wodnikuss Zgłoś #1 Napisano 13 Lutego 2011 Witam, nie bardzo się orentuje- dlatego pytam. chcę kupić T5 wersję LONG. pytanie dotyczy tego: czy można zakupić wersję 6 osobową z jednym rzędem siedzeń za kierowcą i w razie potrzeby wyjmować te 3 fotele i używać auta jako dostawcze. i czy muszę montować coś takiego: http://allegro.pl/vw-t5-sciana-grodziowa-przegroda-krata-kratka-i1456318825.html napisane jest, że można montować od razu za kierowcą jak i za I i II rzędem siedzeń? czyli co...t5 w razie potzreby moze być i 6 osobowe i dostawcze z pełną paką? policja nie robi z tego problemu w pl i za granicą????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 13 Lutego 2011 Witam, nie bardzo się orentuje- dlatego pytam. chcę kupić T5 wersję LONG. pytanie dotyczy tego: czy można zakupić wersję 6 osobową z jednym rzędem siedzeń za kierowcą i w razie potrzeby wyjmować te 3 fotele i używać auta jako dostawcze. i czy muszę montować coś takiego:http://allegro.pl/vw-t5-sciana-grodziowa-przegroda-krata-kratka-i1456318825.html napisane jest, że można montować od razu za kierowcą jak i za I i II rzędem siedzeń? czyli co...t5 w razie potzreby moze być i 6 osobowe i dostawcze z pełną paką? policja nie robi z tego problemu w pl i za granicą????? to zależy jak masz w dowodzie wbite czy do przewozu osób czy towarów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #3 Napisano 13 Lutego 2011 W poprzedniej robocie mielismy T5, ale nie long, i raz jezdzil z fotelami, raz zupelnie bez zawalony gratami. Nie ma chyba znaczenia co wozisz a zadna kratka nie jest potrzebna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodnikuss Zgłoś #4 Napisano 13 Lutego 2011 a może być tak, że do towarów jak i do 6 osób????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krypek Zgłoś #5 Napisano 13 Lutego 2011 Podpatrzone w TV program chyba "drogówka" z tv4: Gość miał wypadek, oczywiście przyjechali panowie policjanci i jeden z panów dopatrzył się, że w dowodzie jest napisane auto ciężarowe a tu nie ma kratki, czyli samochód używany nie zgodnie z przeznaczeniem. Zatrzymał dowód rej. i sprawę zgłosił do skarbówki:zeco Po...ne, ale to Polska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #6 Napisano 13 Lutego 2011 Jeśli auto jest osobowo towarowe to kratka musi być, chyba że ją zarejestrujesz jako osobową to kratka zbędna, tylko że t5 to nieporozumienie, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodnikuss Zgłoś #7 Napisano 13 Lutego 2011 zdefiniuj, czytam o wersjach silnika...sam już nie wiem, jak to z passatami, jedni polecają inni oidradzają...chciałbym t5 174KM...ale podobno najdrozsze w eksploatacji, 130KM wadliwe, a 105KM moze być mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arriva Zgłoś #8 Napisano 13 Lutego 2011 nie bierz 1.9 tdi. straszny schit. za słabe do tego auta. wiem z autopsji. samochod od nowosci w firmie urzytkowany przez jedna osobe. palił jak smok i po 140tys padła głowica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Woojtass Zgłoś #9 Napisano 13 Lutego 2011 Bierz 2.0 biTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #10 Napisano 13 Lutego 2011 T5 174 KM nie jest aż tak strasznie drogie w eksploatacji, to jedyny silnik do zadowalającej jazdy po naszych drogach. U mnie w Caravelli long spalanie na poziomie 8,5 litra wiec nie jest tak strasznie, przebieg 320kkm. Plusem jest to że jest łańcuszek rozrządu. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #11 Napisano 13 Lutego 2011 chciałbym t5 174KMMożna powiedzieć że to jedyny silnik nadający się do t5 z przed liftu, tylko normą jest puszczanie ropy do oleju przez uszczelnienie pompowtrysków i rozwalone gniazda w głowicy, podobno te nowe 2,0 na cr sa już dobre, ja prywatnie szukam jakiejś T4 2,5b lub 2,8 vr6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodnikuss Zgłoś #12 Napisano 13 Lutego 2011 http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?lang=pl&id=141237612&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=50%2C51%2C52%2C53&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&maxCubicCapacity=2000&minConstructionYear=2003&tabNumber=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #13 Napisano 13 Lutego 2011 Można powiedzieć że to jedyny silnik nadający się do t5 z przed liftu, tylko normą jest puszczanie ropy do oleju przez uszczelnienie pompowtrysków i rozwalone gniazda w głowicy, podobno te nowe 2,0 na cr sa już dobre, ja prywatnie szukam jakiejś T4 2,5b lub 2,8 vr6 Dzieje się tak jak robisz bardzo krótkie trasy, wtedy zauważam przyrost poziomu oleju. W Passacie też mi tak się dzieje więc się tym nie przejmuje. A jak wiadomo T5 nie kupuje się po to aby jeździć do sklepu po bułki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 13 Lutego 2011 http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?lang=pl&id=141237612&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=50%2C51%2C52%2C53&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&maxCubicCapacity=2000&minConstructionYear=2003&tabNumber=1 dużo pali 75L/100km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodnikuss Zgłoś #15 Napisano 13 Lutego 2011 75l/1000km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #16 Napisano 13 Lutego 2011 Dzieje się tak jak robisz bardzo krótkie trasy, wtedy zauważam przyrost poziomu oleju. Czyli rozrzedza się olej co może doprowadzić do poważnej awari silnika, a to co piszesz to dzieje się jak są już uszczelnienia rozwalone i to nawet na dalekich trasach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #17 Napisano 13 Lutego 2011 Czyli rozrzedza się olej co może doprowadzić do poważnej awari silnika, a to co piszesz to dzieje się jak są już uszczelnienia rozwalone i to nawet na dalekich trasach Słyszałem inną teorie, podczas pracy na zimnym silniku do komory spalania dostaje się większa ilość paliwa które nie zostaje do końca spalona i spływa po ściankach cylindra. Może i masz rację z uszczelnieniami ale jak ten ewenement można wytłumaczyć w 2 letnim golfie z przebiegiem prawie 40kkm ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #18 Napisano 13 Lutego 2011 Słyszałem inną teorie, podczas pracy na zimnym silniku do komory spalania dostaje się większa ilość paliwa które nie zostaje do końca spalona i spływa po ściankach cylindra.Może i masz rację z uszczelnieniami ale jak ten ewenement można wytłumaczyć w 2 letnim golfie z przebiegiem prawie 40kkm ?? źle dotartym silnik lub wcale nie docierany tylko od razu do klienta poszedł słaba jakość wykonania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #19 Napisano 13 Lutego 2011 Może i masz rację z uszczelnieniami ale jak ten ewenement można wytłumaczyć w 2 letnim golfie z przebiegiem prawie 40kkm ?? Cóż jakoś wykonania, na warsztacie miałem przypadek że po 120tyś.km uszczelniacze na pompowtryskach były rozwalone i do tego gniazda w głowicy, wiec poszły nowe o-ringi i auto do klienta, dodam że auto salon polska jeden właściciel pewna historia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bart_wro Zgłoś #20 Napisano 13 Lutego 2011 Ja jeżdżę T5 z silnikiem 1.9 105KM. Mam zarejestrowany na 6 osób, ale nie mam drugiego rzędu siedzeń - jest krata za przednim rzędem. Tylko na badanie techniczne gość chce widzieć że w ogóle mam ten drugi rząd siedzeń. Co do silnika - mam przejechane ok 261000km, w tym ja przejechałem ok 80 tyś km. Olej wymieniany regularnie co 15 tyś km i nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń. Jedyne czego mi brakuje - to 6ty bieg. Bo ten silnik wystarcza w zupełności, tylko przy obciążeniu czasami jest mu ciężko. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach