Skocz do zawartości
lucki

Jeszcze jeden mały problem z 9a

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w sumie od początku borykam się z problemem wysokich obrotów ( 1200) na lpg i pb. Wczoraj wpadłem na sposób jak sobie z nimi poradzić, ale jest to sposób "na chwile". Odpalam auto, jadę sobie 3-4km obroty na jałowym 1200, po kolejnych 3 km silnik już nagrzany ale obroty wcale nie spadają. Muszę wyłączyć auto i od razu odpalić. Obroty po takim zabiegu już 950 i sztywno się trzymają. Mogę teraz nawet 200km przejechać i będzie ok. Auto postoi chwilkę ( 20-30min) i od nowa 1200. Tylko jak silnik jest ciepły to nie muszę jechać kilku km tylko od razu gaszę i odpalam ponownie.

 

 

Macie jakieś pomysły?

 

 

p.s

działo sie tak na starej i nowej przepustnicy, do tego podmieniłem krokowca i nadal bez poprawy icon_sad.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną sytuację ale kurcze krokowiec tu był przyczyną no a u Ciebie to nie wiem co jest nie tak skoro krokowiec nie pomógł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz możliwość podepnij się pod vaga i skasuj błędy. Mi strasznie falował i gasł, po kasowaniu błędów jest już lepiej ale muszę wymienić jeszcze któryś z czujników cieczy chłodzącej. Trochę druciarski pomysł to ściśnięcie cybantem węża doprowadzającego powietrze do krokówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego oczywiscie że mam możliwość podpięcia się ale czy ten silnik możliwość zwagowania sie, czy tylko kody błyskowe ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm.. ja w swoim pasku mam złącze obd pod mieszkiem zmiany buegów 2 kostki 2 pinowe. Jak dobrze pamiętam to Ty masz ten silnik w goferze także nie wiem jak to rozwiązałeś..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to koles dał i zaraz ide podłączyć ta wiązkę. A skąd wyciągnąłeś +12 i masę żeby podpiąć vaga ? aha i zwierałeś k i l ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no. Ja to miałem oryginalnie. Wtyczka czarna + i - wtyczka biała linia k i l. vag kkl usb + przelotka na obd 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi to koles dał i zaraz ide podłączyć ta wiązkę. A skąd wyciągnąłeś +12 i masę żeby podpiąć vaga ? aha i zwierałeś k i l ?

 

w jednej wtyczce masz "+" i "-" a wdrugiej linia "K" i "L", jesli masz tylko jedna linie "K" to tylko kody błyskowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kilku próbach i na odpalonym aucie udało mi sie połączyć vwtoolem i wywalił błąd lambdy. Ale to jest normalka bo sondy nie mam :)

 

 

aha żeby się połączyć trzeba było zworę wsadzić na K i L, oczywiscie do tego odpalony silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak lambdy = tryb awaryjny pracy silnika i wysokie obroty tak mi się wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro podłącze sondę i zobaczymy co to z tego wyjdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a spalania za dużego nie zauważyłeś?

 

A tak na marginesie. Lambda wpływa tylko na spalanie na benzie czy na gazie też?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem... wyczyściłem dzisiaj krokowca patyczkami do uszu!! nie polecam tam jest sprężynka i potem wyjmowałem watę z 2 godziny. podłączyłem i obroty jak mi trzymał 1200 to teraz 1400 i faluja lekko. potem przestawiłem zapłon na 800 obrotów ale ciężko było zapalić teraz przestawiłem na 1000 obrotów i tez czasem ciężko pali... bawiłem się tym krokowcem i ta śrubkę podkręcałem i może od tego jutro będę się z tym bawił żeby było dobrze. a u Ciebie może być tez od czujnika niebieskiego ja miąłem jucz z 10 i na żadnym prawidlowo nie działa;/ czarny czujnik tez wymieniałem i nie pokazuje odpowiedniej temperatury. U mnie największym problemem jest to ze w zimę chodzi idealnie a teraz cieplej się zaczęło i już ciężko ma z paleniem. Kopułka palec świece kable nowe bez lpg...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a u Ciebie może być tez od czujnika niebieskiego

 

w 9a tego nie ma

 

Lambda wpływa tylko na spalanie na benzie czy na gazie też?

 

na lpg nie ale gupieje sterownik

 

teraz cieplej się zaczęło i już ciężko ma z paleniem

 

ciśnienie zmierz na cylindrach

 

w PF na obroty ma wpływ czystość przepustnicy, śrubka w przepustnicy, a głównie przepływka, czujnik temp w przepływce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ahh...ta przeplywka...zmora wtrysków;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a spalania za dużego nie zauważyłeś?

 

A tak na marginesie. Lambda wpływa tylko na spalanie na benzie czy na gazie też?

 

kolego jak ze spalaniem PB tego nie wiem bo śmigam cały czas na lpg i tu wychodzi 13,5-14,5l/100km .

 

 

No wlasnie jak ma sie sonda przy lpg ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak koledzy nikt nie miał takiego problemu jak opisany w pierwszym poście ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności