie z "tyłka" A tak na marginesie, wiesz może co jest przyczyną spalania oleju w 16 nastkach? p.s a ile Ci połyka oleju i na jakim śmigasz ?
-
Witam, jakieś pół roku remu wyremontowałem silniczek robiąc: panewki wszystkie, uszczelniacze, pierścienie, i jeszcze kilka rzeczy. Dzisiaj zauważyłem że autko pije oleju ok 1L/1000km. Auto nie kopci, świece mają kolor popielaty. Z wydechu też nie śmierdzi palonym olejem. Olej jaki zalałem to 10W40 firmy Total Quartz. Silnik docierałem na 15W40. Gdzieś czytałem że 16V tak juz mają. Czy to normalne ?
-
Oczywiście... ja mam tez I gen + blos. Juz wszystko wyregulowane. Obroty równo 950, zapiernicza bdb. Spalanie 12L w mieście !!!! Do tego mam założony Stop k-j firmy AEB. a tutaj filmik dla niedowiarków: LPG [ame] [/ame] PB [ame] [/ame]
-
tak kolego, tylko tam sa do liczników a ja potrzebuje do komputera