lucki Zgłoś #1 Napisano 12 Marca 2011 Witam, w sumie od początku borykam się z problemem wysokich obrotów ( 1200) na lpg i pb. Wczoraj wpadłem na sposób jak sobie z nimi poradzić, ale jest to sposób "na chwile". Odpalam auto, jadę sobie 3-4km obroty na jałowym 1200, po kolejnych 3 km silnik już nagrzany ale obroty wcale nie spadają. Muszę wyłączyć auto i od razu odpalić. Obroty po takim zabiegu już 950 i sztywno się trzymają. Mogę teraz nawet 200km przejechać i będzie ok. Auto postoi chwilkę ( 20-30min) i od nowa 1200. Tylko jak silnik jest ciepły to nie muszę jechać kilku km tylko od razu gaszę i odpalam ponownie. Macie jakieś pomysły? p.s działo sie tak na starej i nowej przepustnicy, do tego podmieniłem krokowca i nadal bez poprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #2 Napisano 12 Marca 2011 Miałem podobną sytuację ale kurcze krokowiec tu był przyczyną no a u Ciebie to nie wiem co jest nie tak skoro krokowiec nie pomógł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu1991 Zgłoś #3 Napisano 12 Marca 2011 Jak masz możliwość podepnij się pod vaga i skasuj błędy. Mi strasznie falował i gasł, po kasowaniu błędów jest już lepiej ale muszę wymienić jeszcze któryś z czujników cieczy chłodzącej. Trochę druciarski pomysł to ściśnięcie cybantem węża doprowadzającego powietrze do krokówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucki Zgłoś #4 Napisano 13 Marca 2011 Kolego oczywiscie że mam możliwość podpięcia się ale czy ten silnik możliwość zwagowania sie, czy tylko kody błyskowe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu1991 Zgłoś #5 Napisano 13 Marca 2011 hmm.. ja w swoim pasku mam złącze obd pod mieszkiem zmiany buegów 2 kostki 2 pinowe. Jak dobrze pamiętam to Ty masz ten silnik w goferze także nie wiem jak to rozwiązałeś.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucki Zgłoś #6 Napisano 13 Marca 2011 Mi to koles dał i zaraz ide podłączyć ta wiązkę. A skąd wyciągnąłeś +12 i masę żeby podpiąć vaga ? aha i zwierałeś k i l ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszczu1991 Zgłoś #7 Napisano 13 Marca 2011 Nie no. Ja to miałem oryginalnie. Wtyczka czarna + i - wtyczka biała linia k i l. vag kkl usb + przelotka na obd 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #8 Napisano 13 Marca 2011 Mi to koles dał i zaraz ide podłączyć ta wiązkę. A skąd wyciągnąłeś +12 i masę żeby podpiąć vaga ? aha i zwierałeś k i l ? w jednej wtyczce masz "+" i "-" a wdrugiej linia "K" i "L", jesli masz tylko jedna linie "K" to tylko kody błyskowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucki Zgłoś #9 Napisano 13 Marca 2011 Po kilku próbach i na odpalonym aucie udało mi sie połączyć vwtoolem i wywalił błąd lambdy. Ale to jest normalka bo sondy nie mam aha żeby się połączyć trzeba było zworę wsadzić na K i L, oczywiscie do tego odpalony silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #10 Napisano 13 Marca 2011 Brak lambdy = tryb awaryjny pracy silnika i wysokie obroty tak mi się wydaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucki Zgłoś #11 Napisano 13 Marca 2011 Jutro podłącze sondę i zobaczymy co to z tego wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #12 Napisano 13 Marca 2011 a spalania za dużego nie zauważyłeś? A tak na marginesie. Lambda wpływa tylko na spalanie na benzie czy na gazie też? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enrique Zgłoś #13 Napisano 13 Marca 2011 mam podobny problem... wyczyściłem dzisiaj krokowca patyczkami do uszu!! nie polecam tam jest sprężynka i potem wyjmowałem watę z 2 godziny. podłączyłem i obroty jak mi trzymał 1200 to teraz 1400 i faluja lekko. potem przestawiłem zapłon na 800 obrotów ale ciężko było zapalić teraz przestawiłem na 1000 obrotów i tez czasem ciężko pali... bawiłem się tym krokowcem i ta śrubkę podkręcałem i może od tego jutro będę się z tym bawił żeby było dobrze. a u Ciebie może być tez od czujnika niebieskiego ja miąłem jucz z 10 i na żadnym prawidlowo nie działa;/ czarny czujnik tez wymieniałem i nie pokazuje odpowiedniej temperatury. U mnie największym problemem jest to ze w zimę chodzi idealnie a teraz cieplej się zaczęło i już ciężko ma z paleniem. Kopułka palec świece kable nowe bez lpg... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #14 Napisano 13 Marca 2011 a u Ciebie może być tez od czujnika niebieskiego w 9a tego nie ma Lambda wpływa tylko na spalanie na benzie czy na gazie też? na lpg nie ale gupieje sterownik teraz cieplej się zaczęło i już ciężko ma z paleniem ciśnienie zmierz na cylindrach w PF na obroty ma wpływ czystość przepustnicy, śrubka w przepustnicy, a głównie przepływka, czujnik temp w przepływce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #15 Napisano 13 Marca 2011 ahh...ta przeplywka...zmora wtrysków;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucki Zgłoś #16 Napisano 13 Marca 2011 a spalania za dużego nie zauważyłeś? A tak na marginesie. Lambda wpływa tylko na spalanie na benzie czy na gazie też? kolego jak ze spalaniem PB tego nie wiem bo śmigam cały czas na lpg i tu wychodzi 13,5-14,5l/100km . No wlasnie jak ma sie sonda przy lpg ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucki Zgłoś #17 Napisano 15 Marca 2011 I jak koledzy nikt nie miał takiego problemu jak opisany w pierwszym poście ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach