Kamil_01 Zgłoś #1 Napisano 14 Lutego 2011 Chciałbym, przeprosić moderatora za tamten wątek chciałem usunąć ale nie wiem jak... Witam, mam takie oto błędy po skanowaniu VAG'iem teraz moje pytanie, kiedy skasuje błędy pojawia się tylko jeden 16500 engine coolant temp. sensor G62 implausible signal, wymieniłem ten czujnik i dalej wywala ten sam błąd czujnik zakupiony w ASO. Dodam, że mam uwalony termostat czy to może mieć jakiś wpływ ? natomiast reszta błędów wyskakuje co jakiś czas (po tygodniu ) czasem później czasem szybciej, dlaczego ? i czym spowodowane są te błędy... bardzo proszę o pomoc chciałbym się obyć bez wizyty w ASO czy też Wiesia elektryka... pzdr. Kamil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 14 Lutego 2011 16500 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29747&highlight=16500 17916 http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=176779&postcount=2 16514 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53221&highlight=16514 16885 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2538&highlight=16885 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #3 Napisano 13 Marca 2011 przez miesiąc czasu obserwowałem błędy, kiedy skasowałem powracały na nowo, tak jak mówiłem, wymieniłem czujnik g62 na nowy z ASO i błąd 16500 dalej powraca dwa nie pokazują się wogóle 17916 i 16885, ale w ramach bonusu wyskoczyły dwa następne 18010 voltage too low 17978 engine start blocked by imobilizer w pracy auta nie zauważyłem pogorszenia itp itd, odpala i jeździ normalnie, lecz irytuje mnie że koleś nie ma błędów a ja mam. Co o tym wszystkim sądzicie ? ps. na baku do rezerwy przejeżdżam 360 km, to norma ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 13 Marca 2011 18010 voltage too low Należało by zacząć od sprawdzenia czy akumulator trzyma prąd, czy klemy na nim są czyste i jakie ma ładowanie. A oprócz tego do tych kodów były jeszcze opisy, dobrze by było jakbyś je dodał. ---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 21:58 ---------- 16500 dalej powraca A co do tego błędu to możesz mieć uszkodzone przewody elektryczne do tego czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #5 Napisano 13 Marca 2011 (edytowane) Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 F Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D02 Coding: 04001 Shop #: WSC 05319 4 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A cały zrzut z vaga jeszcze jedno pytanko co do sondy, po kodzie błędu z vaga widać która jest do wymiany ? Edytowane 13 Marca 2011 przez Kamil_01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #6 Napisano 14 Marca 2011 po nocy aku trzyma 12V czasem 11.7 V ładowanie 14.4 V dzisiaj skanowałem znów i wyszedł tylko 16500 błąd, ale po tygodniu wyjdą wszystkie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rollaz Zgłoś #7 Napisano 16 Marca 2011 czy ktos podpowie mi co za blad i czy jest jaks tabela wykazu bledów 005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit P161B - 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00110000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 16 Marca 2011 Świeca żarowa na 2. cylindrze - spalona lub przerwa w obwodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rollaz Zgłoś #9 Napisano 28 Marca 2011 ktory to jest drugi cylinder patrzac z przodu auta bo swiece w tym silniku sa ulozone z przodu a nie z boku auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 28 Marca 2011 Cylindry zawsze numeruje się: pierwszy to 1 od strony paska/łańcucha rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rollaz Zgłoś #11 Napisano 2 Kwietnia 2011 Dziś wymieniłem na drugim cylindrze tj od strony rozrządu licząc druga świeca żarowa po skasowaniu błędu po ponownym zapaleniu autka zero błędów ale jak sprawdziłem po dwóch dniach to znowu ten sam błąd 005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit P161B - 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00110000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 11 dodam tylko ze przed wymiana świecy tez nie po każdym uruchomieniu silnika się pokazywał co to możne być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 2 Kwietnia 2011 Cylindry zawsze numeruje się: pierwszy to 1 od strony paska/łańcucha rozrządu to masz przerwę w obwodzie jak kolega Tomek pisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #13 Napisano 2 Kwietnia 2011 Pozostaje przerwa w obwodzie czyli brak kontaktu na którymś ze złącz lub przełamany kabel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #14 Napisano 2 Kwietnia 2011 wyczysc wszystie przewody ktore dochodza do swiec na kazdym cylindrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rollaz Zgłoś #15 Napisano 2 Kwietnia 2011 dlaczego mam wyczyścić wszystkie przewody przecież coś jest nie tak z cylindrem 2 no chyba ze jest błąd w samym vcds tzn chodzi mi czy vcds dobrze opisuje numer cylindra bo wymieniłem tylko świece na 2 cylindrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forysiak Zgłoś #16 Napisano 17 Maja 2012 prosze o pomoc mam passata 1.9tdi 2006 rok i nien wiem co oznaczaja błędy 5658 5661 5659 bardzo prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forysiak Zgłoś #17 Napisano 17 Maja 2012 błędy 5658 5661 5659 czy moze ktos spotkal sie z takimi błędami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWonline.pl Zgłoś #18 Napisano 21 Maja 2012 http://vwonline.pl/kody-usterek.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SebaNL25 Zgłoś #19 Napisano 29 Maja 2012 Witam jestem tu nowy mam problem z moim passatem auto chodzi dobrze zapalam auto wyskakuje błąd ECHAPPEM ALTERIER czasem gasnie ale ogólnie świeci cały czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #20 Napisano 15 Lipca 2012 (edytowane) Witam, ponownie od roku czasu zmagam się z tymi samymi błędami 17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached P1508 - 35-00 - - 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-00 - - 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent Błąd 17916 wyskakuje jak tylko wcisne pedał gazu, błąd sądy występuje sporadycznie dzisiaj prysnęłem wtyczkę od sondy kontaktem może pomoże no i błąd 16500 czyli ten po...ny czujnik co jakiś czas wyskakuje, lecz nigdy od razu po skasowaniu. Częściowo rozebrałem dolot do przepustnicy i wygląda jakby była czysta zrobiłem pare zdjęć. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5b69d2fcf0d1512.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1adadd9589c7c005.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6363d9e339814873.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e0e96b71166458b.html Sprawdzałem nawet wężyki podciśnienia wokół przepustnicy wszystko wygląda ok załącze zdjęcie, może podpowiecie co na zdjęciu sprawdzić dokładniej. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e5a64beccf7a7ae0.html Dodam że zrobiłem także zespół napędu do do kolektora http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/094606d2b3405564.html Temu wszystkiemu towarzyszą lekko falujące obroty. nie wiem już co z tym robić, bardzo prosił bym o waszą pomoc. pozdrawiam Kamil ps dodam że przeprowadziłem dziś adaptacje przepustnicy i wyskoczyło ADP OK więc chyba jest ok. Edytowane 15 Lipca 2012 przez Kamil_01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach