szewos Zgłoś #41 Napisano 1 Kwietnia 2013 Osobiście nie mam pojęcia co to może być. Można by strzelać, ja sprawdzę jeszcze przepustnice i podciśnienia. Może tu jest jakiś problem. Miałem okazję ostatnio zmieniać ecu i po wymianie inna usterka minęła, ale obroty nadal nie spadają szybko. Wiedz to na pewno nie to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #42 Napisano 1 Kwietnia 2013 A jak to jest z tym czujnikiem ??? jak go nie mam akurat, ale muszą do niego iść jakieś przewody a jak wypniesz te przewody to co się stanie ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #43 Napisano 1 Kwietnia 2013 Tym czujnikiem głowy sobie nie zawracaj. W naszych 1,8 adr nie występuje. Jest w dieslach i samochodach z tempomatem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #44 Napisano 2 Kwietnia 2013 Dzisiaj oblokałem dokładnie przepustnice i kolektor. I jedna rzecz mi nie dała spokoju a mianowicie linka z gazu i te zaokrąglenie. Cała izolacja z pancerza odleciała i w jednym miejscy przy ścianie grodziowej pancerz był złamany. Pedał poruszał się lekko. Wymontowałem linkę z przepustnicy i napsikałem tam taki ala fettspray w normie kupiłem i pancerz zaizolowałem taśmą i go wyprostowałem przy zgięciu. Wsiadam odpalam silnik i jazda próbna i wydaję mi się że teraz już spadają normalnie obroty.Musze zrobić parę km i zobaczę dokładnie Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1972 Zgłoś #45 Napisano 12 Stycznia 2014 Witam panowie jestem nowym użytkownikiem i forum i passata i niestety mam podobny problem z autem. Otóż przy zmianie biegów obroty stanowczo za wolno spadają chwilami jest ok ale tylko czasami,na zimnym silniku nie jest to aż tak odczuwalne.Auto ma moc ładnie wkręca się w obroty ,wskazówka na biegu jałowym potrafi falować i pewien czas trzymać 1100 obrotów.Wymieniłem czujnik temperatury bo był błąd -niestety ten błąd dalej się ponawia-czujnik kolor zielony sygnowany -audi-vw.Wskazówka temperatury leży na zerze chyba że pogazyję na postoju wtedy jest 90 stopni.napięcie ładowania między 13,2-13,7 po ruszeniu elektrycznych szyb widoczny jest spadek obrotów.Przy rozgrzanym motorze ze wskażnikiem temperatury na zerze ogrzewanie słabo oddaje ciepło klima niedziała bo jest błąd nadajnika temperatury g263 silnik adr bez gazu-puki co .z góry dziękuję za jakąś poradę i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #46 Napisano 12 Stycznia 2014 przy zmianie biegów obroty stanowczo za wolno spadają Wyczyść przepustnicę, sprawdź drożność przewodów, co do niej idą i obejrzyj, czy którys nie jest pęknięty i nie ma dziury. Wskazówka temperatury leży na zerze chyba że pogazyję na postoju wtedy jest 90 stopni Nie kumam - tak to jest ZERO, a jak dasz w gaz, to dopiero na 90 wchodzi? :hmm A jak za słabo grzeje, to przepłukaj nagrzewnicę, wymien termostat...itp. napięcie ładowania między 13,2-13,7 po ruszeniu elektrycznych szyb widoczny jest spadek obrotów Raczej norma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1972 Zgłoś #47 Napisano 16 Stycznia 2014 Witam problem rozwiązany -bład czujnika g62 pojawiał się mimo jego wymiany -w opisie błędu było za niska temperatura do odczytu wartości przez czujnik -po wymianie termostatu motor pracuje jak należy pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach