robbob8 Zgłoś #21 Napisano 14 Lutego 2011 Musiała by to być fontana ropy:mlask. U mnie ciekła pompa vacum, poza smrodem ropy spod maski silnika nie miało to żadnego wpływu na pracę samego silnika. Miało natomiast wpływ na kilka elementów gumowych, które nie były ropoodporne i ich żywot szybko się zakończył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwkrz Zgłoś #22 Napisano 15 Lutego 2011 (edytowane) ... dziękuję robbob8 !!! trafiłeś w 10 !!! w nocy mimo mrozu sprawdziłem tą pompę Vacum paluchem i zbiera się ropa i wogóle wszystko tam od tyłu jest zalane ( chociaż nie śmierdzi pod maską ropą ). Dokładnie nie mogłem sprawdzić ale na pewno dekiel zewnetrzny który przykrywa Vacum po obrzeżach jest mokry. Tam chyba idą torksy. Dostęp troszkę trudny ale są tam jakies niespodzianki przy zdejmowaniu pokrywy w celu oczyszczenia i uszczelnienia ??? Dziękuję chłopcom mielke i GURAL za ETKIi ) co nieco już wiem więcej a z tą chłodnicą paliwa to nawet nie wiedziałem, że takie cuś mam u siebie chociaz przyznam się, że zastanawiałem się dlaczego przy filtrze są aż 4 przewody, ale wiecie, zawsze to naprawić, sprawdzić co trzeba i trzepnąć maską Edytowane 15 Lutego 2011 przez zwkrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12345 Zgłoś #23 Napisano 15 Lutego 2011 Witam. Potrzebuję pomocy. Chodzi o wentylator na pierwszym planie w zdjęciu z tej aukcji http://allegro.pl/silnik-vw-passat-b...3.html#gallery czy on jest dobry jak można go zaraz po uruchomieniu zatrzymać np. patykiem, czy wtedy, gdy zaraz po uruchomieniu nie da się go zatrzymać? I jak to się nazywa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 15 Lutego 2011 Witam. Potrzebuję pomocy. Chodzi o wentylator na pierwszym planie w zdjęciu z tej aukcji http://allegro.pl/silnik-vw-passat-b...3.html#gallery czy on jest dobry jak można go zaraz po uruchomieniu zatrzymać np. patykiem, czy wtedy, gdy zaraz po uruchomieniu nie da się go zatrzymać? I jak to się nazywa? jeśli możesz zatrzymać go po odpaleniu zimnego silnika to jest :ok P.S. nie pisz w kilku wątkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12345 Zgłoś #25 Napisano 15 Lutego 2011 a jak to sie nazywa i do czego to jest? U mnie jak jest zimny to nie da sie zatrzymać i co teraz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #26 Napisano 15 Lutego 2011 a jak to sie nazywa i do czego to jest?U mnie jak jest zimny to nie da sie zatrzymać i co teraz? to nie wątek do tego tu masz odpowiedni http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=22179&highlight=sprzeg%B3o+wiskotyczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek_st Zgłoś #27 Napisano 17 Lutego 2011 Witam mam silnik AXR a w nim pompę vacum w której jest uszczelka metalowa za takim czarnym deklem z którego cieknie ropa, tej uszczelki nie można dostać, jak wiadomo uszczelnienie silikonem odpada (pompowtryski), ja wziąłem ten czarny dekiel przeszlifowałem żeby był prosty, a teraz pytanie czy ktoś dorabiał uszczelkę z klingerytu zbrojonego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bogdan2011 Zgłoś #28 Napisano 17 Lutego 2011 (edytowane) Witam, mam silnik AHH, 90 KM 1,9 TDI. Wycieka mi z pompy paliwowej, czy warto regenerować i gdzie to można dobrze zrobić. Proszę o namiary bo zakup nowej to duży wydatek. Aktualnie jestem w Bełchatowie. Proszę o namiary porządnych fachowców. I pytanko Czy Diesel service z Pabianic to porządna firma? Edytowane 17 Lutego 2011 przez Bogdan2011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szeffu Zgłoś #29 Napisano 19 Lutego 2011 czy regenerowac to zalezy od typu uszkodzenia, czy poszlo cos wewnatrz czy poprostu pekla obudowa i jedynie co to wymienic ją trzeba, jesli wewnatrz cos to proponuje regeneracje choc nie zawsze to jest tanie wyjscie ale przynajmniej dostaniesz jakas gwarancje na to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jim Zgłoś #30 Napisano 30 Listopada 2011 witam mam podobny problem z wyciekiem ropy.Pompa wtryskowa sucha,filtr paliwa suchy a z pod auta kapie paliwo.Im wyższe obroty tym mocniej kapie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondzio0067 Zgłoś #31 Napisano 25 Lipca 2012 (edytowane) witam dziś pod moim autem była plamka paliwa w okolicy baku auto mam zatankowane do pełna. Wjechałem sobie na kanał bo pracuje na warsztacie i widzę ze bak mam mokry od strony koła a po przeciwnej czyli w srodku auta jest sucho. może ktoś mi doradzić może mam dziurke w baku ale to by ciekło a u mnie nie jest tak dużo wycieku tylko mam mokry bak. Mysłe ze moze mi z popmy paliwowej cieknie Edytowane 25 Lipca 2012 przez kondzio0067 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #32 Napisano 16 Września 2012 Witam. Oddałem autko do mechanika na uszczelnienie pompy. Mechanik po demontażu wysłał pompę do pompiarza. Auto już odebrałem ale cieknie z tyłu pompy,dokadnie po wyczyszczeniu jest mokro wokół czterech gwintów, które wchodzą do pompy od przewodów wysokiego ciśnienia. Mam pytanko: czy pompiarz dostaje pompe z tymi rurkami z tyłu pompy /wyglądają jak przedłużka między pompą a przewodami/ i on nawalił, czy to mechanik montował już na aucie? Pytam, bo jestem ciekaw kto spaprał robotę? /tak na marginesie nerwy mi puszczają z tymi fachowcami, jak sam nie zrobisz to zawsze coś s.../ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #33 Napisano 18 Września 2012 Witam. Mam pytanie: czy pod krućcami z tyłu pompy wtryskowej są uszczelki? Pociło się oddałem ponownie niby dokręcili ale dalej są ślady ropy wokół gwintów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #34 Napisano 18 Września 2012 czy pod krućcami z tyłu pompy wtryskowej są uszczelki? Tak,są tam pierścienie uszczelniające o numerze 059130787 6 sztuk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #35 Napisano 18 Września 2012 (edytowane) Dziękuję za szybką odpowiedź. Jeszcze jedno, czemu 6 sztuk, skoro są 4 gniazda? Edytowane 18 Września 2012 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam66655 Zgłoś #36 Napisano 25 Stycznia 2015 Witam cieknie mi paliwo z okolicy tej śrubki .czy można samemu jakoś to uszczelnić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #37 Napisano 25 Stycznia 2015 tak, w tym miejscu możesz wymienić uszczelkę samodzielnie. Zestawy uszczelniaczy do pompy vp37 dostępne są wszędzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam66655 Zgłoś #38 Napisano 25 Stycznia 2015 ok dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #39 Napisano 1 Maja 2019 Benzyna nie leje Ci się z wydechu tylko na niego kapie. Sprawdź przewody paliwowe (idą wyżej nad tym miejscem) pod kątem uszkodzeń, zobacz czy nakrętka na zasilającym jest dociągnięta. Ciesz się, że CI się samochód nie spalił. Popraw oznaczenie silnika - w 2002 1.8 T to był silnik AWT, a nie AEB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach