Skocz do zawartości

lukaszbroz

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukaszbroz

  • Urodziny 01.09.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Milejewo

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Tego właśnie cały czas się obawiam, w dodatku to Quattro. Dzięki za odpowiedz
  2. Witam Mam małe pytanie. Jak bardzo może różnić się moc silnika 1.8 ADR 125Km gdy dostanie słupek od 1.8T 180km? Może ktoś posiada rzetelne informacje o stopniu sprężania obu silników? Zasilanie olejowe sprężarki zaślepię bądź wstawię by-pass.
  3. Dla ciekawych puszka została spreparowana dość znacznie. Układ dolotowy o kącie około 5 stopni w dół został skorygowany do 65 i skierowany do góry. Dodatkowo średnica wlotu został zowalizowana z początkowo cylindrycznego dolotu o średnicypoyżej średnicy poczatkowej zwężki. Plusy są takie ze auto ładnie wkręca się od dołu. Nawet przy bucie od 1000obr. Sprint do 160 przebiega bez żadnych zakłóceń dopiero osiąganie 200 przebiega trochę wolniej ale i tak szybciej jak wcześniej. Czuć, że auto dostało w końcu prawidłowy oddech.
  4. Ta kwestia mnie zastanowiła gdyż ludzie wstawiają sportowe wkładki stożkowe filtry, a tu w serii jest taka zwężka na samym starcie. Od razu nasuwa się pytanie czy ona czemuś właśnie nie służy. Jeśli tak to czemu?
  5. Witam Podczas wymiany filtra w ori puszce od audi 80 cabrio 1.8 20V ADR zauważyłem stożek o średnicy zwiększającej się zgodnie z kierunkiem przepływu powietrza. Średnica wlotu do puszki w porównaniu do np średnicy rury łączącej przepływomierz z przepustnica jest dużo mniejsza. Czy nie lepiej wywalić to zwężenie z puszki zastępując je pokaźnym otworem wlotowym? Czy nie pogorszy to parametrów?
  6. Kolego kupowałeś nową cewkę czy z demontażu? Mam ten sam problem z autem. Jak tylko się rozgrzej to przy dodaniu gazu szarpie i traci moc. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie odłączenie przepustnicy zniwelowało problem po podłączeniu drugiej znów to samo.
  7. Witam Ostatnio walczę z moim motorem pod katem wycieku płynu. Problem wygląda tak: Z tyłu głowicy dokręcany jest dwiema śrubami M6 króciec z zamontowanym czujnikiem temperatury. W miejscu jego styku z głowica włożony jest oring i tu zaczynają się schody. Zakładałem stary, doszczelniałem silikonem i ciekło. Teraz jest nowy oring bez silikonu porządnie dokręcony i nadal to samo. Ubytek około 1l/450km. Nawet delikatnie traktując pedał gazu pojawiają się krople płynu oraz widać go na skrzyni. Czy ktoś maił taki problem. Może wymienić ten króciec?"
  8. Lepiej swap na 1.8 T tego gratostwa jest full na każdej dobrej stacji demontażu... Sam jestem po takim swapie z 2.0 16v ACE na 1.8 20v
  9. Przebieg mojego audi 265 000 silnika passata około 155 000 (swap) Wszystkie objawy ustały. Odłączyłem sterownik i podłączyłem ponownie. Samochód zapala jeździ nie szarpie i najważniejsze nie puszcza tego siwego dymu nawet po osiągnięciu przez silnik obrotów odcinki. Nie drążę co mogło być przyczyna bo działa i to mnie cieszy...pozdrawiam
  10. Witam W mojej audi 80 z silnikiem Passata wystąpił wczoraj błąd "fuel injectors short to ground cylinder 1" Kasowanie błędu nic nie pomaga. Objawy są takie ze auto zapala ale ma nierówny bieg jałowy. Do tego po dodaniu gazu strasznie kopci na siwo i czuć benzynę oraz czasami słychać wystrzał w tłumik. Odłączenie wtyczki wtrysku na 1 i 2 cylindrze nie zmienia jego biegu pracy, dopiero odłączenie trzeciego albo czwartego powoduje zgaszenie auta (wtyczki odłączane oddzielnie). Wkręciłem inne świ4ece zmieniłem cewkę i dalej to samo. Przed awaria czasami miałem taka sytuacje, że podczas jazdy czuć było prace bez jednego cylindra. Dodam, że auto ma założony gaz stag4+ valteki i reduktor zavoli. Na czas naprawy wtyczki gazowe odłączyłem ale dalej nic....czy ktoś ma jakiś pomysł?
  11. a ile możesz jechać na V-max. Ja ten silnik wrzuciłem do Audi 80. Wcześniej miałem 2.0 16V i stary silnik potrafił rozpędzić to auto do 245km/h a 200km/h to zajmowało mu chwile. ADR góra 160 ......i dalej lipa.
  12. Myślałem że coś nie tak gdyż jak jechałem 140 to nagle auto dostało kopa tak jakby jakaś turbina zaczęła pompować i myślałem ze to wina nie przełączalnia sie kolektora.
  13. Nie polecam zakładania do ADR-a gazu II generacji. Miałem taki na Blosie. Padła cewka podczas jazdy i STRZAŁ. Pierwszy cylinder nie pracował+ zgięte trzy zawory. One są strasznie cienkie i łatwo je zgiąć.
  14. Ponawiam pytanie poprzednika. Czy kolektor przełancza (na krótki) powyżej jakiejś prędkości obrotowej na stałe? U mnie podczas dodania gazu przełącza się na 1-2 sekundy i wraca a na wysokich zero reakcji cały czas długi czy to prawidłowa praca? Jeśli nie to dlaczego nie działa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności