Skocz do zawartości
bonio233

Nie chce odpalić,brak reakcjii,POMOCY!!! 1.8T 20V

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowym użytkownikiem forum więc proszę o wyrozumiałość. Mam duuuży problem, ale po kolei. Wczoraj postanowiłem przeczyścić odpływy wody pod akumulatorem, więc go wyjąłem aby to zrobić.Po około godzinie włożyłem go z powrotem, podpiąłem klemy, próbuję odpalić i...nic!!! Po przekręceniu kluczyka kontrolki zapalają się normalnie, gasną, przekręcam dalej i nic. Żadnej reakcji,nawet nie zachechłał. przekręcam ponownie i nic się nie pali, żadna kontrolka. Wysiadłem poruszałem klemami (mocno zaciśnięte) i powtórka z rozrywki,znowu to samo. Przyjechał koleś,podpieliśmy na kable rozruchowe i odpalił, ale obroty spadły na sam dół licznika (300,400???) po czym zgasł. Następna próba znowu to samo, po wciśnięciu gazu na maksa obroty zaczęły szaleć góra-dół i tak wkołko. Gdy próbuję ruszyć auto gaśnie.POMOCY co to może być????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie Twój aku nadaje się do wymiany pożycz drugi od kolegi i sprawdź.Jeśli niedawno kupiłeś auto to na pewno ci jakiegoś trupa wsadzili(60 % aku schodzi mi do aut świeżo zakupionych).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślę, na razie pożycz aku, bo zawsze może zawieść coś innego. Ale to pewno to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aku wymieniałem na początku zimy, jednak parę dni przed tym zdarzeniem stał 3 dni na dworze ( w nocy były mrozy) i też trzeba było palić na kable jednak wtedy pracował normalnie. Myślałem że to może przepustnica ( pokazało mi błąd nastawnika przepustnicy na VAGu).Czy to może być to???Komp się zresetował???

 

---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:04 ----------

 

Nie wydaję mi się żeby szalejące obroty były skutkiem słabego akumulatora ale trzeba sprawdzić od początku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To,że aku nowy to nie znaczy,że ma być dobry.Wiele akumulatorów sprzedawanych w sklepach leżakują nawet kilka sezonów do tego dochodzi jakaś wada produkcyjna.Podaliśmy ci prosty sposób na wykluczenie aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że to to. Jutro sprawdzę aku i dam znać co z tego wyniknęło. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie, a mianowicie pewnego dnia otwieram auto, wsiadam, przekręcam kluczyk do zapłonu (na razie wszystko normalnie), zapłon i nic!? No to jeszcze raz do zapłonu, zapłon i nic:P. Podczas zapłonu zauważyłem że znikły wartości zegarka i przebiegu. Wszystko więc wskazywała na akumulator, zadzwoniłem po znajomego. Podpięliśmy kable, chwila moment i pasek elegancko odpalił. Winowajcą byl akumulator :marecek.

 

U ciebie również stawiam na akumulator, jak by był sprawny to przecież podczas rozruchu zadziałałby rozrusznik:).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz i oczysc kable aku szczegulnie popatrz na kabel minus przy mocowaniu z blacha skoro wczesniej bylo ok to dziwne ze nagle aku padlo

 

---------- Post added at 01:00 ---------- Previous post was at 00:58 ----------

 

z tym ze aku nie mozesz wykluczyc dopuki nie zrobisz podmianki :) sprawdz poziom plynu w aku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem aku podpiąłem inny i jest to samo. Zresztą nie trzyma obrotów i gaśnie a to nie byłoby skutkiem niesprawnego aku. przepustnica sprawna.Mój mechanik mówi że może być coś ze sterownikiem bo widać że ktoś przy nim kombinował.Macie może jeszcze jakieś pomysły??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jeden pomysł, sprawdź masę. Kiedyś w BM-ce miałem podobny objaw, nie chciała zapalić, jak zapaliła migały kontrolki i gasła. Dodatkowo miałem luźny pasek od alternatora, sprawdź to, więcej pomysłów nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdż przepływomierz(częsta przypadłość )ale zazwyczaj jak on szwankuje powinienieś już wcześniej czuć spadki mocy i falowanie obrotów.

U mnie też gasł i skakały obroty, dopiero wymiana( na regenerowany za zwrotem starego w serwisie Vw) pomogła. Czyszczenie pomaga dosłownie na 10 minut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności