schumik Zgłoś #21 Napisano 2 Marca 2011 Może potencjometr nastawnika gazu? Sprawdź w usterkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dugi42 Zgłoś #22 Napisano 2 Marca 2011 narazie dziękuję , jak się wyleczę pojadę łobuza podpiąć pod komputer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #23 Napisano 3 Marca 2012 (edytowane) Witam , odgrzewam temat , od jakiegoś czasu borykam się z podobnym problemem , po naciśnięciu sprzęgła obroty opadają do 840 i po chwili rosną do 1400 na jakieś 5s . Kolektor działa , przepustnica była adaptowana ze trzy razy , VAG pokazuje dwa błędy 17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermitten Czy ktoś rozwiązał ten problem, błędy wracają za każdym razem po skasowaniu . Odpowiedzi na forum są rozmaite ale konkretnej odpowiedzi na to nie ma , co jeszcze zauważyłem że jak hamuję silnikiem pedał gazu pod noga drga tak jak przy ruszaniu ze sprzęgła ( wtedy przepustnica podciąga gaz by nie zadusić silnika ) Jeszcze jedna prośba jakiej przepustnicy szukać mam na myśli jaki nr powinna mieć ?? PS. przypomniało mi się jeszcze że wyskakuje mi błąd 16885 - coś z prędkością pojazdu ( na zegarach pokazuje prawidłowo ) Edytowane 3 Marca 2012 przez tomascor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #24 Napisano 3 Marca 2012 przepustnica była adaptowana ze trzy razy , VAG pokazuje dwa błędy 17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - Intermittent17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermitten Naładuj AKU i przed adaptacją wyłącz wszelkie odbiorniki prądu (radio, światła...itp.) Jak to nie pomoże, to problem może być z zasilaniem na wiązce do przepustnicy - czyli instalacja. Ewentualnie sama przepustnica. A wyciągałeś ją w ogóle i czyściłeś? Sprawdziłeś wszystkie przewody powietrzne do niej dochodzące? :fajny jakiej przepustnicy szukać mam na myśli jaki nr powinna mieć ?? Przeczytaj oznaczenie na swojej. ps: 17967 - mi raz na jakiś czas się pojawia, ale nawet jak jest, to wszystko pracuje normalnie, więc chyba w innym kierunku musisz szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #25 Napisano 3 Marca 2012 (edytowane) Hmmm... zobaczę z aku , bo latam na kródich odcinkach możliwe że nie nadąża ładować się ... Choć na blokach wychodzi że ładuje 14V , obadam wiązki i podciśnienia ... PS. Adaptacja wychodzi zawsze ADP OK Edytowane 3 Marca 2012 przez tomascor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #26 Napisano 3 Marca 2012 (edytowane) na blokach wychodzi że ładuje 14V A co ma ci tam wychodzić, skoro adaptację robisz na włączonym zapłonie a WYŁĄCZONYM silniku :fajny Prąd wtedy idzie z AKU. To - że ładowanie sprawdziłeś, to nie wyklucza awarii akumulatora. Edytowane 3 Marca 2012 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #27 Napisano 3 Marca 2012 (edytowane) Byłem właśnie sprawdzić napięcie 11.8V ( trochę mało ) ale z tego co czytałem min wartość do Adaptacji to 11.5V . W sumie może i masz rację jak włączę zapłon to nap. może spadać poniżej min ( mimo wyłączonych odbiorników ) w załączniku zrzuty ekranu pomiar temp silnika w porównaniu do temp pokazywanej na zegarach . Edytowane 4 Marca 2012 przez tomascor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #28 Napisano 8 Marca 2013 Siemka wszystkim Temat stary ale jak go odkopię Niestety mojego paszczura też bolało to że silnik powoli spadał z obrotów przy zmianie biegów i okazało się widać na zdjęciach ;/ Pęknięte uszko od tego gruszki z podciśnienia ;/ Sprawdzałem tą wajchę z kolektora i chodzi albo w pionie albo poziomie jest. Teraz muszę tylko dorwać tą część i myślę że będzie git malina, bo już mnie to wkurzało aż po sprzęgle było czuć ;/ Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #29 Napisano 8 Marca 2013 Nie ciesz się tak Ja mam sprawne te elementy i obroty nadal wolno spadają. Szukaj przyczyny gdzieś indziej. Jak naprawisz ta wajchę to zobaczysz jak auto się odmuli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #30 Napisano 8 Marca 2013 Zrobiłem już prowizorkę i powiem że jest lepiej, tzn szybciej spada z obrotów A jakie przyczyny jeszcze mogą być ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #31 Napisano 9 Marca 2013 Ta wajcha otwiera i zamyka dodatkowe powietrze. Nie wiem jak to fachowo opisać. Może faktycznie u mnie delikatnie szybciej spadają obroty, albo to placebo. jeśli ją kleisz to klej nie wytrzyma. Próbowałem naprawić na różne sposoby aż w końcu się udało. Ja zrobiłem tak Jak uda ci się ustalić co odpowiada za te wolno spadające obroty daj znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #32 Napisano 9 Marca 2013 Z czego jest te trzymanie ??? Nie jest to tak czasem to do kurzu ??? Ja czekam na tel od kumpla bo w pon ma nową dostawę anglików i powiedział że jak bd 1.8 to da mi znać że mam przyjechać. A teraz to na razie zliftingowałem malutka dziurka i z miedzianego drutu zrobiłem taki no ala uchwyt jak był ten plastikowy. Trzymać trzyma byle do poniedziałku. Ale różnica jest w spadaniu obrotów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #33 Napisano 9 Marca 2013 Tak końcówka jest od szczotki do kurzu. Specjalnie ją kupiłem dla tego oczka. Kupiłem komplet szczotek w sklepie po 4zł. Dwie końcówki pasują. Zrobiłem to ze 2 lata temu i nadal działa. Szukałem też tego elementu używanego, ale wszystkie były urwane. Nowy w serwisie vw 600 albo 800 zł – 2 lata temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #34 Napisano 13 Marca 2013 PAULENCJO18 możesz sprawdzić czy masz coś takiego jak czujnik na pedale sprzęgła? Musiałbyś zdjąć jedną osłonę żeby się do niego dostać. Jeśli masz tam czujnik to może on być powodem wolno spadających obrotów. Ja go nie posiadam, bo przerabiałem z automatu na manual i nie znalazłem schematu podłączenia tego czujnika do silnika ADR – wiedz wygląda, że nie był montowany w naszych autach. Jeśli okaże się, że czujnik taki masz zamontowany to chyba wszystko jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #35 Napisano 13 Marca 2013 Ale konkretnie gdzie masz na myśli ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #36 Napisano 13 Marca 2013 http://allegro.pl/pedaly-potencjometr-gazu-passat-b5-fl-opole-czesci-i3045239725.html Na foto jest czarny i biały czujnik. Czarny jest od sprzęgła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #37 Napisano 13 Marca 2013 I on może być uszkodzony tak ? Ja po małym lifcie "gruchy" zauważyłem że obroty silnika dużo szybciej spadają Jutro obadam co i jak z tym czujnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #38 Napisano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) "szewos" ostatnio sprawdzałem czy mam ten czujnik który mówisz ale nic nie ma. Tylko na hamulcu jest. Wie ktoś co jeszcze może być przyczyną wolego spadania obrotów ? przepustnica wyczyszczona adaptacja zrobiona grucha naprawiona Niby jest lepiej trochę ale dalej takie jakieś odczucie mam że powoli spadają te obroty. A ten czujnik za co jest odpowiedzialny ??? Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez PAULENCJO18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #39 Napisano 1 Kwietnia 2013 A sprawdzałeś w ogóle, czy masz jakieś błędy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAULENCJO18 Zgłoś #40 Napisano 1 Kwietnia 2013 Puściutko ani jednego błędu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach