Skocz do zawartości

andrzejsz20

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O andrzejsz20

  • Urodziny 14.10.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mleczkowo

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Kolego jest bardzo dobry sposób na podniesienie tyłu o kilka centymetrów: musisz pod ten metalowy kielich(na którym opiera się sprężyna na amortyzatorze) podłożyć jakąś metalową tulejkę -ja u siebie dałem pierścienie od zużytych łożysk-i o grubość tej tulejki podniesie Ci się tył samochodu. To jest sprawdzony sposób-zrobiłem tak u siebie i sie tył podniósł.
  2. Na pewno gdy pompa leży nie używana i jest źle zabezpieczona, to takie warunki jej nie sprzyjają i mogą prowadzić do zanieczyszczenia jej kanalików co prowadzi do braku przepływu ropy. Kolego na tej oryginalnej pompie jak sprawdzałeś czy daje paliwo na wtryskiwacze? Najlepszy sposób moim zdaniem to odkręcić przewody co ida do wtryskiwaczy i kręcić rozrusznikiem i wtedy będzie na pewno widać czy pompa podaje paliwo czy nie. Chyba że bedziesz jeździł na tej pompie od Golfa to wtedy nie musisz już sprawdzać
  3. Myślę że przyczyną nie odpalania silnika może być luz na osi pompy wtryskowej-wtedy odpowietrzanie nic nie pomoże-ja tak miałem w swoim Pasku, dałem pompę wtryskową do regeneracji (kosztowało mnie to 500 zł ) i problem od razu znikł.Najłatwiej jest to sprawdzić tak: -zdejmij osłonę paska rozrządu -sprawdz czy pasek całą swoja szerokością leży na kole pasowym od pompy wtryskowej -jeżeli wystaje poza brzeg zewnętrzny koła to pompa ma luz i kwalifikuje się do regeneracji i to jest powodem zapowietrzania się silnika -a jeżeli pasek nie wystaje poza brzeg to luzu na osi pompy nie ma
  4. Kolego jak Ci się spalił przekaźnik od świeć żarowych a potrzebne jest Ci auto na przymus-to przygotuj sobie grubszy kabelek i grzej świece na krótko. Trochę to kłopotliwe bo przed odpaleniem trzeba otwierać maskę,ale moim zdaniem to lepsze niż w ogóle nie jeździć autem.Ja tak robiłem jak spalił mi się przekaźnik do póki nie kupiłem nowego.Za nowy zapłaciłem 100 zł.
  5. ciekawe czy pompa nie domaga się tulejowania(jest luz i pompa się zapowietrza),miałem tak w swoim AAZ-palił a zaraz gasł.Ściągnąłem pokrywę od paska rozrządu a pasek 5mm. wystawał poza koło pasowe i wtedy okazało się co było przyczyną nagłego gaśnięcia silnika
  6. To na pewno rozrusznik.Miałem tak dwa lata temu(mam ten sam silnik 1.9TD) tez kręciłem i zaczął coraz słabiej kręcić aż w końcu przy przekręcaniu kluczyka na rozruch kontrolki tylko przygasały.Także musisz dać rozrusznik do regeneracji
  7. Witam. Moim zdaniem to wina uszczelki. Po prostu gdy jest zimno uszczelka sztywnieje i dobrze nie uszczelnia i leci olej, a gdy silnik się rozgrzeje to i uszczelka robi się miękka i dobrze wtedy uszczelnia.Myślę że wymiana uszczelki powinna rozwiązać problem. Pozdrawiam
  8. Witam. Mam Paska B3 i tez miałem problem z wodą w nogach pasażera z przodu,ale u mnie przyczyną była pęknięta nagrzewnica.Poza ceknięciem parowały mi strasznie szyby. Ale skoro kolega pisze że od strony kanałów powietrza jest sucho to pewnie uszczelki przepuszczają wodę z zewnątrz-mam tak w obu tylnych dzwiach-gdy mocno pada na dywanikach zaraz pokazuje się woda.Także chyba jedynym rozwiazaniem jest wymiana uszczelek. Pozdrawiam
  9. Dzięki koledzy za pomoc. Teraz mogę spać spokojnie bez obawy że w drodze pęknie mi pasek rozrządu:)
  10. To aż tak dużo km. Nie przypuszczałbym że aż tyle.
  11. Witam Mam pytanko: mam Passata B3 1.9TD i dokładnie nie wiem co ile tysięcy km. wymienia się pasek rozrządu-coś mi swita pomiędzy 15 a 20 tysięcy-ale dokładnie nie wiem.Dlatego proszę o pomoc.Z góry dziękuje. Pozdrawiam
  12. A dlaczego olejowe? Bo słyszałem że gazowe są lepsze
  13. Mam taki problem:mam Passata B3 kombi 1.9TD i nie wiem jakie amortyzatory założyć na tył-czy olejowe czy gazowe?Bo znalazłem komplety tych amortyzatorów o zbliżonych cenach i nie wiem które wybrać. Proszę o porady i z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności