Skocz do zawartości
ptasior127

[AAZ passat B3 1,9TD] Pompa wtryskowa nie podaje na wtryskiwacze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem wczoraj zakupiłem Passata B3 z 92r z silnikiem 1,9td oznaczenia AAZ.Problem polega na tym ze auto nie odpala przepompowuje paliwo co widac w przezroczystych przewodach paliwowych tych przy pompie ale nie podaje paliwa na wtryskiwacze.Zaworek elektromagnetyczny jest nowy i sprawny słychać wyraźne tyk po podłączeniu zasilania. Pomimo tego pompa nie daje paliwa na wtryski.co może być przyczyna i jak się z tym uporać?

 

Dodam jeszcze ze auto zostało zakupione z ta usterko a poprzedni własciciel próbował odpowietrzać pompę bez skutku.A cała przypadłość zaczęła się podczas próby naprawy wskaźnika poziomu paliwa auto normalnie przyjechało po wyjęciu pływaka z zbiornika już nie odpaliło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby co mam pompe od AAZ-ta na sprzedaż :) Sprawną i w dobrym stanie.. Jeździł do samego końca na niej ;)

 

---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:38 ----------

 

I nowe wtryski też na sprzedaż - Boscha ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że przyczyną nie odpalania silnika może być luz na osi pompy wtryskowej-wtedy odpowietrzanie nic nie pomoże-ja tak miałem w swoim Pasku, dałem pompę wtryskową do regeneracji (kosztowało mnie to 500 zł ) i problem od razu znikł.Najłatwiej jest to sprawdzić tak:

-zdejmij osłonę paska rozrządu

-sprawdz czy pasek całą swoja szerokością leży na kole pasowym od pompy wtryskowej

-jeżeli wystaje poza brzeg zewnętrzny koła to pompa ma luz i kwalifikuje się do regeneracji i to jest powodem zapowietrzania się silnika

-a jeżeli pasek nie wystaje poza brzeg to luzu na osi pompy nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa została dzisiaj wyjęta i nie zauważyłem luzu na osi. Założyłem pompę od peugeota 405 1.9td i niestety ta sama sytuacja pomimo ze auto do samego końca chodziło zdenerwowałem sie i poszedłem do garażu i wyjąłem pompę z golfa 1 silnik CK założyłem do paska i chodzi. Czy jest możliwe żeby pompa popsuła sie od samego leżenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno gdy pompa leży nie używana i jest źle zabezpieczona, to takie warunki jej nie sprzyjają i mogą prowadzić do zanieczyszczenia jej kanalików co prowadzi do braku przepływu ropy.

Kolego na tej oryginalnej pompie jak sprawdzałeś czy daje paliwo na wtryskiwacze?

Najlepszy sposób moim zdaniem to odkręcić przewody co ida do wtryskiwaczy i kręcić rozrusznikiem i wtedy będzie na pewno widać czy pompa podaje paliwo czy nie.

Chyba że bedziesz jeździł na tej pompie od Golfa to wtedy nie musisz już sprawdzać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompę sprawdzałem odkręcając przewody na wtryskach.Pompa od mk1 ma tłoczek 9mm i wydaje mi się ze będzie za słaba poza tym nie mogę jej wyregulować i ma chyba za wczesny zapłon muszę jeszcze pokombinować z kontem wtrysku.Mimo wszystko wolał bym ori pompe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności