szewos Zgłoś #1 Napisano 11 Lutego 2011 (edytowane) Witam! Mam pewien problem. Po wciśnięciu sprzęgła wolno spadają mi obroty. Bardzo często zdarza się też, że obroty zawieszają się na 1100 – 1200 (jak by był na ssaniu) i żeby zeszły na 900 muszę przy gazować i wcisnąć ponownie sprzęgło. Nie ma różnicy czy silnik jest ciepły czy zimny. Zastanawiam się czy może być ten problem powiązany ze ssaniem jakimś czujnikiem czy coś. Miał ktoś podobny problem? Jutro podepnę vaga, ale wątpię żeby coś powiedział na ten temat, wcześniej podpinałem i zero błędów. Edytowane 12 Lutego 2011 przez szewos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #2 Napisano 12 Lutego 2011 Przepustnica zanieczyszczona.czujnik temperatury uszkodzony/bądź kostka czujnika,regulacja "długości" dolotu (membrama w gruszce plastikowej) , wężyki podciśnienia...Sporo tego jest w ADR'ze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #3 Napisano 12 Lutego 2011 Witaj! Przepustnica byla czyszczona, czujnik temperatury wymieniony. Z dolotem nic nie kombinowałem, o jaką membrane chodzi i gdzie się ona znajduje. W poniedzialek posprawdzam węzyki od podcisnienia, ciezko je zdemontowac? ---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:48 ---------- dodam jeszcze że mam bład zwiazany z przepustnica - 17915 i może być to powiązane z podcisnieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #4 Napisano 12 Lutego 2011 (edytowane) ciezko je zdemontowac? Nie,bo są nakładane. W ADR'ze masz taki wynalazek jak zmienne długości golotu-taki powalony patent Patrząc na kolektor dolotowy-od przodu samochodu-po prawej stronie od przodu silnika masz taką plastikową puszkę do której dochodzą dwa wężyki podciśnieniowe-o to właśnie m i chodzi.W środku jest spręzyna i membrama,przeważnie jest pęknięta i nie steruje klapkami w dolocie.Jak naprawić i jak wygląda? Dokładnie TAK Edytowane 12 Lutego 2011 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #5 Napisano 12 Lutego 2011 Masz może jakies foto, jak nie to jutro będe szukac po twoim opisie. Jesli byłaby to membrama lub sprężynka to są jakieś zestawy naprawcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #6 Napisano 12 Lutego 2011 Masz może jakies foto, jak nie to jutro będe szukac po twoim opisie. Masz w moim poście powyżej podlinkowane Jesli byłaby to membrama lub sprężynka to są jakieś zestawy naprawcze? Ja użyłem membramy z mieszalnika gazu (czy jak to się tam nazywa-nie znam się na tym ) a sprężynka w 99% jest :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #7 Napisano 12 Lutego 2011 Masz w moim poście powyżej podlinkowane nie no extra. W poniedzialek będe z tym walczyć. Dam znać co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #8 Napisano 12 Lutego 2011 nie no extra. W poniedzialek będe z tym walczyć.Dam znać co i jak. Działaj i zdaj sprawozdanie Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #9 Napisano 15 Lutego 2011 Membrama jest cala. Tylko to ucho plastikowe miałem urwane. Oddalem je do sklejenia, jutro zaloze i zobaczymy czy to cos zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 15 Lutego 2011 Membrama jest cala. Tylko to ucho plastikowe miałem urwane. No to po sklejeniu twoje problemy powinny zniknąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #11 Napisano 16 Lutego 2011 Membrama jest cala. Tylko to ucho plastikowe miałem urwane.Oddalem je do sklejenia, jutro zaloze i zobaczymy czy to cos zmieni. To plastikowe "coś" możesz nawet blaszką wesprzeć bo nie wiem czy Ci wytrzyma ten klej-może pęknąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #12 Napisano 16 Lutego 2011 (edytowane) Oddalem ten element do goscia ktory spawa plastiki, wtopil w ten plastik jakies druciki. Może wytrzyma. A jak chodzi ta wajcha? Bo u mnie troche opornie. Raczej wyciagne ten elemen i wyczyszcze, moze bedzie lepiej chodizc. Edytowane 16 Lutego 2011 przez szewos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #13 Napisano 16 Lutego 2011 Ma chodzić w miarę lekko - bez zacięć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #14 Napisano 16 Lutego 2011 czyli musze rozebrac, wyczyscic, ewentualnie nasmarowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #15 Napisano 16 Lutego 2011 A jak chodzi ta wajcha? Bo u mnie troche opornie. Raczej wyciagne ten elemen i wyczyszcze, moze bedzie lepiej chodizc. Powiem tak-zacinać się nie powinno,ma poruszać się płynnie w każdym położeniu.Ale-nie chodzi tak lekko jak się wydaje i tak powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszbroz Zgłoś #16 Napisano 17 Lutego 2011 Witam Jestem zmuszony doklejać się do tematów wiec postanowiłem umieścić do tutaj. Po zmianie rozrządu (1.8 20v ADR) znak na kole pasowym się zgadza a na kole wałka rozrządu rożni się o pół zęba. Mogę przestawiać o ząb w jedna czy w drugą ale ta różnica raz jest w prawo raz w lewo. czy ktoś ma pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #17 Napisano 17 Lutego 2011 Witam Jestem zmuszony doklejać się do tematów wiec postanowiłem umieścić do tutaj. Po zmianie rozrządu (1.8 20v ADR) znak na kole pasowym się zgadza a na kole wałka rozrządu rożni się o pół zęba. Mogę przestawiać o ząb w jedna czy w drugą ale ta różnica raz jest w prawo raz w lewo. czy ktoś ma pomysł? W złym wątku to dokleiłeś Popytaj w tematach o rozrządzie.Moim natomiast zdaniem powinno pasować-coś masz nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszbroz Zgłoś #18 Napisano 17 Lutego 2011 Już się poprawiłem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dugi42 Zgłoś #19 Napisano 2 Marca 2011 witam , miałem także problem z obrotami silnika , ale mi w czasie jazdy silnik weszedł na obroty [ benzyna 1.8 ] wyłączyłem silnik i wszystko potem wróciło do normy co mogło być przyczyną zachodzę w głowę, co mu odbiło ! przypadłośc ta już się nie powtórzyła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #20 Napisano 2 Marca 2011 witam , miałem także problem z obrotami silnika , ale mi w czasie jazdy silnik weszedł na obroty [ benzyna 1.8 ] wyłączyłem silnik i wszystko potem wróciło do normy co mogło być przyczyną zachodzę w głowę, co mu odbiło ! przypadłośc ta już się nie powtórzyła. Trzeba by było podpiąć komputer-VAG i sprawdzić czy niema jakichś błędów bo domniemam że coś się znajdzie.Później będziemy więcej wiedzieć bo powodów może być wiele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach