Skocz do zawartości

ptasior127

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ptasior127

  • Urodziny 11.10.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świdnica

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1992
  1. A nie lepiej wyprasować tulejkę pod fi 10 i wprasować taką pod fi 12 i wszystko jest jak książka pisze.Co do średnicy znamionowej pod gwint to należny wziąć pod uwagę ze śruba moze mieć przetoczenie pod gwint tzn śruba fi 16 na odcinku gdzie będzie miała gwint jest przetaczana i wtedy możemy mieć nawet M6 jeżeli tylko będzie taka potrzeba.
  2. A powiedzcie mi co za różnica czy jest M12 czy M10 skoro jest to oznaczenie gwintu nie średnicy śruby? M 10 można naciąć nawet na śrubie 12 co do obciążeń to na śrubę działają obciążenia ścinające Które na dobrą sprawę nie są na tyle dozę zęby ściąć śrubę fi 10. załóżmy ze na tył max masa całkowita auta wyniesie 2 tony w tym na tyle będzie to 1200 kg czyli około 600 na koło śruba ma 2 punkty podparcia czyli na jeden działa siła około 300kg z tym ze nie są to obciążenia statyczne.Wszystko przy odrobinie dobrych chęci można obliczyć ewentualnie jeżeli ktoś posiada solida albo AutoCada Mechanicala to moze to sobie obliczyć w programie.Dobrze było by jeszcze wziąć pod uwagę ze tylna zawiecha działa na zasadzie dźwigni ma jeden punkt podparcia na karoserii drugim jest amortyzator czyli siły nam sie dodatkowo rozłożą i nie będzie to już 600 kg na 1 amortyzator.
  3. ptasior127

    Spoty lubuskie

    Nawet mój golf się załapał
  4. A jaki typ nadwozia bop jeżeli kombi to są inne amortyzatory bynajmniej w serii Passat ma wyższe amory tzn mocowanie sprężyny w Passacie jest wyżej niż w golfie Passat ma twardsze sprężyny i to o dużo.Jeżeli ktoś by chciał to mogę wrzucić fotki amora z golfa 3 i z Passata B3 kombi
  5. Pompę sprawdzałem odkręcając przewody na wtryskach.Pompa od mk1 ma tłoczek 9mm i wydaje mi się ze będzie za słaba poza tym nie mogę jej wyregulować i ma chyba za wczesny zapłon muszę jeszcze pokombinować z kontem wtrysku.Mimo wszystko wolał bym ori pompe.
  6. Pompa została dzisiaj wyjęta i nie zauważyłem luzu na osi. Założyłem pompę od peugeota 405 1.9td i niestety ta sama sytuacja pomimo ze auto do samego końca chodziło zdenerwowałem sie i poszedłem do garażu i wyjąłem pompę z golfa 1 silnik CK założyłem do paska i chodzi. Czy jest możliwe żeby pompa popsuła sie od samego leżenia?
  7. Witam mam taki problem wczoraj zakupiłem Passata B3 z 92r z silnikiem 1,9td oznaczenia AAZ.Problem polega na tym ze auto nie odpala przepompowuje paliwo co widac w przezroczystych przewodach paliwowych tych przy pompie ale nie podaje paliwa na wtryskiwacze.Zaworek elektromagnetyczny jest nowy i sprawny słychać wyraźne tyk po podłączeniu zasilania. Pomimo tego pompa nie daje paliwa na wtryski.co może być przyczyna i jak się z tym uporać? Dodam jeszcze ze auto zostało zakupione z ta usterko a poprzedni własciciel próbował odpowietrzać pompę bez skutku.A cała przypadłość zaczęła się podczas próby naprawy wskaźnika poziomu paliwa auto normalnie przyjechało po wyjęciu pływaka z zbiornika już nie odpaliło.
  8. Wiem ze to trochę nie na temat ale prosiłbym aby kazdy kto pisze również na innych forach rozeslal ten link do artykułu w gl na temat gwałciciela ponieważ jest tam portret pamięciowy możne przepadkiem ktoś go rozpozna http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100203/POWIAT16/311881683
  9. Tak wiec wymieniłem rozdzielacz paliwa na inny wtryski zaczęły podawać paliwo. Przestawiłem zapłon inaczej niż powinno byc wg znaków i autko zaczęło palić tyle ze chodziło strasznie dziwnie.Zmieniłem rozdzielacz z powrotem na ten który był i auto chodzi normalnie trochę zalewa sie jeszcze przy ostrym dodaniu gazu.Czy coś jeszcze moze być nie tak?
  10. u mnie było tak samo tyle ze w 9A i mechanik zrobił odłączanie krokowca na przycisk.Jakl silnik trzyma wysokie obroty przerywam obwód od krokowca i sie stabilizuje
  11. Blacha jest od przepływomierza wiec w sumie nie ma nic do rozdzielacza.Wydaje mi sie ze na rozdzielacz podawane jest za małe napięcie mógł by ktoś sprawdzić u siebie u mnie jest około 4,4V jak zacznę kręcić silnikiem to spada do 1 z groszem.
  12. wyciągnąłem dzisiaj wtryski główne zakręciłem rozrusznikiem i nic odkręciłem wtrysk zakręciłem rozrusznikiem i nic w ogóle nie podało paliwa czyli chyba rozdzielacz albo pompa padła. zaraz będę próbował sprawdzić pompę w/g testy wydajności. ---------- Post added at 12:47 ---------- Previous post was at 12:26 ---------- Chyba coś zle rrobiłem bo w 30 s natłoczyła mi 1,5 l:eek:
  13. Mam pytanie co to jest TPS bo muszę to podłączyć przy montażu lpg. Grześko Dzięki za foto.przewody mam juz podłączone tak jak na nich ale nadal kich możne jutro założę lpg i po próbuje na nim odpalić
  14. Postaram sie na dniach założyć lpg,Mam nadzieje że będzie działać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności