Pablo_24 Zgłoś #1 Napisano 20 Lutego 2011 Witam jak w temacie zrobiłem analizę bloku 13 vag comem 409 nie mylcie z vagiem polskim wyszło mi tam tak. cyl 1- 0,89 cyl 2 -0,47 cyl 3-0,94 Potem powtórzyłem pomiar vag comem 208.1 pl cyl 1 -0,8mg/r cyl 2- 0,4mg/r cyl 3- 0,8 mg/r Wyjaśnijcie mi o co chodzi przy pierwszym sprawdzeniu mial 70 stopni przy 2 80 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 20 Lutego 2011 po 1 kto zajumał ci 4 cylinder ? po 2 wtrysk drugi siada lub już powiedział pa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #3 Napisano 20 Lutego 2011 Wyjaśnijcie mi o co chodzi Pokazuje to samo, tylko z różną dokładnością. Masz od tego dział "diagnostyka VAG" ---------- Post added at 19:15 ---------- Previous post was at 19:14 ---------- po 1 kto zajumał ci 4 cylinder ? Nikt mu nie zajumał. To są odniesienia do 4 cylindra. Dlaczego 2 siada, skoro ma najmniejszą korektę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #4 Napisano 20 Lutego 2011 po 1 kto zajumał ci 4 cylinder ?po 2 wtrysk drugi siada lub już powiedział pa to tylko forum i każdy ma prawo głosu, ale naprawde nikt się nie obrazi jak przemilczysz coś o czym nie masz pojęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo_24 Zgłoś #5 Napisano 20 Lutego 2011 czyli wyjaśnijcie mi prosto co jest grane z nimi coś mi osłabł pasztet choc pali dobrze nawt powiem bardzo dobrze sprawdzałem dlatego że po odpaleniu czuc w spalinach rope nie przepaloną i dymi na jasno oleju nie ubywa płynu też nie ubywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #6 Napisano 20 Lutego 2011 (edytowane) Pablo_24, o wtryski się nie martw, dają radę. Reszta jak napisał Jarkow, to tylko zaokrąglenie. Jeśli masz jakieś wątpliwości to zrób logi i umieść je w tym dziale: http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=79 a na pewno otrzymasz wyczerpującą informację o stanie twojego paska. P.S. dtambor masz rację, normalnie wstyd o 313-tu punktach ,,Pomógł,, nie wspomnę. Pozdro. Edytowane 20 Lutego 2011 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo_24 Zgłoś #7 Napisano 20 Lutego 2011 (edytowane) czyli wtryski są ok czy już można myślec o nich zastanawiałem się jeszcze nad użyciem stp ale nie wiem tankuję na shellu filtry knechta, świece beru, rozrząd wymieniony ,nawet chłodnica nowa ,płyn G12. Jedyne co mnie zastanawia to jak przyspieszam tarabani mi coś jak by w tłumiku uderzyłem w kata pięścią i słychac metaliczny dźwięk czy to on by mi zamulał auto . Logi bym zrobił lecz nie umiem a po 2 bateria mi w laptopie nie trzyma :-) podane wartości to nie minus 0,4mg/r Edytowane 20 Lutego 2011 przez Pablo_24 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #8 Napisano 21 Lutego 2011 czesc kolego,a jestes pewien ze ten metaliczny dzwiek dochodzi z katalizatora? zerknij na ten temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10670&highlight=metaliczny+dzwiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo_24 Zgłoś #9 Napisano 21 Lutego 2011 Kolego ten silnik nie ma łańcucha to jest AFN one są na paskach a rozrząd jest za 1500zł włożony łącznie z nową chłodnicą Valeo wiem co mi mechanik wkładał bo byłem przy tym i na moje życzenie wstawiono całośc jak się potocznie mówi wzmacnianą . Wymienione elementy to paski rozrządu plus paski podzespołów napinacze rolki , sprzęgło alternatora, pompa wody, klocki ATE, płyn hamulcowy , świece beru, klima po przeglądzie . Jeszcze jakieś pytania a zapomniałem dołożone światła do jazdy dziennej . Czyli jak to się mówi od sprowadzenia 2 lata temu ma wymienione wszystkie elementy które padają . Co do dźwięku to dochodzi on z okolic katalizatora tak mi się wydaje bo to z przodu takie brzęczenie nie będę go wycinał bo na dniach ma przyjśc nowy kat wraz z łącznikiem wymieniłem wieszaki był spokój na jakiś czas ale znowu je porozciągało może lipne jakieś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #10 Napisano 24 Lutego 2011 (edytowane) Kolego ten silnik nie ma łańcucha to jest AFN one są na paskach widze ze nawet nie chcialo ci sie przeczytac calego watku tylko na pierwszym wpisie zakonczyles.ja nie pisalem ze masz na lancuszku a polecilem przeczytac temat odnosnie matalicznego dzwieku z okolic kata i pokrywy zaworow Edytowane 24 Lutego 2011 przez stade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo_24 Zgłoś #11 Napisano 24 Lutego 2011 Witaj pod pokrywą nic mi nie dzwoni, rolki mam ok poduchy też są ok kolego mam pojecie o mechanice względne i wiem kiedy zawory dzwonią a kiedy nie wiem również kiedy poduchy umierają a nie wydaje mi się że podłoga mi odpada bo dzwonie w okolicy fotela kierowcy i przy przyśpieszaniu zwłaszcza przy 80km/h efekt jest taki jak by tarabanił tłumikiem a nie będę wymieniał samego łącznika skoro zalecana jest wymiana łącznika wraz z katalizatorem to chyba jakiś tego powód jest , analogicznie rzecz biorą skoro wymienię sam łącznik a kat jest oberwany to zmniejsza przepływ gazów i co za tym idzie dusi auto i po tyłku dostaje inna częśc może właśnie łącznik bo rośnie ciśnienie w układzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #12 Napisano 10 Kwietnia 2016 Witam to ja odgrzeje kotleta. Wczoraj sprawdzalem wtryski bo zaczął mocno kopcic na siwo. Korekcje tak wyglądają 1; 2.78 2; 2.38 3; 2.40 Po odpieciu wtrysku sterujacego korekty mocno sie zmieniaja 1; 2.40 2; -0.20 3; -0.18 Teraz pytanie co to oznacza. Czy wtrysk sterujacy padł. Napewno pierwszy wtrysk to juz szrot ale czy reszta kotekcji po odpieciu sterujacago az tak powinna sie zmienic? Bede wdzieczny za wszelkie sugestie. Napewno wszystkie bede dawal do regeneracji chciałem sie tylko dowiedzieć co z tym wtryskiem sterujacym no jak to mowia człowiek się uczy cale życie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #13 Napisano 18 Kwietnia 2016 Wtryski masz ok, korekcje zmieniają sie wraz ze wzrostem temperatury i to normalne. Ten kto mówił ze wtryski do wymiany to ewidentnie poniosła go fantazja. Metaliczne stuki z okolic tłumika mogą świadczyć o przypychaniu spalin co na pewno ma wpływ na utratę mocy. Zrób logi bez tego nic nie można powiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #14 Napisano 19 Kwietnia 2016 Silnik byl rozgrzany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach