marcin9962 Zgłoś #1 Napisano 13 Marca 2011 Witam, kolega mnie poprosił żebym założył ten temat. Więc wczoraj byliśmy po felgi do jego wersji "Sport" czyli te pięcio ramiennej 235/45R17 i chce zmienić jeszcze zawieszenie i znalazł takie coś http://cgi.ebay.co.uk/RACELAND-COILOVER-SUSPENSION-KIT-VW-PASSAT-3C-B6-/360319001959?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e4afa567 http://cgi.ebay.co.uk/FK-AK-STREET-Coilovers-VW-Passat-3C-B6-2005-/270604766614?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f014d0d96 i chodzi o takie coś, czy po takiej operacji bardziej będzie podatne na wybicie na urwane wahacze itp ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #2 Napisano 13 Marca 2011 Jeśli obniżyć auto i zaĺożysz mu większe felgi to oczywiście że zawieszenie szybciej się wybije (zużyje) ale auto będzie za to lepiej się prowadzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #3 Napisano 14 Marca 2011 to co jest lepiej zrobić z punktu widzenia trwałości zawieszenia: wbić fele 18" na standardowym zawieszeniu czy 17" i sportowa zawiecha??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #4 Napisano 14 Marca 2011 ja uważam że 17" i sportowe zawieszenie, zawsze to trochę obniżone auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwgtiusa Zgłoś #5 Napisano 14 Marca 2011 18 cali i ori zawiecha to jakbys jezdzil wozem drabiniastym, czy to by bylo 17 czy 18 trzeba obnizac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsv! Zgłoś #6 Napisano 15 Marca 2011 Ładna felga idzie w parze z obniżeniem auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #7 Napisano 18 Marca 2011 ja bym wsadził eibaszka -30 mam rok czasu i nie narzekam żęby coś się wybijało może tył trochę już podupada ale po 2 latach naszych pieknych dróg to chyba przy normalnym zawieszeniu też by tak było na gwincie jest twardziej ,chyba że to mu nie przeszkadza ;)i liczy się połozony furak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pientol Zgłoś #8 Napisano 2 Kwietnia 2012 witam panowie odświeżę troche kotleta, mianowicie przymierzam się do zakupu sportowych sprężynek jakie byście polecili? żeby nie było za twardo i myśle o - 30mm max 40mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #9 Napisano 2 Kwietnia 2012 witam panowie odświeżę troche kotleta, mianowicie przymierzam się do zakupu sportowych sprężynek jakie byście polecili? żeby nie było za twardo i myśle o - 30mm max 40mm post do góry w Moro temacie o Cycku Masz wsio na tacy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #10 Napisano 3 Kwietnia 2012 Witam, kolega mnie poprosił żebym założył ten temat. Więc wczoraj byliśmy po felgi do jego wersji "Sport" czyli te pięcio ramiennej 235/45R17 i chce zmienić jeszcze zawieszenie i znalazł takie coś http://cgi.ebay.co.uk/RACELAND-COILOVER-SUSPENSION-KIT-VW-PASSAT-3C-B6-/360319001959?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e4afa567 http://cgi.ebay.co.uk/FK-AK-STREET-Coilovers-VW-Passat-3C-B6-2005-/270604766614?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f014d0d96 i chodzi o takie coś, czy po takiej operacji bardziej będzie podatne na wybicie na urwane wahacze itp ? Marcin jeśli mogę ci doradzić zawieszenia z FK odpuść sobie całkowicie. Sam kupiłem do wcześniejszego samochodu bo było mi szkoda kasy na coś lepszego. PO paru dniach zaczeły się jazdy ze stukaniem itp więc postanowiłem reklamować zestaw Fk przyznało się do wady fabrycznej ale niesety do dnia dzisiejszego walcze z nimi o zwrot kasy. Jak poczytsasz na forach typu AKP, fiat i bmw dowiesz się że to dziadostwo jest. Jak chce delikanie zglebować auto to ja z czystym sumieniempolecam eibacha. Przynajmniej wiadomo za co się płaci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnsonnr1 Zgłoś #11 Napisano 23 Kwietnia 2015 witam mam prosbę abyście doradzili mi w sprawie gwintu, mam passata 1.8t i 17 alufelgi i wygląda jak suv i tu moje pytanie co mogę zrobić aby moje kochane wielowahaczowe zawieszenie nie zużyło się za szybko a żeby samochód wygladał bardziej sportowo myślałem nad sprężynami eibacha lub gwincie mts-technic pomóżcie mi proszę gdyż chcę sie wyrobić do vwmania ps chciałbym dodac że chce pozbyć się przestrzeni między kołem a nadkolem gdyż nie podoba mi się to z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #12 Napisano 23 Kwietnia 2015 Może zapytaj w dziale B5? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raki Zgłoś #13 Napisano 20 Kwietnia 2016 Panowie odgrzeje temat troche. Mam passata b7 wersja sport z 18 calowymi felgami. Pytanie ktora czesc zawieszenia odpowiada za komfort, tłumienie nierówności? Wiem, że z takiego zestawu nie można się spodziewać niewiadowno jakiego komfortu ale jazda po dzurach to katorga. Wóz drabiniasty Na progach zwalniajacych nic nie puka ani nie skrzypi, tylko nierówności dają się we znaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciejK Zgłoś #14 Napisano 13 Czerwca 2016 (edytowane) Jak można sprawdzić jakie mam zawieszenie. Jeśli mam zwykłe zawieszenie to o ile niżej siedzi zawieszenie sportline?? Czy różnica est tylko w sprężynach?? O ile max można obniżyć auto zmieniając tylko sprężyny?? Jakiej firmy wybrać?? Edytowane 13 Czerwca 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt .2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach