Skocz do zawartości
Czarny001

Co zepsulem w parowniku???

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w sobotę rozebrałem parownik bo chciałem wymienić sobie membrany i przy skladaniu chyba któres z tych nie wiem jak je nazwać dokładnie tych kowadełek co zamykaja i otwierają dopływ gazu chyba zle złożyłem bo gdy przełączę samochód na gaz i trzymam pedał w podłodze to przyśpiesza i idzie jak burza jak puszcze to go zalewa i gaśnie ;/;/ co jest źle ???;/;/ wydaje mi sie ze w parowniku (mam chyba lovato ;p) od tej strony co jest płyn chłodniczy to coś zle złożyłem ;p

Edytowane przez Czarny001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś trochę wyregulować parownik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ale czy po wymianie membran trzeba cos w regulacji zmieniać??

jeżeli tak to napiszcie jak?;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj tą śrubą przy parowniku. Jak ja czyściłem reduktor to musiałem właśnie tą śrubą regulować od nowa bo też była podobna sytuacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

instalacja I czy II generacji? poza tym to nie ten dział poszukaj jak wyregulować w dziale instalacja gazowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm chyba I bo ma cos kolo 6 lat i mam jeszcze pytanie bo to kowadełko od strony w ktorej jest plyn chłodniczy ono ma jakas sprezynke czy cos bo z tej drugiej strony mialo a z tej wlasnie pierwszej tzn prawej jak stoje przed samochodem opadalo na dol samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmm chyba I bo ma cos kolo 6 lat

hmm.. drugiej generacji też już wtedy zakładali.. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tu ma do parownika generacja?? I była na śrubie, druga na silniczku krokowym, a reduktory i tak te same. Kolego może nie zahaczyłeś o membranę tego kowadełka jak Ty to nazwałeś i ciągle masz full gazu w reduktorze dlatego na wolnych go zalewa, a na wysokich pracuje. Rozbieraj jeszcze raz parownik ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegladnij TO i zastanów sie czy tak składałes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oba te "kowadełka" raczej były dobrze zahaczone ale sprawdzę to tez

 

---------- Post added at 19:34 ---------- Previous post was at 18:23 ----------

 

parownik mam lovtec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli podróbę lovato, ale i tak chyba coś źle zrobiłeś, chyba że podróby nie da się zregenerować xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to tak po każdym mankamencie reduktora czy wymianie filtra powietrza trzeba wyregulować gaz, no niestety Damianie, masz wtrysk to musisz mieć 2 albo 3 generacje albo sekwencje, jeśli działa Ci na gazie tzn. tylko wyreguluj, i proponuje tylko pod analizatorem spalin, wtedy jest MAX mocy auta :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytałem się o generację bo jeśli I to łatwo wyregulować można. Po wymianie membran trzeba wyregulować instalację bo auto nie będzie chodzić jak powinno. Jak zahaczyłeś poprawnie "kowadełka" to nic innego źle tam nie można zrobić. Wkręć śrubę na parowniku tą mosiężną do końca i plastikową od membrany do końca. Wykręć mosiężną pół obrotu tą od membrany o około 7. Wykręć śrubę na wężu o ok 5-6 obrotów. Dodajesz gazu tak n a 3000obr wkręcasz śrubę na wężu aż obroty zaczną spadać i od tego momentu jeden obrót z powrotem wykręcić. Później to już kwestia ustawienia najrówniejszych obrotów śrubą od membrany max 2 obroty w jedną albo drugą stronę nie więcej. Przy takiej regulacji musi być cacy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Calkowicie sie z toba zgadzam tylko ja zawsze reguluje na cieplym silniku zeby silnik pracowal rowno i mial dobre obroty i mozna posluchac rowniez na wydechu czy jest rowno czy moze wydaje nierowny ale to juz kwestia regulacji parownika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko ja zawsze reguluje na cieplym silniku
Oczywiście zapomniałem dopisać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za porade do domu wróce dopiero w piatek i odrazu sie za o wezme (teraz studiuje i siedzę w lbn)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności