lukaszcl Zgłoś #1 Napisano 19 Marca 2011 Witam ,mam dylemat ,planuje zmienic auto na passka po lifcie z 2004 roku sedan 1.9 tdi 130 km lub bmw 320 d 150 km tez z 2004 i takze sedan ,nie wiem co wybrac ,Bmw oczywiscie też sedan ,wiem że passat jest większy i to jest jego duży plus ,auta w podobnej cenie ok 27-30 tys /zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #2 Napisano 19 Marca 2011 kupuj 320 i nawt sie nie zastanawiaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzk85 Zgłoś #3 Napisano 19 Marca 2011 Kazdy ma inne gusta, zobacz które dostaniesz w jakim stanie za tą cene i jakie wyposażenie, chociaż to powinno wychodzić dość dobrze przy tych pieniądzach, w passacie masz lepsza wygode i wogóle ale jest troche bardziej nudny za to bmw, hmm większamoc i conajlepsze tylni napęd, za toczęsći do passka sa chyba tańsze niz w bmw ale ja osobiscie wybrał bym bawuszke, miałem ich kilka przed passkiem i nie ma porównania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1971 Zgłoś #4 Napisano 19 Marca 2011 kup to co w lepszym stanie i do którego mniej trzeba dołożyć na starcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ra-V Zgłoś #5 Napisano 19 Marca 2011 BMW = większy fun (RWD), większa moc, lepsze właściwości jezdne imo, większe spalanie... Passek = ekonomia paliwowa, może trochę więcej miejsca wewnątrz, kosztowne przednie zawieszenie... Ja też skłaniałbym się do Bećki ale może być trudniej o niezakatowany egzemplarz. Sądząc - być może pochopnie - po Twoim wieku: szukaj Bećki w dobrym stanie a będziesz szczęśliwy tylko jeśli nie jeździłeś wcześniej RWD to przetestuj w jakimś bezpiecznym miejscu jak się zachowuje na śliskim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #6 Napisano 19 Marca 2011 Cena dobrego, zadbanego i pewnego BMW z tego rocznika w dieslu zaczyna się od 29-30k zł Poszukaj takiej z dobrym wyposażeniem i kupuj Piękna auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plusz22 Zgłoś #7 Napisano 20 Marca 2011 Passat za taka kwotę będzie młodszy i lepiej wyposażony bo za bmw z 2004 r. i w godnym stanie trzeba dać dużo więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lumix Zgłoś #8 Napisano 20 Marca 2011 A w czy 150 konnych jednostkach też pękają wały jak w 136 konnych? Mowa tu o BMW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ra-V Zgłoś #9 Napisano 20 Marca 2011 Kilku znajomych ujeżdża 150-tki (a właściwie 163KM o ile dobrze pamiętam) i nie przypominam sobie, żebym słyszał o takiej przypadłości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #10 Napisano 20 Marca 2011 Silnik: BMW Prowadzenie: BMW Ilość miejsca w środku: Passat Ja bym wziął BMW, przy założeniu że stan techniczny obu furmanek jest porównywalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_sebcio_ Zgłoś #11 Napisano 20 Marca 2011 150 diesle w BMW są bardzo udane i spalą mniej niż taki pasek 130 km robisz wirusa na 170 kucy i rakieta BMW plusy ?? to BMW plus VW dużo miejsca ja na Twoim miejscu szukałbym e39 530 D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RICKI 72 Zgłoś #12 Napisano 20 Marca 2011 mój znajomy ma e 46 i bardzo jest zadowolony kupił ją z wirusem i ma 195 koni z 150 w nominale objeżdzał mnie jak chciał jak lecieliśmy nad morze nawet na 3-cim biegu jeszcze piszczał i szedł jak burza ale niestety miejsca mniej i musiał część bagaży mi podrzucić bo u niego się niemieściły przy czterech osobach na pokładzie wybór należy do ciebie :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #13 Napisano 20 Marca 2011 ja na Twoim miejscu szukałbym e39 530 D To samo miałem pisać. E46 jest po prostu za małe w środku. Jest ciasno i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszcl Zgłoś #14 Napisano 20 Marca 2011 Tak tylko że Bmw seri 5 tzn e39 wizualnie mi sie nie podoba ,wygląda jaki stary kapeć.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #15 Napisano 20 Marca 2011 ja ostatnio tez patrze na e46, ale 330xd, w kombi, troche droga, po sprzedaniu paska trzeba bedzie 10 tys dolozyc +/- 4tys na rozrzad czy inne ustrojstwo, ktore sie konczy, ale auto z tym silnikiem i napedem jak dla mnie idealne i milo wciska w fotel, a do tego na sliskim bezpieczniej niz z tylnym napedem. Siostra miala wczesniej x5 z tym silnikiem i w takiej kolumbrynie dawal on sobie rade, a co dopiero w malej budzie, a z silnikiem nigdy problemow nie miala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #16 Napisano 20 Marca 2011 +/- 4tys na rozrzad Rozrząd jest na łańcuchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #17 Napisano 20 Marca 2011 (edytowane) E46 ! passsat przy E46 to zwykly brzydal a co do napedu na tyl , to do wszystkiego idzie sie przyzwyczaic. To ze ma naped na tyl to nie znaczy ze jest bardziej niebezpieczny. tam nie bedzie mial 500 kuni ze bedzie go miotac po ulicy we wszystkie strony. Edytowane 20 Marca 2011 przez czajek19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kebab18 Zgłoś #18 Napisano 20 Marca 2011 Ja bym brał BMW, zwróciłbym uwagę na gnijące maski, widziałem już kilkanaście egzemplarzy z 2003/04 roku które miały już rdzę na wewnętrzym rancie maski za grillem, na drzwiach od spodu też ruda lubi się pokazywać, ale jak zdrowy egzemplarz by się trafił to brał bym bawarkę, zabawy co nie miara passat wieje nudą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #19 Napisano 20 Marca 2011 Cytat:Napisał triku88 Zobacz post +/- 4tys na rozrzad Rozrząd jest na łańcuchu. to napisalem pozniej, ze na inne graty, zaczynam sie dopiero interesowac wstepnie i nie znam szczegolow budowy, tak wiec sorry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #20 Napisano 20 Marca 2011 (edytowane) Passek = ekonomia paliwowa, może trochę więcej miejsca wewnątrz, kosztowne przednie zawieszenie... Chyba naprawdę nie wiesz ile kosztuje zawieszenie do E46 Silnik: BMW Nie jeździłeś chyba z tego co widać 2.0D w E46 jedzie to slabo w porównaniu do TDI 130,ponadto pompa vp44 to porażka.Rozrząd na łańcuszku ponadto dzwoni niemiłosiernie przy odpalaniu,dolicz ewentualna wymianę wraz z kolami zębatymi zrobisz za to 3 rozrządy w tdi. Tylny napęd to zaleta dla dzieciaków co dopiero prawko zrobili. Edytowane 20 Marca 2011 przez marewel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach