Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

kolego nie kombinuj z przekladkami z starego silnika tylko kup kompletny dowiedz sie tylko konkretnie ktore pasuja wez daj komus kumatemu z 100 zeby z toba pojechal po niego i ogladna lub ewentualnie jak juz znajdziesz bedziesz wiedzial gdzie musisz jechac po niego daj temat na forum moze ktos ma rzut kamienie by ci podskoczyc i go ogladnac czy warto po niego jechac i sprawa zalatwiona . potem proponuje taki silnik otworzyc wymienic piercienie itd i jeszcze ci ta wymiana na dobre wyjdzie powodzienia

 

---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:46 ----------

 

moze wystarczy tylko gore kupic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

cylinder szklanki jest wytarty, co do tłoka to nie wiem na pewno ale mechanik mówił że zawór się urwał i go zblokowała ale nie wpadł do komory z tłokiem, więc powinien być ok

 

Jak tlok jest cały to druga głowica i bedzie śmigał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jakby było u mnie jak bym u siebie chciał założyć silnik 131 Km np.AVX . Co musiał bym pozmieniać prócz silnika i komputera? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

AVX to nie wiem ale jak AWX,to kompa pompę do baku,cala masa przewodów i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

prócz głowicy zostają jeszcze zawory i wałek więc się raczej nie opłaci, z tłokiem też do końca nie wiadomo, jutro się dowiem czy jest cały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Chyba proste ze kupujesz używkę ze wszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kompa też trzeba zmieniać i reszte?

znajomy mówił że nie wiele trzeba zmieniać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marevel czyli proponujesz kupować drugi silnik ?

 

---------- Post added at 22:07 ---------- Previous post was at 22:06 ----------

 

nie do głowicy tylko przy zmianie silnika na AWX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Proponuje rozebrać ten zobaczyć czy tloki są cale,jeżeli tak to założyć używaną głowice z walkiem i zaworami podać nowe szklanki,dotrzeć zawory wymienić uszczelniacze i tyle w temacie.

 

Jeżeli tłoki poleciały to drugi słupek AWX/ARL/ASZ/AVF założyć i jeździć.

W sumie przy takim słupku najlepiej zrobić to samo z głowicą co napisałem wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

orientujesz się może jakie są koszta przy założeniu że tłoki są całe ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy wymianie słupka na AWX co jeszcze musze zmienić i dokupić

 

---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 22:21 ----------

 

czy podana przez ciebie głowica będzie do mnie pasowała ?

sorry ale nie znam się na tym.

do kosztów dojdą jeszcze na pewno zawory, olej, filtry, przy oazji wymiana rozrządu i pozostałych pasków.

 

---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:25 ----------

 

ciśnienie na tłokach mam 28 to jest dobrze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Przy wymianie słupka tylko osprzęt z pompkami.

Nie wiem po co zawory jak dostaniesz je w gratisie z silnikiem lub głowicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.osprzęt czyli co konkretnie ?

2.czy coś z mojego nie będzie pasowało ?

3.pompki czyli pompo wtryski ?

4.moje nie będą pasowały ?

 

---------- Post added at 23:07 ---------- Previous post was at 23:02 ----------

 

jeśli wymiana silnika to myśle tylko o tym AWX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że tłoki są w porządku. Zdecydowałem się na remont mojego silnika, teraz szukam kompletnej głowicy z wałkiem i zaworami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Mądra decyzja,pomyśl nad głowicą możliwie jak najnowsza może być z silnika BKC,BXE,BLS rocznikowo wypadnie najlepiej.

I nie pytaj czy pasuje 100razy bo pasuje na 100% mimo ze ma inny numer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak zmieniłem cały silnik na AWX, kupiłem od kolegi z naszego forum nie pamiętam nicka. Chyba to była najlepsza decyzja, ten silnik jest oszczędniejszy i mocniejszy. Mój miał juz 310 tyś. ten ma 212 tyś km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy oszczędniejszy to nie wiem :) , daj znac co jeszcze musiałeś do kupic , czy kupiłeś sam silnik goły czy coś jeszcze no i ile to będzie kosztować wszystko ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W silnikach PD przy około 200tys konieczna jest wymiana szklanek,gdyż stary typ jest za miękki i się wyciera nawet do tego stopnia ze szklanka potrafi popękać i się zablokować.

Nowy typ czarny jest lepszy i odporniejszy na wycieranie.

 

Pierwsze slysze.

Ktos potwierdza,ktos zaprzecza ze silniki PD maja taka wade?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności