Skocz do zawartości
czajek19

Lustrzanka używka za ok 1000zł dla amatora.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , tak jak w temacie, jestem początkujący w te klocki. I tak sobię wymyśliłem , że chciałbym po wypłacie zakupić jakąś lustrzankę używke tak no za ok 1000 zł wiadomo może być za 800 zł a może być tak max do 1200 zł. Mój kolega mi proponował Sony A200 Lub A100 mówi , że na alledrogo mogę dostać całe zestawy za takie pieniążki. Co wy mi polecacie? . Chcę kupić puki co używkę, bo chcę się podszkolić a w przyszłości zakupić coś konkretniejszego. Z tego co się orierntuję to przez rok strace z 10 -15 % wartości na takim aparaciku. z góry dzięki za wypowiedzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam Ci CANONA EOS 350D za te pieniadze kupisz uzywany z obietkywem.

 

Tylko moim zdaniem jak sie nie znasz to mozesz kupic aparat z jakimis wadami ale tak jest ze wszystkim jesli na czyms sie nie znasz.

 

np.

http://allegro.pl/canon-eos-350d-obiektyw-18-55mm-grip-i1396936410.html

 

http://allegro.pl/canon-eos-350d-obiektyw-canon-75-300-mm-okazja-i1405410935.html

 

Generalnie to polecam NIKON, CANON, PENTAX - kolejnosc przypadkowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o Nikonie D40.

 

Czasami obczajam sobie różne fotograficzne tematy i ten model w tej kwocie często był polecany jako używka dla początkującego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja polecam aparat systemu 4/3, czyli Olympus e510 lub 520. Posiada wszystko co powinna mieć lustrzanka dla początkującego - stabilizację obrazu w body, system czyszczenia matrycy, liveview - czego powyżej podane aparaty nie mają. Za tą cene (górną granice), można kupić aparat w dual kicie, czyli z dwoma obiektywami Zuiko (cenione za dobrą "kitową" jakość).

Wydaje mi się że na początek spokojnie ci wystarczy... ale to twoja decyzja i pieniążki.

Udostępnij tę odpowiedź