Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kolega mnie poprosił żebym założył ten temat. Więc wczoraj byliśmy po felgi do jego wersji "Sport" czyli te pięcio ramiennej 235/45R17 i chce zmienić jeszcze zawieszenie i znalazł takie coś

 

http://cgi.ebay.co.uk/RACELAND-COILOVER-SUSPENSION-KIT-VW-PASSAT-3C-B6-/360319001959?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e4afa567

 

http://cgi.ebay.co.uk/FK-AK-STREET-Coilovers-VW-Passat-3C-B6-2005-/270604766614?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f014d0d96

 

i chodzi o takie coś, czy po takiej operacji bardziej będzie podatne na wybicie na urwane wahacze itp ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli obniżyć auto i zaĺożysz mu większe felgi to oczywiście że zawieszenie szybciej się wybije (zużyje) ale auto będzie za to lepiej się prowadzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to co jest lepiej zrobić z punktu widzenia trwałości zawieszenia:

wbić fele 18" na standardowym zawieszeniu czy 17" i sportowa zawiecha???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja uważam że 17" i sportowe zawieszenie, zawsze to trochę obniżone auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18 cali i ori zawiecha to jakbys jezdzil wozem drabiniastym, czy to by bylo 17 czy 18 trzeba obnizac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładna felga idzie w parze z obniżeniem auta :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro

ja bym wsadził eibaszka -30 mam rok czasu i nie narzekam żęby coś się wybijało może tył trochę już podupada ale po 2 latach naszych pieknych dróg to chyba przy normalnym zawieszeniu też by tak było ;) na gwincie jest twardziej ,chyba że to mu nie przeszkadza ;)i liczy się połozony furak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam panowie odświeżę troche kotleta, mianowicie przymierzam się do zakupu sportowych sprężynek jakie byście polecili? żeby nie było za twardo i myśle o - 30mm max 40mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam panowie odświeżę troche kotleta, mianowicie przymierzam się do zakupu sportowych sprężynek jakie byście polecili? żeby nie było za twardo i myśle o - 30mm max 40mm

 

post do góry w Moro temacie o Cycku Masz wsio na tacy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, kolega mnie poprosił żebym założył ten temat. Więc wczoraj byliśmy po felgi do jego wersji "Sport" czyli te pięcio ramiennej 235/45R17 i chce zmienić jeszcze zawieszenie i znalazł takie coś

 

http://cgi.ebay.co.uk/RACELAND-COILOVER-SUSPENSION-KIT-VW-PASSAT-3C-B6-/360319001959?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e4afa567

 

http://cgi.ebay.co.uk/FK-AK-STREET-Coilovers-VW-Passat-3C-B6-2005-/270604766614?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f014d0d96

 

i chodzi o takie coś, czy po takiej operacji bardziej będzie podatne na wybicie na urwane wahacze itp ?

 

Marcin jeśli mogę ci doradzić zawieszenia z FK odpuść sobie całkowicie. Sam kupiłem do wcześniejszego samochodu bo było mi szkoda kasy na coś lepszego. PO paru dniach zaczeły się jazdy ze stukaniem itp więc postanowiłem reklamować zestaw Fk przyznało się do wady fabrycznej ale niesety do dnia dzisiejszego walcze z nimi o zwrot kasy. Jak poczytsasz na forach typu AKP, fiat i bmw dowiesz się że to dziadostwo jest. Jak chce delikanie zglebować auto to ja z czystym sumieniempolecam eibacha. Przynajmniej wiadomo za co się płaci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam prosbę abyście doradzili mi w sprawie gwintu, mam passata 1.8t i 17 alufelgi i wygląda jak suv i tu moje pytanie co mogę zrobić aby moje kochane wielowahaczowe zawieszenie nie zużyło się za szybko a żeby samochód wygladał bardziej sportowo

myślałem nad sprężynami eibacha lub gwincie mts-technic pomóżcie mi proszę gdyż chcę sie wyrobić do vwmania :)

ps chciałbym dodac że chce pozbyć się przestrzeni między kołem a nadkolem gdyż nie podoba mi się to :) z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zapytaj w dziale B5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie odgrzeje temat troche.

Mam passata b7 wersja sport z 18 calowymi felgami.

Pytanie ktora czesc zawieszenia odpowiada za komfort, tłumienie nierówności? Wiem, że z takiego zestawu nie można się spodziewać niewiadowno jakiego komfortu ale jazda po dzurach to katorga. Wóz drabiniasty :(

Na progach zwalniajacych nic nie puka ani nie skrzypi, tylko nierówności dają się we znaki :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak można sprawdzić jakie mam zawieszenie.

Jeśli mam zwykłe zawieszenie to o ile niżej siedzi zawieszenie sportline?? Czy różnica est tylko w sprężynach??

O ile max można obniżyć auto zmieniając tylko sprężyny?? Jakiej firmy wybrać??

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt .2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności