Skocz do zawartości
Prezes82

Turbina po wyczyszczeniu, zaczyna wkręcać od 3 tyś. obrotów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i proszę o pomoc!!!

Dziś wyczyściłem turbinę, byłą fakt bardzo zasmolona ale jest juz czysciutka ;)

Problem polega na tym, że po załozeniu wkręca na obroty dopiero od 3 tyś. a przed czyszczeniem wyłączałą sie przy 3 tyś. Dodam że jest nowa przepływka.

Proszę o pomoc !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam i proszę o pomoc!!!

Dziś wyczyściłem turbinę, byłą fakt bardzo zasmolona ale jest juz czysciutka ;)

Problem polega na tym, że po załozeniu wkręca na obroty dopiero od 3 tyś. a przed czyszczeniem wyłączałą sie przy 3 tyś. Dodam że jest nowa przepływka.

Proszę o pomoc !!!

a sztanga dobrze chodzi N75 sprawny a jak wygląda EGR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mogę prosić o podpowiedz jak to zrobic?!

juz wstępnie był sprawdzany i wyglądał na OK

 

---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:52 ----------

 

sztanga chodzi leciutko, przy czyszczeniu nie było nic ruszane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mogę prosić o podpowiedz jak to zrobic?!

juz wstępnie był sprawdzany i wyglądał na OK

 

---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:52 ----------

 

sztanga chodzi leciutko, przy czyszczeniu nie było nic ruszane

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40168&highlight=ci%B6nienie+do%B3adowania

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1528&highlight=ci%B6nienie+do%B3adowania

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55879highlight=ci%B6nienie+do%B3adowania

EGR

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10967highlight=egr+zaw%F3r+recyrkulacji+spalin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za podpowiedz jutro rano sprawdze EGR ale jak dobrze pamietam pod tym zaworem lekko sie pocilo olejem. Mysle ze wyciagne do i wyczyszcze. Ale czy to pomoże? Jutro takze mam zamiar podłaczyc passka pod kompa i zobaczymy co tam pokaze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzieki za podpowiedz jutro rano sprawdze EGR ale jak dobrze pamietam pod tym zaworem lekko sie pocilo olejem. Mysle ze wyciagne do i wyczyszcze. Ale czy to pomoże? Jutro takze mam zamiar podłaczyc passka pod kompa i zobaczymy co tam pokaze.
a jeszcze zrób mały test odłącz przepływkę i się przejedź wtedy wykluczysz lub nie ją z kręgu podejrzanych (wyskoczy błąd na VAG)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływka jest nowa, jeszcze przed czyszeniem turbiny ja kupilem i załozylem wiec raczej jest ok. Do pewnosci mam jeszcze stara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawór EGR wyczyszczony, minimalna poprawa :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź połączenia przewodów podciśnień.Miałem taki sam przypadek po czyszczeniu kolektora dolotowego i egr-a,podczas montażu tego ustrojstwa za mocno pociągnąłem jeden z tych przewodów i wysunął się z łączenia na trójniku po czym spadł podczas jazdy (u mnie miało to miejsce przy grodzi w okolicach vaku pompy) i efektem tego było to co opisujesz auto jeździło ale dopiero od ok 3 tyś czuć było turbinę .Dla pewności kupiłem 2m wężyka i powymieniałem wszystkie te połączenia i teraz jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za podpowiedz wezme i kupie ten wezyk i wymienie chyba wszystkie do pewnosci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja oddałem jakiś czas temu turawkę do regeneracji i potem stado problemów, ale o tym nie będę się rozwodził, w każdym bądź razie "super mechanicy" źle zamontowali czujnik ciśnienia doładowania i był podobny objaw sprawdź to może w tym tkwi problem.

Czujnik wyglądał następująco 36_1246314860.jpg

Obrazek zapożyczony z forum.elektroda.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem ten zawór wydawał sie na dobrzy, byc moze zle podłączylem wezyki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe jak mi te turbo włożyli i się tak pierdzielił to potem jak pojechałem do drugiego mechanika to powiedział że ten czujnik też był źle podłączony i też do wymiany bo przez to złe podłączenie zdechł. A zaznaczę że ten drugi mechanik to Danecki z Piekar śląskich bardzo polecany i rzetelny człowiek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze sztanga przekrecona -wymaga wykonanania kilku obrotów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wierz mi,pan Danecki nie pomyliłby się,wie co mówi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sztanga nie byłą ruszana, lecz tez mysle zeby nia pokrecic i moze uda sie wrocic do pierwotnej mocy silnika. Ale najpier wymienie wezyki i podlacze pod kompa zobaczymy co tam pokaze. Najciekawe jest to, że wydaje sie jakby turbina byla niedoladowana. Z tego co sie patrzylem to sztanga ladnie pracuje lecz niemoge powiedzic czy jest dobrze wyregolowana po czyszczeniu? Jest to mozliwe ze sama sie przestawila jesli dluzszy czas byly zapieczone łopatki, a teraz po wyczyszczeniu jak ladnie wszystoc chodzi cos sie samo przestawilo? To mnie najbardziej interesuje. Jeszcze przed samym czyszczeniem turbina jakos chodzila jak zaskoczyla i procz jej czyszczenia nie bylo nic wiecej roszane, a teraz calkowiecie niedziala. Zaznacze ze turbina ładnie gwiżdze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina trzed i po czyszczeniu

DSC09856.JPG

DSC09857.JPG

DSC09858.JPG

DSC09861.JPG

DSC09863.JPG

DSC09866.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wierz mi,pan Danecki nie pomyliłby się,wie co mówi...

To też napisałem, że jest polecany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zakładałem nowego tematu może ktoś mi tutaj pomoże. Ja mam taki problem w moim passacie z turbina że tak jak by sie przycinała a szczegolnie ja kjest mroz czasami dziala normalnie a czasami zalaczy sie przy 2 tys i zachwile przestaje dzialac , tak przerywa. Co m idoradzicie zrobić z tym??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności