Łysy Zgłoś #21 Napisano 19 Stycznia 2011 Dokładnie tam jest H7 takie jeszcze wspomaganie dodatkowe długich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldez Zgłoś #22 Napisano 19 Stycznia 2011 No, a ten drugi odblysnik od strony grila(za kierunkiem) do czego sluzy? Czyzby tam h7meczka siedziala? Ten od środka to drogowe/długie, jak nie masz odpalonych ksenonów, jak mrugniesz długimi to one się palą tylko. W Bi-ksenonach, jak są włączone i dasz drogowe, to otwiera się przesłona wtedy, doświetlając drogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #23 Napisano 19 Stycznia 2011 (edytowane) O ku...ale to musi walic na odleglosc... Wlasnie chce swoje przerobic na bixenon,ale problem to te dlugie h7 czy zgodne z prawem bedzie ich zostawienie (ori dlugich). Ale widze ze tak:jupi ---------- Post added at 09:08 ---------- Previous post was at 09:01 ---------- Ten od środka to drogowe/długie, jak nie masz odpalonych ksenonów, jak mrugniesz długimi to one się palą tylko. W Bi-ksenonach, jak są włączone i dasz drogowe, to otwiera się przesłona wtedy, doświetlając drogę. Czyli swiecenie wyglada tak: -mijania a)swieca same postojowki w kloszu dlugich h7 oraz xenon w przeslonie LOW -mijania i mrugniecia b)swieca xenon w pozysji LOW postojuwki w kloszu h7 oraz h7 -mrugniecie na zgaszonych c)normalnie jak wszedzie swieci sama h7 w dlugich zwyklych -dlugie wlaczone na stale d)swieci xenon w pozycji przesony HIGH-przeslona sie podnosi, postojowki, h7 z dlugich normalnych. A czy jak sie ma przeciwmglowe zalaczone to xenon opuszcz przeslone i gaszone sa h7, tak jak w zwyklej lampie-albo halogeny, albo dlugie? Edytowane 19 Stycznia 2011 przez Stavros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #24 Napisano 19 Stycznia 2011 mijania i mrugniecia b)swieca xenon w pozysji LOW postojuwki w kloszu h7 oraz h7 xenon w pozycji high , postojówki w kloszu h7 oraz h7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #25 Napisano 19 Stycznia 2011 mijania i mrugnieciab)swieca xenon w pozysji LOW postojuwki w kloszu h7 oraz h7 xenon w pozycji high , postojówki w kloszu h7 oraz h7 Czyli mrugniecie na chwile podnosi przeslone na pozycje HIGH/dlugie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #26 Napisano 19 Stycznia 2011 Dokładnie tak śmiesznie to wygląda jak mrugniesz komuś bo wygląda czasem jakbyś flashem walnął z aparatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #27 Napisano 19 Stycznia 2011 Dokładnie takśmiesznie to wygląda jak mrugniesz komuś bo wygląda czasem jakbyś flashem walnął z aparatu Wlasnie na logike mrugniecie nie powinno zalaczac przeslony ale dopiero wlaczenie permanentne...Moim zdanie delikatna wada konstrukcyjna,lub pojscie po kosztach zeby manetki innej do xenonow nie robic. Ale mam patencik z opozniaczem zeby to przerobic;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #28 Napisano 19 Stycznia 2011 A mi się podoba bo jak mrugniesz temu przed Tobą który przysnął na światłach to od razu rusza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #29 Napisano 19 Stycznia 2011 Ty terrorysto drogowy...zero litosci-i to mi sie podoba:devil Fakt taka ''ruzga'' dobra jak ktos na dlugich wyskakuje z zakretu choc od 40 sekund widzi lune swiatla naprzeciw:takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogcab Zgłoś #30 Napisano 19 Stycznia 2011 Witam ponownie,widzę że dzięki moim watpliwościom-których już nie mam,świadomość innych posiadaczy zarówno passatów z i bez ksenonów wzrosła. Ponieważ mam te lampy już zdjęte z auta to zrobiłem foty aby koledzy mogli zobaczyć(ci którzy nie widzieli)jak taka lampa od środka wygląda i dlaczego ewentualnie kiepsko świeci nawet pomimo nowych palniów;w moim przypadku kupionych w serwisie w Gorlitz za bagatela ok.1100 pln (po przeliczeniu)firmy osram -dokładnie na palniku jest napisane osram xenarc 03 DOT GERMANY D2S 35W 66240 691146 8496 q9n2 A tak wygląda ten palnik po 3 latach świecenia(ok.140 tyś przejechane na nim) Zatem po zdjęciu zderzaka i wyjęciu lampy po odkręceniu dekielka(3 wkręty),dalej odpięciu wtyczki napięcia na palnik i drugiej malutkiej wtyczki zasilającej zdaje się przesłonę;można przystąpić do odkręcenia kolejnych trzech wkrętów po czym możemy wyjąć odbłyśnik wraz z soczewką,wygląda to tak: teraz można odkręcić kolejne trzy wkręty aby zdjąć soczewkę i zobaczyć w pełni odbłyśnik-ja tego nie zrobiłem,nie miałem takiego imbusa pod ręką a i tak widać że ten odbłyśnik prosi już o wymianę lub regenerację,sa na nim widoczne ślady wypaleń i takiego białego osadu jakby;nie da się tego wytrzeć-to trzeba powlec"sreberkiem" na nowo.Na zdjęciu ponizej pomimo kiepskiej jakości fotki widać te wypalenia: i wreszcie przesłona-pod tym uzwojeniem czy jak to się fachowo nazywa jest taki jakby pasek blaszki który w zależności od potrzeby podnosi się odsłaniając lub opada a wtedy mamy jakby funkcją "zwykłego "ksenonu Mam nadzieję że niektórym Kolegom ten cały materiał się przyda,wielkich zdolności manialnych nie trzeba mieć-co najwyżej cierpliwość i zwinne palce. Oczywiście palnik to polecam przed manipulacjami ostrożnie wyjąć. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #31 Napisano 4 Czerwca 2011 Wlasnie na logike mrugniecie nie powinno zalaczac przeslony ale dopiero wlaczenie permanentne...Moim zdanie delikatna wada konstrukcyjna,lub pojscie po kosztach zeby manetki innej do xenonow nie robic.Ale mam patencik z opozniaczem zeby to przerobic Odgrzeję troszkę temat, ale wyjaśnie przy okazji dla potomnych... Przesłona jest podłączona pod zasilanie razem z żarówką H7 od drogowych-są kable połączone... Także nie wiem, na czym polega Twój patent, żeby opóźnić działanie przesłony-dla mnie jest to bez sensu, a tym bardziej niemożliwe. I nie ma to nic wspólnego z manetką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grgr Zgłoś #32 Napisano 12 Grudnia 2011 To i ja odgrzeję, żeby nie otwierać kolejnych. Ta druga lampa co była na fotce (z kierunkowskazami w środku) występowała tylko jako bi-xenon? Pytam, bo u mnie prawa nie chce podnosić xenona do długich tak jak lewa. Nie wiem, czy da się to naprawić, czy tam jest po prostu sam xenon? Komputer nie wykazuje błędów, poziomowanie chyba działa - chociaż ostatnio tylko w gorę idzie, a wcześniej góra-dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #33 Napisano 12 Grudnia 2011 Ta druga lampa co była na fotce (z kierunkowskazami w środku) występowała tylko jako bi-xenon? Tak, tylko bixenon. Pytam, bo u mnie prawa nie chce podnosić xenona do długich tak jak lewa. Nie wiem, czy da się to naprawić, czy tam jest po prostu sam xenon? Sprawdź prawidłowe osadzenie wtyczki na początek, przeczyść styki i pryśnij jakimś sprayem typu Connector. Jeśli to nie zadziała, a żarówka H7 się włącza, to sprawdź okablowanie w środku lampy i uzwojenie przesłon-może ono nawaliło. Jeśli problem tkwi w uzwojeniu, to zamiast całej lampy wystarczy wymienić odbłyśnik wraz z przesłoną. poziomowanie chyba działa - chociaż ostatnio tylko w gorę idzie, a wcześniej góra-dół. Może zbyt późno włączasz światła Uruchom silnik na włączonych światłach i zobacz, czy w dół i w górę światła idą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grgr Zgłoś #34 Napisano 29 Grudnia 2011 Problem tkwił w wyrwanym kabelku wewnątrz lampy. Dokładnie się temu nie przyglądałem, ale na samym wierzchu po zdjęciu osłonki od xenona są jakieś kabelki i jeden na dzień dobry sobie fruwał luzem, zamiast w takiej mini-wtyczce. Zalutowali mi to na nowo, mam nadzieje, że będzie spokój na dłużej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach