luccass Zgłoś #1 Napisano 27 Marca 2011 Witam, mam 1,9 TDI BXE 2007r z przelotem 232.000 km, auto chodzi bez zarzutu, zero błędów, bipy w normie, czasy wtrysków też, nie kopci, przyśpiesza jak na swoje możliwości.. nie bierze oleju. Nie ma żadnych objawów dwumasy czy też kończącego się sprzęgła. Jestem zadowolony z auta pomimo by się wydawało dużego przebiegu. czy chipować? mocy jest bardzo mało. AUto eksploatuje tylko na trasie. dziennie 90 km w jedną i 90 w drugą stronę. w zasadzie nie jeżdze po mieście. Co myślicie koledzy czy dodać koni? bo raczej na 2.0 TDI to nie chciałbym zmienić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 27 Marca 2011 jeśli jest ok wszystko to tuninguj bez obaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stiepa Zgłoś #3 Napisano 27 Marca 2011 Ja bym ci radził jechać do dobrego tunera, jak pójdziesz po kosztach i ktoś ci ustawi Nm od małych obrotów - dwumas szybko powie papa, powinies pamiętać szczególnie na trasach, żeby za bardzo nie zagrzać oleju, albo od razu wstawić większą chłodniczkę np z 2.0 TDI. Nie wychodź więcej niż 140 koni i max 320Nm. Dodatkowo częściej zmieniaj olej i powinno być wszystko ok, chyba że turbo jest już mocno wyeksploatowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszk Zgłoś #4 Napisano 27 Marca 2011 Ja bym ci radził jechać do dobrego tunera, jak pójdziesz po kosztach i ktoś ci ustawi Nm od małych obrotów - dwumas szybko powie papa, powinies pamiętać szczególnie na trasach, żeby za bardzo nie zagrzać oleju, albo od razu wstawić większą chłodniczkę np z 2.0 TDI. Nie wychodź więcej niż 140 koni i max 320Nm. Dodatkowo częściej zmieniaj olej i powinno być wszystko ok, chyba że turbo jest już mocno wyeksploatowane. Nie więcej jak 140 koni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #5 Napisano 27 Marca 2011 myślałem właśnie nad 320 - 310 NM i 130 - 140 KM max, w bydgoszczy nie ma nikogo dobrego w te klocki, najbliżej mam do TUNE UP Gdańsk, przy tym przebiegu to i tak może się wszystko zepsuć. nie mam DPF więc o jedno słabe ogniwo mniej. Zastanawiałem się sprzedać auto i kupić 2.0 TDI ale jak się naczytałem to ...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszk Zgłoś #6 Napisano 27 Marca 2011 Zrób go na 130 koni i bedziesz zadowolony, 2.0 tdi sam widzisz co piszą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #7 Napisano 27 Marca 2011 zakup 2.0 TDi calkowicie odpada. wole zrobić chyba tego chipa i najwyżej cos się wysra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #8 Napisano 28 Marca 2011 Albo pomyśl o zmianie na 2.0 TDI 140/170 KM CR od 2008 roku jakoś w połowie. Tylko, że ma DPF. Jednak jeździsz w trasy więc nie ma się o co martwić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #9 Napisano 28 Marca 2011 szukałem ale pewnie słabo, bo nigdzie nie mogę znaleźć, które 2.0TDI (kody silników, rocznik) są już pozbawione pewnych wad... co do DPF to nieuniknione jak chce sie dieslem jeździć, ale fakt ja robie tylko trasy, 90 km w jedną i 90 w drugą... jak dzien świstaka. hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszk Zgłoś #10 Napisano 28 Marca 2011 szukałem ale pewnie słabo, bo nigdzie nie mogę znaleźć, które 2.0TDI (kody silników, rocznik) są już pozbawione pewnych wad...co do DPF to nieuniknione jak chce sie dieslem jeździć, ale fakt ja robie tylko trasy, 90 km w jedną i 90 w drugą... jak dzien świstaka. hehe Masz 1,9 dbaj o niego i nie szukaj dziury w całym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gool Zgłoś #11 Napisano 28 Marca 2011 slyszalem ze gosc na sowiej w byd ma dobre opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #12 Napisano 28 Marca 2011 Vtech Kujawy Superchip? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m_siwy Zgłoś #13 Napisano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) Witajcie, ja mam 1,9 TDI i mam wgrany soft do 140 km, wgrany był tylko soft do silnika nic więcej. Auto jest zupełnie inne,polecam ... A i jeszcze jedno, jak jest lepiej, aby moc była od dołu (od zera jest pełna moc) czy od środka. Pozdrawiam Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez m_siwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stiepa Zgłoś #14 Napisano 8 Kwietnia 2011 W odczuciu kierowcy lepiej jak Nm jest od samego dołu, ale wtedy dwumas dostaje bardziej w dupe, więc powinien narastac troche wyżej niż w oryginale żeby trochę dłużej pożył. A powiedz ile zrobiłeś juz kilometrów po programie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m_siwy Zgłoś #15 Napisano 8 Kwietnia 2011 (edytowane) 15 tyś km i powiem szczerze że auto jest inne, gorąco polecam zmianę softa, będę w przyszłym tygodniu jechał na hamownie więc wrzucę na forum wykres. Ja mam akurat ustawione że bierze od środka, jade np na dwójce 2 tyś obrotów i but i ładnie odchodzi, tak samo auto sprawuje się na każdym biegu, szczególnie przyjemna jest jazda na 5 jak jedziesz 100 km/h na trasie nagle wciskasz i jedziesz Jeden minus i baaaardzo ważny ..... Po przyzwyczajeniu się do tej mocy, jest Ci za mało i chcesz więcej Jestem, ze Szczecina więc jak coś mam namiar na kolesia który pracuje w serwisie VW, i dorywczo się tym zajmuje. Pozdrawiam P.S. Panowie z VTECH z Golisza mówią, że auto robione u nich (inny soft) lepiej jeździ, więc jak będę na hamowni nałożą na mój wykres i ich wykres i wtedy będę wiedział jaka jest różnica. Co do spalania, jak jeździsz normalnie spalanie jest nawet o 0,4 l mniejsze, ale przez pierwsze 2 miesiące auto pali 8,3 L, (ciągle się bawisz przyśpieszeniem ), jedna uwaga, bardziej trzeba dbać o olej i turbinkę. Pozdrawiam Edytowane 8 Kwietnia 2011 przez m_siwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #16 Napisano 8 Kwietnia 2011 Jak robiles u LEO to program Vtechu raczej nie bedzie lepszy... pozatym widze profeske w podejsciu do tuningu...nasz lepiej jezdzi i jest mocniejszy wiec lepszy...:debil Program musi byc odpowiedni...do danego auta, preferencji wlasciciela itd.. Inaczej sie robi softa do startow w 1/4 mili inaczej by bezawaryjne przejechac 200tys km... P.S poprawialem po magiku z poludnia ponad 155KM robi softem. Tyle tylko ze dwumasy i turbiny co pare tys padaja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m_siwy Zgłoś #17 Napisano 8 Kwietnia 2011 Tyle tylko ze dwumasy i turbiny co pare tys padaja... A nasze autka mają jeździć bezawaryjnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stiepa Zgłoś #18 Napisano 8 Kwietnia 2011 (edytowane) Na twoim miejscu, tak kontrolnie zamontował bym czyjnik temp. oleju lub większą chłodniczkę, ponieważ są częste przypadki przegrzania w momencie większych stałych prędkości-autostrada lub ostre pałowanie w mieście w korkach. Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez stiepa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lite44 Zgłoś #19 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam szanownych forumowiczów, proszę o wasze opinie mam vw jettę 1.9TDI 105km DSG z pdf przebieg 170tys chciałbym podnieść moc w tym autku i stąd moje pytanie, a mianowicie czy nie zaszkodzi to skrzyni biegów oraz silnikowi? Mieszkam w Bogatyni najbliższy zakład który się tym zajmuje znajduje się w Gryfowie Śląskim czy ktoś z was słyszał o tym zakładzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszk Zgłoś #20 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam szanownych forumowiczów, proszę o wasze opinie mam vw jettę 1.9TDI 105km DSG z pdf przebieg 170tys chciałbym podnieść moc w tym autku i stąd moje pytanie, a mianowicie czy nie zaszkodzi to skrzyni biegów oraz silnikowi?Mieszkam w Bogatyni najbliższy zakład który się tym zajmuje znajduje się w Gryfowie Śląskim czy ktoś z was słyszał o tym zakładzie? Mieszkam 20 kilometrów od Gryfowa słyszałem że dośc dobrze robią ,jeżeli podniesiesz moc z głową to myśle że powinno byc ok ---------- Post added at 14:31 ---------- Previous post was at 14:30 ---------- Mieszkam 20 kilometrów od Gryfowa słyszałem że dośc dobrze robią ,jeżeli podniesiesz moc z głową to myśle że powinno byc ok ---------- Post added at 14:33 ---------- Previous post was at 14:31 ---------- Witam szanownych forumowiczów, proszę o wasze opinie mam vw jettę 1.9TDI 105km DSG z pdf przebieg 170tys chciałbym podnieść moc w tym autku i stąd moje pytanie, a mianowicie czy nie zaszkodzi to skrzyni biegów oraz silnikowi?Mieszkam w Bogatyni najbliższy zakład który się tym zajmuje znajduje się w Gryfowie Śląskim czy ktoś z was słyszał o tym zakładzie? Słyszałem że dobrze robią ---------- Post added at 14:33 ---------- Previous post was at 14:33 ---------- Witam szanownych forumowiczów, proszę o wasze opinie mam vw jettę 1.9TDI 105km DSG z pdf przebieg 170tys chciałbym podnieść moc w tym autku i stąd moje pytanie, a mianowicie czy nie zaszkodzi to skrzyni biegów oraz silnikowi?Mieszkam w Bogatyni najbliższy zakład który się tym zajmuje znajduje się w Gryfowie Śląskim czy ktoś z was słyszał o tym zakładzie? dobrze robią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach