Skocz do zawartości
Pablo_24

Wtryski blok 0013

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie zrobiłem analizę bloku 13 vag comem 409 nie mylcie z vagiem polskim wyszło mi tam tak.

 

cyl 1- 0,89

cyl 2 -0,47

cyl 3-0,94

 

Potem powtórzyłem pomiar vag comem 208.1 pl

cyl 1 -0,8mg/r

cyl 2- 0,4mg/r

cyl 3- 0,8 mg/r

 

 

Wyjaśnijcie mi o co chodzi przy pierwszym sprawdzeniu mial 70 stopni przy 2 80 stopni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po 1 kto zajumał ci 4 cylinder ?

po 2 wtrysk drugi siada lub już powiedział pa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wyjaśnijcie mi o co chodzi
Pokazuje to samo, tylko z różną dokładnością. Masz od tego dział "diagnostyka VAG"

 

---------- Post added at 19:15 ---------- Previous post was at 19:14 ----------

 

po 1 kto zajumał ci 4 cylinder ?
Nikt mu nie zajumał. To są odniesienia do 4 cylindra. Dlaczego 2 siada, skoro ma najmniejszą korektę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po 1 kto zajumał ci 4 cylinder ?

po 2 wtrysk drugi siada lub już powiedział pa

 

to tylko forum i każdy ma prawo głosu, ale naprawde nikt się nie obrazi jak przemilczysz coś o czym nie masz pojęcia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli wyjaśnijcie mi prosto co jest grane z nimi coś mi osłabł pasztet choc pali dobrze nawt powiem bardzo dobrze sprawdzałem dlatego że po odpaleniu czuc w spalinach rope nie przepaloną i dymi na jasno oleju nie ubywa płynu też nie ubywa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pablo_24, o wtryski się nie martw, dają radę.

Reszta jak napisał Jarkow, to tylko zaokrąglenie. :)

Jeśli masz jakieś wątpliwości to zrób logi i umieść je w tym dziale:

http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=79

a na pewno otrzymasz wyczerpującą informację o stanie twojego paska. ;)

 

P.S. dtambor masz rację, normalnie wstyd o 313-tu punktach ,,Pomógł,, nie wspomnę. :zeco

Pozdro.

Edytowane przez vipereeek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli wtryski są ok czy już można myślec o nich zastanawiałem się jeszcze nad użyciem stp ale nie wiem tankuję na shellu filtry knechta, świece beru, rozrząd wymieniony ,nawet chłodnica nowa ,płyn G12. Jedyne co mnie zastanawia to jak przyspieszam tarabani mi coś jak by w tłumiku uderzyłem w kata pięścią i słychac metaliczny dźwięk czy to on by mi zamulał auto . Logi bym zrobił lecz nie umiem a po 2 bateria mi w laptopie nie trzyma :-) podane wartości to nie minus 0,4mg/r

Edytowane przez Pablo_24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ten silnik nie ma łańcucha to jest AFN one są na paskach a rozrząd jest za 1500zł włożony łącznie z nową chłodnicą Valeo wiem co mi mechanik wkładał bo byłem przy tym i na moje życzenie wstawiono całośc jak się potocznie mówi wzmacnianą . Wymienione elementy to paski rozrządu plus paski podzespołów napinacze rolki , sprzęgło alternatora,

pompa wody, klocki ATE, płyn hamulcowy , świece beru, klima po przeglądzie . Jeszcze jakieś pytania a zapomniałem dołożone światła do jazdy dziennej . Czyli jak to się mówi od sprowadzenia 2 lata temu ma wymienione wszystkie elementy które padają . Co do dźwięku to dochodzi on z okolic katalizatora tak mi się wydaje bo to z przodu takie brzęczenie nie będę go wycinał bo na dniach ma przyjśc nowy kat wraz z łącznikiem wymieniłem wieszaki był spokój na jakiś czas ale znowu je porozciągało może lipne jakieś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego ten silnik nie ma łańcucha to jest AFN one są na paskach

 

 

widze ze nawet nie chcialo ci sie przeczytac calego watku tylko na pierwszym wpisie zakonczyles.ja nie pisalem ze masz na lancuszku a polecilem przeczytac temat odnosnie matalicznego dzwieku z okolic kata i pokrywy zaworow ;)

Edytowane przez stade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj pod pokrywą nic mi nie dzwoni, rolki mam ok poduchy też są ok kolego mam pojecie o mechanice względne i wiem kiedy zawory dzwonią a kiedy nie wiem również kiedy poduchy umierają a nie wydaje mi się że podłoga mi odpada bo dzwonie w okolicy fotela kierowcy i przy przyśpieszaniu zwłaszcza przy 80km/h efekt jest taki jak by tarabanił tłumikiem a nie będę wymieniał samego łącznika skoro zalecana jest wymiana łącznika wraz z katalizatorem to chyba jakiś tego powód jest , analogicznie rzecz biorą skoro wymienię sam łącznik a kat jest oberwany to zmniejsza przepływ gazów i co za tym idzie dusi auto i po tyłku dostaje inna częśc może właśnie łącznik bo rośnie ciśnienie w układzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam to ja odgrzeje kotleta. Wczoraj sprawdzalem wtryski bo zaczął mocno kopcic na siwo. Korekcje tak wyglądają

1; 2.78

2; 2.38

3; 2.40

Po odpieciu wtrysku sterujacego korekty mocno sie zmieniaja

1; 2.40

2; -0.20

3; -0.18

Teraz pytanie co to oznacza. Czy wtrysk sterujacy padł. Napewno pierwszy wtrysk to juz szrot ale czy reszta kotekcji po odpieciu sterujacago az tak powinna sie zmienic? Bede wdzieczny za wszelkie sugestie. Napewno wszystkie bede dawal do regeneracji chciałem sie tylko dowiedzieć co z tym wtryskiem sterujacym no jak to mowia człowiek się uczy cale życie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtryski masz ok, korekcje zmieniają sie wraz ze wzrostem temperatury i to normalne. Ten kto mówił ze wtryski do wymiany to ewidentnie poniosła go fantazja. Metaliczne stuki z okolic tłumika mogą świadczyć o przypychaniu spalin co na pewno ma wpływ na utratę mocy. Zrób logi bez tego nic nie można powiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik byl rozgrzany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności