stemar28 Zgłoś #1 Napisano 14 Lutego 2011 Witam kolegów. Mam takie pytanko jak można podnieść passka do góry, żeby zwiększyć prześwit. Jeżdze po takich terenach że mój pasek trze podłogą o glebe, a nie chce kupować terenówki bo niestety koszty paliwa mnie przerażaja. A od czasu jeżdze nim w terenie oczywiście jakieś sensowne propozycje mile widziane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 14 Lutego 2011 Witam kolegów.Mam takie pytanko jak można podnieść passka do góry, żeby zwiększyć prześwit. Jeżdze po takich terenach że mój pasek trze podłogą o glebe, a nie chce kupować terenówki bo niestety koszty paliwa mnie przerażaja. A od czasu jeżdze nim w terenie oczywiście jakieś sensowne propozycje mile widziane. terenowe zawieszenie od audi http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29599&highlight=jak+podnie%B6%E6+paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #3 Napisano 14 Lutego 2011 gwint Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco2.8 Zgłoś #4 Napisano 14 Lutego 2011 (edytowane) gwint Gwint na pewno koledze nie pomorze. Przy największym podkręceniu w górę(nie zalecane) co najwyżej ustawi wysokość seryjnych sprężyn. Może coś ala airraid z audi allroad albo dłuższe springi z odpowiednimi amorami tylko od czego podpasywać i jak to się będzie zachowywać na asfalcie? A czy ktoś wie jak wygląda sprawa przy pakiecie wyposażeniowym na trudne warunki drogowe. Kiedyś w etce znalazłem kilka ciekawych gratów jak osłony przewodów pod podwoziem i płytę pod tylny dyfer Edytowane 14 Lutego 2011 przez Marco2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #5 Napisano 14 Lutego 2011 A czy ktoś wie jak wygląda sprawa przy pakiecie wyposażeniowym na trudne warunki drogowe. Kiedyś w etce znalazłem kilka ciekawych gratów jak osłony przewodów pod podwoziem i płytę pod tylny dyfer Ja to mam, i samochód stoi tak na oko 4-5 cm wyżej, a jazda w zimie jak i po terenie jest naprawdę fajna, nic nie szoruje i zaczepia. Minus to jak wszędzie przy wyższym aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stemar28 Zgłoś #6 Napisano 18 Lutego 2011 Ja to mam, i samochód stoi tak na oko 4-5 cm wyżej, a jazda w zimie jak i po terenie jest naprawdę fajna, nic nie szoruje i zaczepia. Minus to jak wszędzie przy wyższym aucie. A możesz rzucić jakieś fotki ale podejrzewam że do mnie nie podejdzie. Jeżdze po terenie i szkoda mi zdeżaka kratke już pare razy kupowałem małe pieniądze ale denerwujace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #7 Napisano 18 Lutego 2011 Ja to mam, i samochód stoi tak na oko 4-5 cm wyżej, wyżej od czego serii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stemar28 Zgłoś #8 Napisano 18 Lutego 2011 Ja potrzebuje około 5cm do góry podnieść w rozsądnych pieniądzach kolega pisze ze ma podniesiony w serii ale ciekaw jestem jak to wygląda:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #9 Napisano 18 Lutego 2011 (edytowane) wyżej od czego serii? około, po drugie serii nie miałem, ale jest zauważalnie wyższy a tak to wygląda, zdjęcie rozjaśniłem aby było lepiej widać a tu przed zakupem, gdzie trochę błotnik pogięty zawyża Edytowane 18 Lutego 2011 przez kujon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #10 Napisano 18 Lutego 2011 (edytowane) na nasze drogi to chyba takie jak kolegi + opona balon + miękkie sprężyny U mnie sprawa wygląda inaczej - samochód często porafi "dobić" i "przyszorować" przy zjeździe z krawężnika lub jadąc naszymi "pięknymi równymi drogami" W powiecie częstochowskim to wysadzić, zaorać żeby nie mieli do czego łaty przykleić, może było by trochę dobrych dróg W teren się nie zapuszczam, szkoda by coś urwać A wracając do tematu bo w ośkach na pewno było wyższe zawieszenie na trudniejszy teren, parę odób na forum ma lub miało takie - była to opcja, więc całkiem możliwe, że syncro,4motion też miały taką opcję Edytowane 18 Lutego 2011 przez eNcoM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 18 Lutego 2011 około, po drugie serii nie miałem, ale jest zauważalnie wyższy a tak to wygląda, zdjęcie rozjaśniłem aby było lepiej widać a tu przed zakupem, gdzie trochę błotnik pogięty zawyża ale mój też tak stoi wysoko a na pewno ma serie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #12 Napisano 18 Lutego 2011 ale mój też tak stoi wysoko a na pewno ma serie tego to już nie wiem, ogólnie jak postawie obok zawiasu seryjnego to widać różnicę bez pomiaru. Co do jazdy po złych drogach i w terenie nigdy nie miałem przypadku abym o coś zaczepił. Czy są dodatkowe osłony, nie wiem ale zrobię zdjęcie na podnośniku, dodatkowo zmierzę odległość progu od ziemi. Mi raczej na wygląd leży bardziej seria bo pakiet na złe drogi wygląda jakby ktoś na siłę wymienił zawieszenie aby unieść auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #13 Napisano 19 Lutego 2011 na nasze drogi to chyba takie jak kolegi + opona balon + miękkie sprężyny U mnie sprawa wygląda inaczej - samochód często porafi "dobić" i "przyszorować" przy zjeździe z krawężnika lub jadąc naszymi "pięknymi równymi drogami" W powiecie częstochowskim to wysadzić, zaorać żeby nie mieli do czego łaty przykleić, może było by trochę dobrych dróg W teren się nie zapuszczam, szkoda by coś urwać A wracając do tematu bo w ośkach na pewno było wyższe zawieszenie na trudniejszy teren, parę odób na forum ma lub miało takie - była to opcja, więc całkiem możliwe, że syncro,4motion też miały taką opcję Wymień odbioje na nowe i nie będziesz miał problemu U mnie było podobnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stemar28 Zgłoś #14 Napisano 19 Lutego 2011 Koledzy gdzie taki pakiet szukać? Już mu wymieniłem amorki z tyłu tanie nie były i może jakieś sprężyny wystarczyło by dłuższe wsadzić tylko od jakiego auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 19 Lutego 2011 Koledzy gdzie taki pakiet szukać? Już mu wymieniłem amorki z tyłu tanie nie były i może jakieś sprężyny wystarczyło by dłuższe wsadzić tylko od jakiego auta? tu masz nr sprężyn na złe drogi a dostępne tylko w ASO chyba [ATTACH]46258[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
j1234 Zgłoś #16 Napisano 19 Lutego 2011 kolego ja u siebie mam założone felgi 17 i opony 225 x50 jest to trochę wyższa opona i o jakieś 12- 13 mm auto stoi wyrzej mnie to wystarczy aby załadowanym nie szorować chlapaczami po nierównościach jak to miało miejsce przy oponie 225x45 wiąże się to z tym że licznik przekłamuje o jakieś 3,3km ale nie ma z tym problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szeffu Zgłoś #17 Napisano 19 Lutego 2011 podniesc mozna jedynie w pare sposobow od najdrozszego: -gwint -opony -sprezyny( w szczecinie ok 500zl zrobienie nowych sprezyn do danego auta) -wcisnac gumy miedzy zwoje sprezyn Tego ostatniego nie polecam szczegolnie przy masie paska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stemar28 Zgłoś #18 Napisano 19 Lutego 2011 Chyba poszukam sprężyn żęby podnieść go z tyłu mam zawieszenie wielowachaczowe.I tak jak w golfie kombi mam sprężyne na amorku. Przejade się jeszcze do aso i zobacze co oni powiedzą. Szkoda mi auto sprzedawać i kupować marną terenówke, która bedzie piła sporo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sikor Zgłoś #19 Napisano 26 Lutego 2011 Witam, mam akurat takiego paska z tą zawiechą, po przesiadce z a4 z obniżonym zawieszeniem, sprawia wrażenie jak by się na jakichś balonach jeździło bardzięj sprężyście, jeszcze nie udało mi się nim dobić do ziemi. Miałem też tuningowanego do ofroadu nissana patrola. Tanią możliwością podniesienia są podkładki poliuretanowe pod albo nad sprężyne, ok. 50 zł za sztukę w nissanie takie miałem i problemów żadnych. Dużo firm sprzedaję takie na allegro no terenówek, można zapytać czy nie zrobią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milo83 Zgłoś #20 Napisano 3 Kwietnia 2011 Może coś pomogę http://moto.allegro.pl/zawieszenie-na-wyboiste-drogi-passat-b5-fl-kod-1bb-i1543395335.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach