Skocz do zawartości
kosiad

Podwójne tankowanie - Pb/LPG

Rekomendowane odpowiedzi

Tak czytając wasze wypowiedzi dochodzę do wniosku że napiszę jakieś pismo do kierownictwa stacji oraz do centrali w Warszawie. A niech wiedzą że coś jest nie tak, może nie jestem pierwszym klientem tak potraktowanym...

 

Może ktoś ma doświadczenie jak takie pismo powinno wyglądać?

 

Pozdrawiam - kosiad

 

Może babsko miało zły dzień .Ja bym spróbował zrobić jeszcze raz tak samo na jej zmianie .Jak się sytuacja powtórzy to opisać temat i niech wyciągają konsekwencje z takiego zachowania pracownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Adres i nazwa stacji, data i godzina zdarzenia, nazwisko pacjenta z obsługi, opis zdarzenia.

Nagłówki i podpisy jak w normalnym podaniu.

 

Tak też chciałem zacząć:D

Jesteś pewien, że Ci się chce?

 

No tak - kiedyś jeździłem z małym dzieckiem i od września będę jeździł z drugim, i nie mam zamiaru mieć powtórki z rozrywki bo poza użeraniem się z kobitką będę miał jeszcze na głowie syna którego w międzyczasie trzeba będzie uspokajać itp..

Zbysiu trzeba zacząć od tego, że Ty zawsze byłeś wyjątkowy

 

Dobre:D - wiadomo, jak było tak było ale teraz to inna sytuacja

ale jeśli się wydarła na Ciebie od samego początku

 

Nic nie ściemniam - tak było gdyby powiedziała to normalnie to nie był by sprawy

Czasem warto się zastanowić i pomyśleć zanim nieodpowiednie słowa wylecą z buzi i ta Pani powinna brać za to pełną odpowiedzialność.

 

Popieram - w piśmie zaznaczę że nie wymagam od kierownictwa działań dyscyplinarnych - tylko zwrócenie załodze uwagi na jej zachowanie

nie zrozum mnie zle ale ja bym sie wstydzil byc kapusiem.

 

To nie jest "kapowanie", tylko zwrócenie uwagi na problem który wystąpił (być może jednorazowy). Pisałem wyżej dlaczego nie warto tego tak zostawić

 

przejedz sie jeszcze raz na te stacje i spytaj jej kolegow jaka jest

Jaka jest to pokazała w piątek

Dla moich klientów w firmie muszę być zawsze życzliwy niezależnie od tego jak się dziś czuję, co się wydarzyło itp. itd.

 

Ja może nie mam styczności z klientem zewnętrznym, ale też nie mogę sobie pozwolić na fochy wobec załogi bo mi w domu z żoną nie wyszło. Wiadomo są zgrzyty jak to między facetami przy robocie, ale to są dwie krótkie piłki i po sprawie - nie robię z tego afery, choć jestem przełożonym ekipy

 

Może babsko miało zły dzień

 

Tego nie wiem - guzik mnie to obchodzi:D

 

Ja bym spróbował zrobić jeszcze raz tak samo na jej zmianie

 

Zrobić to zrobię bo zawsze tak tankowałem. Być może i trafi na jej zmianę tego nie wiem.

 

Czekam na odpowiedź centrali w Warszawie. Zobaczymy na razie wygląda to tak:

 

mój e-mail

 

>-----Original Message-----

>From: kosiad [mailto:xxxx.pl]

>Sent: 18 marca 2011 18:52

>To: Www, Poland P SPOLSKA-SI

>Subject: zasady_tankowania_pojazdu

>

>Witam

>

>Moje pytania dotyczą tankowania pojazdu wyposażonego w instalację Pb +

>LPG na

>stacjach firmy Shell.

>

>Konkretnie zależy mi na rozwiązaniu problemu "podwójnego tankowania"

>tzn. kiedy

>pojazd jest zalewany w pierwszej kolejności Pb a potem LPG.

>

>Pytania:

>

>Czy kierowca który ma zamiar zakupić na Państwa stacji oba gatunki

>paliw

>(Pb/LPG) powinien bezzwłocznie uregulować rachunek za jeden rodzaj

>paliwa a

>dopiero potem podjechać pod drugi dystrybutor i po zatankowaniu

>powtórnie udać

>się do kasy?

>

>Czy może dopuszczalne jest pobranie jednego rodzaju paliwa

>cofnięcie-podjechanie pod drugi dystrybutor zatankowanie i dopiero wtedy

>uregulowanie rachunku?

>

>Czy słuszne są stwierdzenia obsługi w stylu "jeżeli Pan nie zapłaci

>za Pb to

>wzywamy Policję" choć jeszcze chcę zakupić LPG.

>

>Pytania może trywialne ale proszę o odpowiedź. Myślę że nie jestem

>jedynym

>klientem który chciałby płacić w kasie jeden raz za 100% usługi

>(Pb+LPG) a nie

>dwa razy po 50% marnując swój czas na stanie w kolejce, powtórne

>tankowanie i

>ponowne odwiedziny w kasie.

>

>Z poważaniem

>

>Zbigniew Kosiada

>

 

oraz ich odpowiedź:

 

Witam,

 

Pana zapytanie przesylam do osob odpowiedzialnych za ustalanie zasad oblugi

klienta.

jak tylko otrzymam odpowiedz, skontaktuje sie z Panem.

 

Pozdrawiam,

Katarzyna xxxx

 

 

 

 

On Mon, 21 Mar 2011 08:47:50 +0100 you wrote:

 

Odpowiedź firmy jest jaka jest - poczekam jeszcze dziś. Następna wiadomość będzie z zapytaniem co w mojej sprawie się dzieje wraz z linkiem do tego tematu na forum

Pozdrawiam - kosiad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wraz z linkiem do tego tematu na forum

I po co niby ten link?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I po co niby ten link?

 

Po to aby nie pisać dwa razy tego samego. Mogę przekopiować wypowiedzi choć to forum publiczne więc...

 

Pozdrawiam - kosiad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiem po co komu z centrali Shella wypowiedzi jakichś forumowiczów.

Wyobrażasz sobie, że gość, nawet jak będzie mu się chciało to czytać odpowie: Szanowny Panie Kosiada, Pan i pańscy koledzy, z których postami w liczbie około 40-stu się zapoznałem przekonaliście nas do wprowadzenia na naszych stacjach w całym kraju, a w niedługim czasie i za granicą, do stosowania zasady - tankuj co tam potrzebujesz, przy okazji zjedz hotdoga i płać na końcu.

No proszę Cię...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duży nie o to mi chodzi - chodzi o ich stanowisko i wtedy załatwię sprawę lokalnie bez ambicji międzynarodowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chodzi o ich stanowisko

No to rozumiem, nie wiem tylko po co zawracać komuś głowę forumową dyskusją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie nie wiem po co komu z centrali Shella wypowiedzi jakichś forumowiczów.

Najwyżej ich nie będą czytać. W czym problem? A może zmotywuje ich to do podjęcia konkretnych działań. W końcu forum jest dość duże i mogą mieć albo reklamę na plus albo na minus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najwyżej ich nie będą czytać. W czym problem? A może zmotywuje ich to do podjęcia konkretnych działań. W końcu forum jest dość duże i mogą mieć albo reklamę na plus albo na minus.

 

jasne, obejdzie ich forum passata ;)

 

Zbychu - nie kombinuj, naświetl sprawę kierownictwu stacji. Nadmień, że poczułeś się źle w zaistniałej sytuacji i tyle. Co zrobisz więcej? Temat na forum chyba się wyczerpał bo uzyskałeś odpowiedzi na wszystkie swoje pytania. Informuj nas :) Bo ta cała dyskusja od mniej więcej połowy wątku to już bardziej parodia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A może zmotywuje ich to do podjęcia konkretnych działań. W końcu forum jest dość duże i mogą mieć albo reklamę na plus albo na minus.

To już jest żart prima aprilisowy czy Ty poważnie mówisz???

Sprawa jest prosta: napisał sobie Kosiad do centrali Shella, z pytaniem czy mają odgórne zalecenia co do takich sytuacji - jeżeli tak, to jakie oraz czy każda stacja reguluje to sobie indywidualnie. Jeżeli to drugie, to jest po sprawie. Jeżeli to pierwsze, to albo jest po sprawie, albo niestosownie zachowującej się pani podetknąć pismo z centrali pod nos z żądaniem przeprosin i finito.

Inne formy, przedstawianie 40 postów z forum to bicie piany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Shell i wszystko jasne, myślałem że mają taki debilny system.

Kiedyś się pomyliłem rano zaspany i wlałem 5l benzyny do diesla i tez mi franca z obsługi nie chciała odblokowac dystrybutora dopóki nie zapłaciłem za to 5l benzyny i drugi raz za 50l ON.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To już jest żart prima aprilisowy czy Ty poważnie mówisz???

Nie dopatruj się żartu i nie kpij, to raz. Dwa to to, że wyraźnie napisałem "może":

A może zmotywuje ich to do podjęcia konkretnych działań.

EOT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde, ludzie dajcie na luz :D nie zachowujcie się jak wspominana przez Zbycha pracownica stacji :debil

 

Kosiad - czy ten wątek dalej ma sens ;) ? Potraktowali Cię źle. Wystarczy poinformować o tym przełożonych i tyle ;) Dla mnie całkowity EOT kilkanaście postów temu :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kosiad - czy ten wątek dalej ma sens

 

A tego to nie wiem;)

 

Ci którzy mieli coś konkretnego napisać to napisali. Jeżeli urodzą się jakieś "konkrety" napiszę PW i się wklei do wątku dla wiadomości ogółu i tyle.

 

Pozdrawiam - kosiad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko, nie bede zamykal ale moze warto niech niektorzy sie zastanowia, czy trzeba po 10x powtarzac oczywiste oczywistości ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności