piotrek991 Zgłoś #1 Napisano 14 Marca 2011 witam wiem tematów podobnych jest sporo ale nic mi w nich nie pasuje nie mam instalacji gazowej zaczęło się u mnie tak : auto po odpaleniu nie łapało obrotów było 200,300 rmp wymieniłem mu czujnik położenia przpustnicy, i tzw "krokowiec" obroty są już dobrze, trzyma 800,900 rmp ale pojawił się nowy problem, jak auto zimne jedzie dobrze, aby się nagrzeje zaczyna się dusić, szarpać tak jakby np brakowało paliwa (które jest) filtr paliwa wymieniłem ale to nic nie dało, może ktoś poradzi coś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #2 Napisano 14 Marca 2011 wiem tematów podobnych jest sporo ale nic mi w nich nie pasuje Oj, gdybyś dokładnie czytał w innych tematach, to wiedział byś, że należy zacząć od sprawdzenia rezystancji czujnika temperatury oraz działania sondy lamdba. Warto też sprawdzić szczelność podstawy pod wtryskiem. Jak to wszystko posprawdzać jest napisane na forum w już kilku miejscach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek991 Zgłoś #3 Napisano 14 Marca 2011 wymieniłem filtr paliwa nic, pompa paliwowa daje ostro, podmieniłem wtryskiwacz i auto jedzie ale dalej wyczuwam czasem szarpnięcie ale nie ma już efektu "braku paliwa", i auto jakoś takie mocniejsze się zrobiło, sprawdzę jeszcze sondę tak zapobiegawczo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek991 Zgłoś #4 Napisano 15 Marca 2011 może mi ktoś powiedzieć jeszcze jakie powinny być wskazania na mierniku sprawdzając sondę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 15 Marca 2011 może mi ktoś powiedzieć jeszcze jakie powinny być wskazania na mierniku sprawdzając sondę? 0,97-1,03Ohm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek991 Zgłoś #6 Napisano 15 Marca 2011 no to moja ma wskazania takie 0,04 0,25 0,78 0,81 0,04 i takie wskazania po kolei się mniej więcej pokrywają, powyżej 1,0 nie przeskakuje, czyli mam rozumieć że sonda do wymiany tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #7 Napisano 15 Marca 2011 0,97-1,03Ohm Skąd ty bierzesz takie rewelacje? Może zanim coś napiszesz to się trochę zastanów i nie wprowadzaj po raz kolejny forumowiczów w błąd. i takie wskazania po kolei się mniej więcej pokrywają, powyżej 1,0 nie przeskakuje, czyli mam rozumieć że sonda do wymiany tak? Sondę mierzymy woltomierzem. Napięcie między czarnym przewodem a masą ma oscylować w zakresie napięć od ok 0,2 do ok 0,8V ze zmianą co sekundę. Najlepiej widać to na oscyloskopie od biedy na woltomierzu analogowym. Wskazówka ma sobie "pływać" od 0 do 1V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #8 Napisano 15 Marca 2011 Skąd ty bierzesz takie rewelacje?Może zanim coś napiszesz to się trochę zastanów i nie wprowadzaj po raz kolejny forumowiczów w błąd. Na tyle postów czasem się trafi i poprawna odpowiedź :haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 15 Marca 2011 Skąd ty bierzesz takie rewelacje? A kojarzysz taki program Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #10 Napisano 15 Marca 2011 (edytowane) A kojarzysz taki program Nie kojarzę, jeśli coś piszę to z własnego doświadczenia a nie przepisuje z programu. Ale jest w nim podana wartość lambda którą można sprawdzić jedynie na analizatorze spalin. Dodam, że wartość ta jest praktycznie jednakowa we wszystkich samochodach. I ma się to nijak do sprawdzenia lambdy multimetrem. Radzę poczytać: http://www.diaaut.home.pl/r12801c3.htm Na tyle postów czasem się trafi i poprawna odpowiedź Co prawda to prawda. Edytowane 15 Marca 2011 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek991 Zgłoś #11 Napisano 15 Marca 2011 to według moich pomiarów sonda dobra czy nie? potencjometr przepustnicy wymieniony tzw "krokowiec" wymieniony świece wymienione przewody wymienione kopułka wymieniona palec wymieniony wtryskiwacz podmieniony jak się dusił i jezdzić się nie da tak dalej tak samo obroty na zimnym 150-300rmp jak się rozgrzeje 800-900 rmp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #12 Napisano 15 Marca 2011 to według moich pomiarów sonda dobra czy nie? a w czym robiłeś pomiary?? w voltach czy ohmach?? obroty na zimnym 150-300rmpjak się rozgrzeje 800-900 rmp obstawiam czujnik temperatury płynu chłodniczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek991 Zgłoś #13 Napisano 15 Marca 2011 a w czym robiłeś pomiary?? w voltach czy ohmach?? w voltach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #14 Napisano 15 Marca 2011 w voltach to chyba dobrze. nigdy z sondą nie miałem styczności, wydaje mi się że ona bardziej za spalania odpowiada.. zmierz rezystancje na czujniku temperatury płynu, albo go podmień(jeśli masz możliwość), tylko nie kupuj go od razu. w tych silnikach na wolne obroty mają głównie wpływ dwie rzeczy. Silniczek krokowy i czujnik temperatury. Sprawdź czujnik i wtedy będziemy myśleć co dalej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #15 Napisano 16 Marca 2011 to według moich pomiarów sonda dobra czy nie? Nie wiem w jakim okresie następowały te zmiany, jeśli ok. sekundę od min do max należy uznać, że sonda jest sprawna. potencjometr przepustnicy wymienionytzw "krokowiec" wymieniony świece wymienione przewody wymienione kopułka wymieniona palec wymieniony wtryskiwacz podmieniony To zmierz ten czujnik temperatury o którym trąbimy ci tu od początku. Tu masz tabelkę http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=863370#post863370 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #16 Napisano 16 Marca 2011 Najpierw odłącz klemę później depnij czujnik odepnij sondę i zobacz jak pracuje,czasem zdarza się ze ecu się psuje w tych pojazdach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RU-passat Zgłoś #17 Napisano 28 Listopada 2011 Chcę podłączyć się do tematu. Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi dot mojego problemu, który ostatnio się pojawił. Posiadam passata 1.8 silnik ABS. Bez LPG, czyli inaczej niż większość na forum. Przechodząc do senda sprawy. Działo się tak od 3 tyg, że po dodaniu gazu na luzie, silnik się przydławiał. Ale ostatnie 2 dni dzieje się tak, że samochód jedzie jakby nie dostawał wystarczająco paliwa. Lecz tu też jest dziwna sprawa. Dzieje się tak tylko w pewnym przedziale obrotów silnika. Np na 2 biegu jest to do około 40km/h wtedy się wolno rozpedza i "prycha". Jak przeskoczy przez ten zakres obrotów nie ma żadnych problemow. Ochoczo się wkreca w obroty i wszystko jest ok. Wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem siateczke na pompie paliwa, sprawdzałem podstawke pod wtryskiem, nie wiem czy to dobrze zrobiłem. Pryskałem wd40 na taki plastyk pod tym wtryskiem na odpalonym wtrysku ale obroty sie nie zmieniały. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorts Zgłoś #18 Napisano 29 Listopada 2011 Witam ja mam problem taki (posiadam passata 1.8 90km z lpg z 1994r) Ze jak odpalam na gazie to auto pracuję ok jak przełączę na benzynę zwłaszcza teraz rano to auto pracuję na wolnych obrotach ok tylko problem zaczyna się wtedy jak ruszam to powstaje efekt braku paliwa i auto gaśnie jak odpalę jeszcze raz to mogę jechać dalej tylko jak dojeżdżam do skrzyżowania czy skręcam i wcisnę sprzęgło to obroty spadają praktycznie do zera próbują się podnieść ale auto gaśnie .Sonda lambda wymieniona, świece, filtr paliwa. Próbowałem wykonywać na różne sposoby reset opisywany na tym forum ale to nic nie pomaga . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #19 Napisano 29 Listopada 2011 Witam ja mam problem taki (posiadam passata 1.8 90km z lpg z 1994r) Ze jak odpalam na gazie to auto pracuję ok jak przełączę na benzynę zwłaszcza teraz rano to auto pracuję na wolnych obrotach ok tylko problem zaczyna się wtedy jak ruszam to powstaje efekt braku paliwa i auto gaśnie jak odpalę jeszcze raz to mogę jechać dalej tylko jak dojeżdżam do skrzyżowania czy skręcam i wcisnę sprzęgło to obroty spadają praktycznie do zera próbują się podnieść ale auto gaśnie .Sonda lambda wymieniona, świece, filtr paliwa. Próbowałem wykonywać na różne sposoby reset opisywany na tym forum ale to nic nie pomaga . czujnik temperatury sprawdź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorts Zgłoś #20 Napisano 29 Listopada 2011 (edytowane) Czujnik sprawdzony i wydaje się być dobry.Dodam jeszcze że jak jadę z górki i hamuję biegami to zaczyna mi szarpać no i jak wcisnę sprzęgło no to zgaśnie .Jadąc na LPG autko śmiga . Edytowane 29 Listopada 2011 przez lorts Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach