wojta Zgłoś #21 Napisano 25 Lutego 2011 kolego nie kombinuj z przekladkami z starego silnika tylko kup kompletny dowiedz sie tylko konkretnie ktore pasuja wez daj komus kumatemu z 100 zeby z toba pojechal po niego i ogladna lub ewentualnie jak juz znajdziesz bedziesz wiedzial gdzie musisz jechac po niego daj temat na forum moze ktos ma rzut kamienie by ci podskoczyc i go ogladnac czy warto po niego jechac i sprawa zalatwiona . potem proponuje taki silnik otworzyc wymienic piercienie itd i jeszcze ci ta wymiana na dobre wyjdzie powodzienia ---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:46 ---------- moze wystarczy tylko gore kupic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #22 Napisano 25 Lutego 2011 cylinder szklanki jest wytarty, co do tłoka to nie wiem na pewno ale mechanik mówił że zawór się urwał i go zblokowała ale nie wpadł do komory z tłokiem, więc powinien być ok Jak tlok jest cały to druga głowica i bedzie śmigał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #23 Napisano 25 Lutego 2011 Panowie a jakby było u mnie jak bym u siebie chciał założyć silnik 131 Km np.AVX . Co musiał bym pozmieniać prócz silnika i komputera? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #24 Napisano 25 Lutego 2011 AVX to nie wiem ale jak AWX,to kompa pompę do baku,cala masa przewodów i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #25 Napisano 25 Lutego 2011 prócz głowicy zostają jeszcze zawory i wałek więc się raczej nie opłaci, z tłokiem też do końca nie wiadomo, jutro się dowiem czy jest cały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #26 Napisano 25 Lutego 2011 Chyba proste ze kupujesz używkę ze wszystkim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #27 Napisano 25 Lutego 2011 kompa też trzeba zmieniać i reszte? znajomy mówił że nie wiele trzeba zmieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #28 Napisano 25 Lutego 2011 Do czego do głowicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #29 Napisano 25 Lutego 2011 marevel czyli proponujesz kupować drugi silnik ? ---------- Post added at 22:07 ---------- Previous post was at 22:06 ---------- nie do głowicy tylko przy zmianie silnika na AWX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #30 Napisano 25 Lutego 2011 Proponuje rozebrać ten zobaczyć czy tloki są cale,jeżeli tak to założyć używaną głowice z walkiem i zaworami podać nowe szklanki,dotrzeć zawory wymienić uszczelniacze i tyle w temacie. Jeżeli tłoki poleciały to drugi słupek AWX/ARL/ASZ/AVF założyć i jeździć. W sumie przy takim słupku najlepiej zrobić to samo z głowicą co napisałem wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #31 Napisano 25 Lutego 2011 orientujesz się może jakie są koszta przy założeniu że tłoki są całe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #32 Napisano 25 Lutego 2011 http://allegro.pl/glowica-skoda-octavia-ii-1-9-tdi-bxe-i1460350277.html +szklanki jakieś uszczelki w 1500 powinieneś się zamknąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #33 Napisano 25 Lutego 2011 przy wymianie słupka na AWX co jeszcze musze zmienić i dokupić ---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 22:21 ---------- czy podana przez ciebie głowica będzie do mnie pasowała ? sorry ale nie znam się na tym. do kosztów dojdą jeszcze na pewno zawory, olej, filtry, przy oazji wymiana rozrządu i pozostałych pasków. ---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:25 ---------- ciśnienie na tłokach mam 28 to jest dobrze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #34 Napisano 25 Lutego 2011 Przy wymianie słupka tylko osprzęt z pompkami. Nie wiem po co zawory jak dostaniesz je w gratisie z silnikiem lub głowicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #35 Napisano 25 Lutego 2011 1.osprzęt czyli co konkretnie ? 2.czy coś z mojego nie będzie pasowało ? 3.pompki czyli pompo wtryski ? 4.moje nie będą pasowały ? ---------- Post added at 23:07 ---------- Previous post was at 23:02 ---------- jeśli wymiana silnika to myśle tylko o tym AWX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #36 Napisano 28 Lutego 2011 Okazało się, że tłoki są w porządku. Zdecydowałem się na remont mojego silnika, teraz szukam kompletnej głowicy z wałkiem i zaworami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #37 Napisano 28 Lutego 2011 Mądra decyzja,pomyśl nad głowicą możliwie jak najnowsza może być z silnika BKC,BXE,BLS rocznikowo wypadnie najlepiej. I nie pytaj czy pasuje 100razy bo pasuje na 100% mimo ze ma inny numer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy Zgłoś #38 Napisano 24 Maja 2011 Jednak zmieniłem cały silnik na AWX, kupiłem od kolegi z naszego forum nie pamiętam nicka. Chyba to była najlepsza decyzja, ten silnik jest oszczędniejszy i mocniejszy. Mój miał juz 310 tyś. ten ma 212 tyś km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #39 Napisano 24 Maja 2011 Czy oszczędniejszy to nie wiem , daj znac co jeszcze musiałeś do kupic , czy kupiłeś sam silnik goły czy coś jeszcze no i ile to będzie kosztować wszystko ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #40 Napisano 24 Maja 2011 W silnikach PD przy około 200tys konieczna jest wymiana szklanek,gdyż stary typ jest za miękki i się wyciera nawet do tego stopnia ze szklanka potrafi popękać i się zablokować.Nowy typ czarny jest lepszy i odporniejszy na wycieranie. Pierwsze slysze. Ktos potwierdza,ktos zaprzecza ze silniki PD maja taka wade? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach