glexu Zgłoś #1 Napisano 8 Stycznia 2011 Witam. Wczoraj wywaliło mi w B6 kontrolkę silnika i taki błąd jak poniżej. Pomożecie? Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM Component: R4 2.0l PPD1.2 G 1881 Revision: --H42--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000078 Shop #: WSC 50008 123 92569 009766 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit: Open P2626 - 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Reset counter: 40 Mileage: 116863 km Time Indication: 0 Date: 2011.01.04 Time: 10:55:56 Freeze Frame: Text: H- Torque: 0.0 Nm Text: 31.88 Text: Text: l Text: 784 C Text: Readiness: N/A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 8 Stycznia 2011 wywal kata i skasuj błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glexu Zgłoś #3 Napisano 8 Stycznia 2011 Co mam wywalić ? A błąd się nie chce skasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 8 Stycznia 2011 katalizator Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glexu Zgłoś #5 Napisano 8 Stycznia 2011 No niestety go wywalić nie mogę. Jakiś inny sposób? Co w ogóle ten błąd oznacza? Nie mam zielonego pojęcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #6 Napisano 8 Stycznia 2011 P2626-więc tak-sonda lambda,instalacja elektryczna idąca do niej...Sprawdź czy kabel masz w całości Niestety akurat ten przewód "smakuje" kunom... wywal kata i skasuj błąd Nie kat a sonda lambda-tak wskazuje błąd,lub instalacja elektryczna-interpretuj dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glexu Zgłoś #7 Napisano 8 Stycznia 2011 (edytowane) Ok. Dzięki Patryk_ za info. Jestem zielony w temacie. Jest gdzieś jakiś schemat gdzie co i jak sprawdzić? Nie wiem nawet jak się dostać do tej sondy (sa swie? po jednej przed i za katalizatorem?) Ew. czy mogę tak jeździć jakiś czas zanim pojadę na jakiś warsztat? Jeśli tak to na co uważać i czego unikać. Spalanie jest w normie - wczoraj miałem średnią 5,9L/100 (jesli ma to jakies znaczenie) Edytowane 8 Stycznia 2011 przez glexu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #8 Napisano 8 Stycznia 2011 Ok. Dzięki Patryk_ za info. Jestem zielony w temacie. Jest gdzieś jakiś schemat gdzie co i jak sprawdzić? Nie wiem nawet jak się dostać do tej sondy (sa swie? po jednej przed i za katalizatorem?) Ew. czy mogę tak jeździć jakiś czas zanim pojadę na jakiś warsztat? Jeśli tak to na co uważać i czego unikać. Spalanie jest w normie - wczoraj miałem średnią 5,9L/100 (jesli ma to jakies znaczenie) Jeździć możesz,tragedii nie będzie-ale sprawdź to,wątpię żeby to była sonda,stawiam raczej na instalację elektryczną-ta,która idzie do sond Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glexu Zgłoś #9 Napisano 8 Stycznia 2011 No ok, a możesz prosto opisać gdzie są te sondy i gdzie idzie ta instalacja? Nie wiem czego szukać. I dlaczego nie mogę skasować tego błędu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #10 Napisano 8 Stycznia 2011 No ok, a możesz prosto opisać gdzie są te sondy i gdzie idzie ta instalacja? Nie wiem czego szukać.I dlaczego nie mogę skasować tego błędu? Na,a raczej w układzie wydechowym.O ile się nie mylę przewód jest w aluminiowym oplocie,kwadratowa kostka.Sprawdź najlepiej "idąc" od sondy po kablu aż do wtyczki.Poniżej masz parę sond dla przykładu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glexu Zgłoś #11 Napisano 9 Lutego 2011 kable sprawdziłem, są całe. Wtyczka czysta i sucha wiec nie powinno być problemów z komunikacją. Po skasowaniu błędu i przejechaniu 40-60km znów się on pojawia (tym razem wyskoczył taki jak poniżej) ale auto jeździ zupełnie normalnie. Chyba kupie te sondę i wymienię (znalazłem nową na allegro za 200zł - w serwisie chcą 713zł). Chyba że macie jakieś inne pomysły co z tym zrobić? pozdrawiam, Glexu P.S. Ostatni błąd: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM Component: R4 2.0l PPD1.2 G 1881 Revision: --H42--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000078 Shop #: WSC 50008 123 92569 2 Faults Found: 009766 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit: Open P2626 - 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 23 Reset counter: 40 Mileage: 117887 km Time Indication: 0 Date: 2011.01.19 Time: 19:15:58 Freeze Frame: RPM: 1760 /min Torque: 0.0 Nm Text: 31.88 Text: Text: l Text: 784 C Text: 009236 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Voltage too Low / Air Leakage / Sample Error P2414 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 40 Mileage: 118268 km Time Indication: 0 Date: 2011.01.25 Time: 19:13:21 Freeze Frame: Text: Torque: 184.0 Nm Time: 460.8 s Pressure: 1065.0 mbar Voltage: 4.98 V Text: 784 C Text: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
point Zgłoś #12 Napisano 9 Lutego 2011 zapodaj linka do tej z allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glexu Zgłoś #13 Napisano 9 Lutego 2011 Znalazłem taką tutaj SONDA Z ALLEGRO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glexu Zgłoś #14 Napisano 10 Lutego 2011 wg ETKAi do mojego silnika pasuje sonda 03G 906 262 B ta na allegro ma numer 03L 906 262 B Pytanie: czy one się czymś różnią oprócz numeru katalogowego? Sprzedawca na aukcji ma napisane że pasuje do PASSATa B6 2.0TDI 170KM - czyli takiego jak mój. Mogę ją kupić i zamontować czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
point Zgłoś #15 Napisano 10 Lutego 2011 http://allegro.pl/sonda-5-przewodowa-uniwersalna-firmy-bosch-i1449828826.htm ja zamontowałem jakis czas temu uniwersalna boscha z tej aukcji i jak na razie nie ma problemu. Wczesniej podmieniłem sonde z tuarega 3.0 TDI z innymi oznaczeniami zeby sie przekonac czy stara zeczywiscie odmowiła posłuszenstwa i zadnego błedu nie było. Jak masz mozliwosc to podmien sobie z innego auta i zobaczys czy na pewno to sonda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glexu Zgłoś #16 Napisano 11 Lutego 2011 Nie mam skąd podmienić by sprawdzić czy to na pewno sonda. Swoja droga skoro piszesz ze wsadziłeś uniwersalna 5cio przewodowa i działa to czemu nie miała by działać ta o innej literce w numerze katalogowym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glexu Zgłoś #17 Napisano 16 Lutego 2011 A wie ktoś może jak VCDSem sprawdzić poprawność działania sondy? które kanały etc? mam vcds ale niewiele umiem nim zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #18 Napisano 16 Lutego 2011 Nie masz co sprawdzać, jeśli kostki i kable są OK. NGK LZA17-VW1 lub magneti marelli 460002011010, odpowiednio 290 i 380 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach