Skocz do zawartości
szewos

Wolno spadające obroty 1,8 ADR

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście nie mam pojęcia co to może być.

Można by strzelać, ja sprawdzę jeszcze przepustnice i podciśnienia. Może tu jest jakiś problem.

Miałem okazję ostatnio zmieniać ecu i po wymianie inna usterka minęła, ale obroty nadal nie spadają szybko. Wiedz to na pewno nie to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest z tym czujnikiem ??? jak go nie mam akurat, ale muszą do niego iść jakieś przewody a jak wypniesz te przewody to co się stanie ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym czujnikiem głowy sobie nie zawracaj.

W naszych 1,8 adr nie występuje.

Jest w dieslach i samochodach z tempomatem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj oblokałem dokładnie przepustnice i kolektor. I jedna rzecz mi nie dała spokoju a mianowicie linka z gazu i te zaokrąglenie. Cała izolacja z pancerza odleciała i w jednym miejscy przy ścianie grodziowej pancerz był złamany. Pedał poruszał się lekko. Wymontowałem linkę z przepustnicy i napsikałem tam taki ala fettspray w normie kupiłem i pancerz zaizolowałem taśmą i go wyprostowałem przy zgięciu. Wsiadam odpalam silnik i jazda próbna i wydaję mi się że teraz już spadają normalnie obroty.Musze zrobić parę km i zobaczę dokładnie

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie jestem nowym użytkownikiem i forum i passata i niestety mam podobny problem z autem. Otóż przy zmianie biegów obroty stanowczo za wolno spadają chwilami jest ok ale tylko czasami,na zimnym silniku nie jest to aż tak odczuwalne.Auto ma moc ładnie wkręca się w obroty ,wskazówka na biegu jałowym potrafi falować i pewien czas trzymać 1100 obrotów.Wymieniłem czujnik temperatury bo był błąd -niestety ten błąd dalej się ponawia-czujnik kolor zielony sygnowany -audi-vw.Wskazówka temperatury leży na zerze chyba że pogazyję na postoju wtedy jest 90 stopni.napięcie ładowania między 13,2-13,7 po ruszeniu elektrycznych szyb widoczny jest spadek obrotów.Przy rozgrzanym motorze ze wskażnikiem temperatury na zerze ogrzewanie słabo oddaje ciepło klima niedziała bo jest błąd nadajnika temperatury g263 silnik adr bez gazu-puki co .z góry dziękuję za jakąś poradę i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy zmianie biegów obroty stanowczo za wolno spadają

Wyczyść przepustnicę, sprawdź drożność przewodów, co do niej idą i obejrzyj, czy którys nie jest pęknięty i nie ma dziury.

 

Wskazówka temperatury leży na zerze chyba że pogazyję na postoju wtedy jest 90 stopni

Nie kumam - tak to jest ZERO, a jak dasz w gaz, to dopiero na 90 wchodzi? :hmm A jak za słabo grzeje, to przepłukaj nagrzewnicę, wymien termostat...itp.

 

 

napięcie ładowania między 13,2-13,7 po ruszeniu elektrycznych szyb widoczny jest spadek obrotów

Raczej norma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam problem rozwiązany -bład czujnika g62 pojawiał się mimo jego wymiany -w opisie błędu było za niska temperatura do odczytu wartości przez czujnik -po wymianie termostatu motor pracuje jak należy

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności