Gość mcbojan Zgłoś #1 Napisano 21 Listopada 2006 Muszę wymienić w moim b4 wkład bocznego lusterka bez el. podgrzewania czy sterowania. Pisano już na forum o wymianie wkładów w wersjach z el. sterowaniem i podgrzewaniem. Czy w przypadku standardowego lusterka także wyjmuje się w kład na siłę ? Wczoraj spróbowałem. Odchyliłem na maksa lusterko w dół i podważałem od góry palcami, ale nie udało się . Boję się mocniej podważyć nie mając pewności, że tak to właśnie się robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maro Zgłoś #2 Napisano 21 Listopada 2006 Żeby wyjąć same lusterko ( szkło) musisz zdiąć te trzy linki, które są przy tej gałce od jego sterowania ( przy wewnętrznej klamce). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek Zgłoś #3 Napisano 21 Listopada 2006 W moim wkłady mocowane są na zatrzask.Także wyjmowanie tylko na siłę ale z wyczuciem.Chyba że w b4 jest inaczej (w co wątpie) albo ktoś przykleił wkłady do mechanizmu żeby złodziej nie mógł wyjąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #4 Napisano 21 Listopada 2006 Mocowania wkładu w B3 i B4 są identyczne. Wkłady pasują zamiennie. Przed próbą wyrwania lusterka opuść je, kilka minut podgrzewaj suszarką wnetrze obudowy, by podczas rwania nie popękały zaczepy. Musisz rwać wkładając w powstałą szczelinę palce. Rwać z wyczuciem równomiernie ciągnąc na całej długości chwytu krawędzi, by lusterko nie pekło. Napewno puści. Po wyrwaniu góry robisz to samo z dolną krawędzią bacząc, by góra nie wskoczyła na swoje miejsce Ja swoje wyrywałem 2 tygodnie temu bez podgrzewania. Udało się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #5 Napisano 1 Kwietnia 2010 Ja wyrywałem i sie nie udało. Widocznie poprzedni właściciel wkład wkleił. Musiałem więc wyhaczyć linki sterujące z dźwigienki (dżojstika), żeby wyciągnąć wkład ze środka i potem podważając scyzorykiem delikatnie go usunąć. Potem oczyściłem starannie wszystkie elementy i założyłem nowy wkład (bez kleju). Troszkę zabawy do dopasować linki z powrotem na ich właściwe miejsce w dżojstiku, ale wykonuje się to juz w ramach relaksu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaszanka Zgłoś #6 Napisano 1 Kwietnia 2010 Dla tych, którzy nie chcą nic urwać/połamać mam prostą radę. Ja to robiłem zimą 2008 a wiadomo, że plastiki w minusowej temperaturze nie są skore do współpracy i lubią pękać. Kupiłem w jakimś pierwszym lepszym motoryzacyjnym samo lusterko - oczywiście dedykowane do mego passata - które z tyłu miało 2-3 małe paski dwustronnej taśmy klejącej. Dodałem od siebie po 3 paski i nakleiłem na to pęknięte lustro. Mimo obaw trzyma mocno drugi rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spider87 Zgłoś #7 Napisano 2 Kwietnia 2010 Ostatnio wymieniałem lusterko w swoim i jak się lusterko odchyli na maxa w dół to płaskim śrubokrętem odchylasz zatrzaski, później przechylasz lustro w drugą stronę i powtarzasz czynność. Jak będziesz miał poodginane zatrzaski to wystarczy delikatnie pociągnąć, żeby wyjąć je jeszcze z takich okrągłych tj. prowadnic i już masz lusterko na wierzchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach