Skocz do zawartości
Kamil_01

Moje błędy Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym, przeprosić moderatora za tamten wątek chciałem usunąć ale nie wiem jak...

 

Witam, mam takie oto błędy po skanowaniu VAG'iem

bdy.th.png

 

teraz moje pytanie, kiedy skasuje błędy pojawia się tylko jeden

16500 engine coolant temp. sensor G62 implausible signal, wymieniłem ten czujnik i dalej wywala ten sam błąd czujnik zakupiony w ASO. Dodam, że mam uwalony termostat :/ czy to może mieć jakiś wpływ ?

 

natomiast reszta błędów wyskakuje co jakiś czas (po tygodniu :/) czasem później czasem szybciej, dlaczego ? i czym spowodowane są te błędy...

 

bardzo proszę o pomoc chciałbym się obyć bez wizyty w ASO czy też Wiesia elektryka...

pzdr. Kamil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przez miesiąc czasu obserwowałem błędy, kiedy skasowałem powracały na nowo, tak jak mówiłem, wymieniłem czujnik g62 na nowy z ASO i błąd 16500 dalej powraca dwa nie pokazują się wogóle 17916 i 16885, ale w ramach bonusu wyskoczyły dwa następne

18010 voltage too low

17978 engine start blocked by imobilizer

w pracy auta nie zauważyłem pogorszenia itp itd, odpala i jeździ normalnie, lecz irytuje mnie że koleś nie ma błędów a ja mam. Co o tym wszystkim sądzicie ?

 

ps. na baku do rezerwy przejeżdżam 360 km, to norma ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18010 voltage too low

Należało by zacząć od sprawdzenia czy akumulator trzyma prąd, czy klemy na nim są czyste i jakie ma ładowanie.

A oprócz tego do tych kodów były jeszcze opisy, dobrze by było jakbyś je dodał.

 

---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 21:58 ----------

 

16500 dalej powraca

A co do tego błędu to możesz mieć uszkodzone przewody elektryczne do tego czujnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 558 F

Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D02

Coding: 04001

Shop #: WSC 05319

4 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

 

 

 

cały zrzut z vaga

 

 

jeszcze jedno pytanko co do sondy, po kodzie błędu z vaga widać która jest do wymiany ?

Edytowane przez Kamil_01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po nocy aku trzyma 12V czasem 11.7 V ładowanie 14.4 V

 

dzisiaj skanowałem znów i wyszedł tylko 16500 błąd, ale po tygodniu wyjdą wszystkie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktos podpowie mi co za blad i czy jest jaks tabela wykazu bledów

005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit

P161B - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świeca żarowa na 2. cylindrze - spalona lub przerwa w obwodzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktory to jest drugi cylinder patrzac z przodu auta bo swiece w tym silniku sa ulozone z przodu a nie z boku auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cylindry zawsze numeruje się: pierwszy to 1 od strony paska/łańcucha rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniłem na drugim cylindrze tj od strony rozrządu licząc druga świeca żarowa po skasowaniu błędu po ponownym zapaleniu autka zero błędów ale jak sprawdziłem po dwóch dniach to znowu ten sam błąd

 

005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit

P161B - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 11

 

dodam tylko ze przed wymiana świecy tez nie po każdym uruchomieniu silnika się pokazywał co to możne być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cylindry zawsze numeruje się: pierwszy to 1 od strony paska/łańcucha rozrządu
to masz przerwę w obwodzie jak kolega Tomek pisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje przerwa w obwodzie czyli brak kontaktu na którymś ze złącz lub przełamany kabel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyczysc wszystie przewody ktore dochodza do swiec na kazdym cylindrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlaczego mam wyczyścić wszystkie przewody przecież coś jest nie tak z cylindrem 2 no chyba ze jest błąd w samym vcds tzn chodzi mi czy vcds dobrze opisuje numer cylindra bo wymieniłem tylko świece na 2 cylindrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosze o pomoc mam passata 1.9tdi 2006 rok i nien wiem co oznaczaja błędy 5658 5661 5659 bardzo prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błędy 5658 5661 5659 czy moze ktos spotkal sie z takimi błędami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość SebaNL25

Witam jestem tu nowy mam problem z moim passatem auto chodzi dobrze zapalam auto wyskakuje błąd ECHAPPEM ALTERIER czasem gasnie ale ogólnie świeci cały czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ponownie od roku czasu zmagam się z tymi samymi błędami

 

17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached

P1508 - 35-00 - -

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-00 - -

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

 

Błąd 17916 wyskakuje jak tylko wcisne pedał gazu, błąd sądy występuje sporadycznie dzisiaj prysnęłem wtyczkę od sondy kontaktem może pomoże no i błąd 16500 czyli ten po...ny czujnik co jakiś czas wyskakuje, lecz nigdy od razu po skasowaniu. Częściowo rozebrałem dolot do przepustnicy i wygląda jakby była czysta zrobiłem pare zdjęć.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5b69d2fcf0d1512.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1adadd9589c7c005.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6363d9e339814873.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e0e96b71166458b.html

 

Sprawdzałem nawet wężyki podciśnienia wokół przepustnicy wszystko wygląda ok załącze zdjęcie, może podpowiecie co na zdjęciu sprawdzić dokładniej.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e5a64beccf7a7ae0.html

 

Dodam że zrobiłem także zespół napędu do do kolektora

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/094606d2b3405564.html

 

Temu wszystkiemu towarzyszą lekko falujące obroty.

 

nie wiem już co z tym robić, bardzo prosił bym o waszą pomoc.

 

pozdrawiam Kamil

 

ps dodam że przeprowadziłem dziś adaptacje przepustnicy i wyskoczyło ADP OK więc chyba jest ok.

Edytowane przez Kamil_01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności