slawekmax Zgłoś #1 Napisano 11 Marca 2011 Witam Pojawiły się problemy z trybem awaryjnym , turbo kierownice czyszczone miesiąc temu , nowy zawór N75 ,wymienione wszystkie wężyki podciśnieniowe . Sprawdzona szczelność dolotu . Sztanga od turbo w BS 011 ładnie chodzi (prawie 2 cm) a i tak podczas jazdy na 3 biegu i obrotach ponad 3200 wchodzi w tryb awaryjny , wyłącze zapłon kluczykiem na chwile i jedzie już dobrze cały czas , zrobie pólgodzinną przerwę i problem się powtarza. Wklejam logi: 1.wszystko podłączone 2.odłączony i zaślepiony wężyk sterujący gruchą. Można spróbować wydłużyć dzwignie gruchy? http://vaglog.rtnet.pl/stelektronik_38233.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 11 Marca 2011 WitamPojawiły się problemy z trybem awaryjnym , turbo kierownice czyszczone miesiąc temu , nowy zawór N75 ,wymienione wszystkie wężyki podciśnieniowe . Sprawdzona szczelność dolotu . Sztanga od turbo w BS 011 ładnie chodzi (prawie 2 cm) a i tak podczas jazdy na 3 biegu i obrotach ponad 3200 wchodzi w tryb awaryjny , wyłącze zapłon kluczykiem na chwile i jedzie już dobrze cały czas , zrobie pólgodzinną przerwę i problem się powtarza. Wklejam logi: 1.wszystko podłączone 2.odłączony i zaślepiony wężyk sterujący gruchą. Można spróbować wydłużyć dzwignie gruchy? http://vaglog.rtnet.pl/stelektronik_38233.html może problem w grusze nieszczelna i dlatego łapie awaryjny a co do logów to zły dział i zrób komplet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas2087 Zgłoś #3 Napisano 11 Marca 2011 w rurze dolotowej do EGR jest czujnik pod ta rura wyczysc go benzyna i pod cisnieniem go przeczysc bo on nie kiedy jest zasyfiony olejem i tez tak bedzie sie dzialo ja tak zrobilem i dziala elegancko turbina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #4 Napisano 11 Marca 2011 no wpada w awaryjny bo turbo ładuje : 2570.4. Nie ma żadnych błędów? Ja bym podmienił N75 i zrobił jeszcze raz logi ale takie jakie powinny być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekmax Zgłoś #5 Napisano 11 Marca 2011 Poza błędem 00575 który jest wynikiem przeładowania nie ma , było zrobione wszystko co opisane na początku . Tak jak pisałem w Vag-u w basic setings w grupie 011 , sztanga ładnie pracuje góra dół . W logach widać że przy przeładowniu coś wypełnienie impulsu N75 trzyma 94,4% przy 2570 mbar , przy 2213 mbar 92,4% i wpada w notlauf . Coś się nie wyrabia z regulacją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #6 Napisano 11 Marca 2011 4 rzeczy: kierownice zle zlozone uszkodzony 75- wykluczone odwrotnie podlaczone przewody podcisnienia czujnik cisnienia ja stawiam dalej na geometrie ze z nią jest problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekmax Zgłoś #7 Napisano 12 Marca 2011 Kierownice odpadają , dzwignia chodzi lekko bez zacięć po zdjęciu sztangi .Po wymontowaniu gruszki od sterowania coś w niej skrzypi jak ruszam . Czekam na inną , jak przyjdzie to wymienię. Czujnik ciśnienia mam w komputerze i jakaś kropelka oleju wyleciała z niego , czym go przepłukać , można benzyną ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 12 Marca 2011 Kierownice odpadają , dzwignia chodzi lekko bez zacięć po zdjęciu sztangi .Po wymontowaniu gruszki od sterowania coś w niej skrzypi jak ruszam . Czekam na inną , jak przyjdzie to wymienię. Czujnik ciśnienia mam w komputerze i jakaś kropelka oleju wyleciała z niego , czym go przepłukać , można benzyną ? benzyną ekstrakcyjną lub nitro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #9 Napisano 12 Marca 2011 w nim zawsze bedzie jakas kropla oleju. w ukladzie dolotowym zawsze jest troche oleju ale ciekawe czy dzwignia schodzi do samego dolu bo jak pare mm za malo to bd notlaufy i jestem pewien tego co mowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #10 Napisano 13 Marca 2011 ale ciekawe czy dzwignia schodzi do samego dolu bo jak pare mm za malo to bd notlaufy i jestem pewien tego co mowie Święte słowa wystarczy żę dzwignia nie zejdzie do końca i mamy taki efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #11 Napisano 13 Marca 2011 i tu stawiam na taki wlasnie przypadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_683 Zgłoś #12 Napisano 14 Marca 2011 Ja mam właśnie ten sam problem co Sławek, specjalnie rozbierałem turbine by zobaczyć czy pierścień sterujący łopatkami jest dobrze włożony można go założyć na dwa sposoby 1. po złożeniu turbiny dzwignia poruszająca łopatkami nie dochodzi do ogranicznika ( tak miałem) i były notlaufy 2. pierścień obrócony odwrotnie dzwignia dochodzi do ogranicznika i wszystko śmiga elegancko Przejeździłem tak 2 tyś km i nic się nie działo KOSZMAR Wczoraj złapałem notlaufa na 4 biegu przy 3 tyś obr, na 2,3 mogę ciągnąć do 4k i nic a na 4 lipa. I co to może być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #13 Napisano 14 Marca 2011 samochod sie popsuł ludzie tematow o notlaufach jest niezliczona ilosc. wszystko jest podane jak na tacy jak sprawdzic i w ogole. jezeli ktos nie ma do tego glowy to niech jedzie do konkretnego czlowieka ktory zdiagnozuje i naprawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_683 Zgłoś #14 Napisano 15 Marca 2011 samochod sie popsułludzie tematow o notlaufach jest niezliczona ilosc. wszystko jest podane jak na tacy jak sprawdzic i w ogole. jezeli ktos nie ma do tego glowy to niech jedzie do konkretnego czlowieka ktory zdiagnozuje i naprawi. To żeś kolego rzucił złotą myślą Nie wszystkie przypadki są przerobione wież mi troche się naszukałem kilka dobrych tygodni czytam różne temat i historie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #15 Napisano 15 Marca 2011 przez kilka tygodni szukania to juz dawno powinienes naprawic SAM i jezdzic bezproblemowo powodzenia w poszukiwaniu usterki takie przypadki "notlaufów" zdazaja sie bardzo ciezko i w maks godzine mozna sprawdzic wszystkie mozliwe przeczyny a i tak w 90 % wychodzi na "kierownice". pzdr. Kamil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekmax Zgłoś #16 Napisano 21 Marca 2011 Koledzy mieli rację , winne były kierownice , po wyjęciu turba okazało się że brakuje około 2 mm aby dzwignia sterowania kierownicami doszła do ogranicznika. Turbo rozebrane do czyszczenia , tym razem mechaniczna polerka płaszczyzny w "muszli" po której chodzą kierownice ukazała niezliczoną ilość malych wżerów których wcześniej po czyszczeniu papierem 1000 nie było widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #17 Napisano 23 Marca 2011 mialem racje... pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #18 Napisano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam piszę tutaj żeby nie zakładać kolejnego tematu mam problem z błędem 575 - notlauf mój stary n75 ktoś kiedyś otworzył w nie wiadomym mi celu i posklejał poxiliną, pomyślałem żeby zamienić go z n18, po zamianie jezdzilem tak ok 2tygodnie i przez ten czas tylko raz zaraz po zamianie złapał notlaufa i jeździł dobrze, kupiłem nowy n75 co prawda 1j0 a nie 1h0 ale jak wiadomo poza wtyczką nie ma różnicy, po zmianie zaworu oraz wszystkich wężyków podciśnieniowych dalej zdarza mu się złapać notlaufa, przegoniłem auto kilka razy na różnych biegach i czasem jest tak że ciągnie dobrze na każdym biegu, a czasem na 3 czy 4 biegu potrafi złapać błąd. Zauważyłem że jak cały czas pociskam go do 3,5 -4,5tys wogole nie łapie notlaufa, jak troche postoi pojeżdze normalnie znowu to samo poniżej logi, na pierwszych łapał notlaufa potem bylo już ok http://vaglog.rtnet.pl/pawel240_41506.html http://vaglog.rtnet.pl/pawel240_41507.html http://vaglog.rtnet.pl/pawel240_41508.html dodam jeszcze że auto nie ma katalizatora i ma zaślepiony EGR sztanga przy turbinie pracuje normalnie Edytowane 4 Kwietnia 2011 przez wydra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #19 Napisano 5 Kwietnia 2011 wydra moze sztanga pracuje normalnie ale czasami ten wieniec w turbinie sie wyrabia i stad tez powstaja takie cyrki jak u Ciebie ze raz dziala raz nie. siedze troche w turbinach i widzialem rozne rzeczy. przegon go w trasie z tylko ze z gazem w podlodze nie od 1500 do 4000 bo moze zlapac notlaufa, tylko gaz w podlodze od 1500 do 2000, odpusc gaz na sekunde i znowu w podloge do 2500 itd do 4000. zrob kilka takich prob to moze wypali ta sadze oraz unikniesz notlaufów podczas tyc prob bo cisnienie 2500 mbar nie bedzie trwalo 5 sekund - bo mniej wiecej po takim czasie wbija blad. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach