Skocz do zawartości
Gość mcbojan

Wymiana wkładu standardowych lusterek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mcbojan

Muszę wymienić w moim b4 wkład bocznego lusterka bez el. podgrzewania czy sterowania. Pisano już na forum o wymianie wkładów w wersjach z el. sterowaniem i podgrzewaniem. Czy w przypadku standardowego lusterka także wyjmuje się w kład na siłę :cisza: ? Wczoraj spróbowałem. Odchyliłem na maksa lusterko w dół i podważałem od góry palcami, ale nie udało się :mur: . Boję się mocniej podważyć nie mając pewności, że tak to właśnie się robi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maro

Żeby wyjąć same lusterko ( szkło) musisz zdiąć te trzy linki, które są przy tej gałce od jego sterowania ( przy wewnętrznej klamce).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

W moim wkłady mocowane są na zatrzask.Także wyjmowanie tylko na siłę ale z wyczuciem.Chyba że w b4 jest inaczej (w co wątpie) albo ktoś przykleił wkłady do mechanizmu żeby złodziej nie mógł wyjąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mocowania wkładu w B3 i B4 są identyczne. Wkłady pasują zamiennie.

Przed próbą wyrwania lusterka opuść je, kilka minut podgrzewaj suszarką wnetrze obudowy, by podczas rwania nie popękały zaczepy.

Musisz rwać wkładając w powstałą szczelinę palce. Rwać z wyczuciem równomiernie ciągnąc na całej długości chwytu krawędzi, by lusterko nie pekło. Napewno puści.

Po wyrwaniu góry robisz to samo z dolną krawędzią bacząc, by góra nie wskoczyła na swoje miejsce :dobani:

Ja swoje wyrywałem 2 tygodnie temu bez podgrzewania. Udało się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wyrywałem i sie nie udało. Widocznie poprzedni właściciel wkład wkleił.

Musiałem więc wyhaczyć linki sterujące z dźwigienki (dżojstika), żeby wyciągnąć wkład ze środka i potem podważając scyzorykiem delikatnie go usunąć.

Potem oczyściłem starannie wszystkie elementy i założyłem nowy wkład (bez kleju).

Troszkę zabawy do dopasować linki z powrotem na ich właściwe miejsce w dżojstiku, ale wykonuje się to juz w ramach relaksu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla tych, którzy nie chcą nic urwać/połamać mam prostą radę. Ja to robiłem zimą 2008 a wiadomo, że plastiki w minusowej temperaturze nie są skore do współpracy i lubią pękać. Kupiłem w jakimś pierwszym lepszym motoryzacyjnym samo lusterko - oczywiście dedykowane do mego passata - które z tyłu miało 2-3 małe paski dwustronnej taśmy klejącej. Dodałem od siebie po 3 paski i nakleiłem na to pęknięte lustro. Mimo obaw trzyma mocno drugi rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wymieniałem lusterko w swoim i jak się lusterko odchyli na maxa w dół to płaskim śrubokrętem odchylasz zatrzaski, później przechylasz lustro w drugą stronę i powtarzasz czynność. Jak będziesz miał poodginane zatrzaski to wystarczy delikatnie pociągnąć, żeby wyjąć je jeszcze z takich okrągłych tj. prowadnic i już masz lusterko na wierzchu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności