rojass Zgłoś #221 Napisano 7 Marca 2016 U mnie się otwiera normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #222 Napisano 7 Marca 2016 (edytowane) Auto, które mam na oku ma silnik 2.0 TSI 150 km;). I bardziej chodzi mi o ten motor.Ktoś coś jeszcze? Co chcesz wiedzieć ? (szukaj info o FSI nie TSI) mój ma 170 000, w tym czasie wymieniany był jeden wahacz, regeneracja maglownicy, żarówki xenonowe, poza tym standardowa obsługa ASO, wymiana oleju, filtrów etc. co 15000 km wszystko zgodnie z książką. Edytowane 7 Marca 2016 przez lopezpb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ibiza Zgłoś #223 Napisano 7 Marca 2016 Sorry, chodzi mi oczywiście o FSI Z tym nagarem czytałem, że ktoś puścił plotkę,a rzeczywistość jest inna tak?, że nikt się z tym nie spotkał. Rozrząd jest na łańcuszku czy pasek?. Auto, które chce jechać obejrzeć jest z 2005 roku i na liczniku ma: 201000. Cena 22800. Nie za dużo?, nie za mało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #224 Napisano 7 Marca 2016 (edytowane) Sorry, chodzi mi oczywiście o FSI Z tym nagarem czytałem, że ktoś puścił plotkę,a rzeczywistość jest inna tak?, że nikt się z tym nie spotkał. Ja się nie spotkałem, a przeszukałem kawałek internetu. Jak by to było tak nagminne, to było by mnóstwo zdjęć i postów na ten temat, a dziwnym trafem cisza, poza tekstami "znafcuf" z Motoru i Auto Świata. Rozrząd jest na łańcuszku czy pasek?. Pasek + łańcuszek spinający wałki, wymiana co 5 lat lub 150 000 km. Edytowane 7 Marca 2016 przez lopezpb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ibiza Zgłoś #225 Napisano 7 Marca 2016 Ile taka wymiana kosztuje?. Sorry za tyle pytań. Na co zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rojass Zgłoś #226 Napisano 7 Marca 2016 Nagar jest w każdym Fsi, dużo o nim na forum golfa audi etc. Kompletny rozrząd to koszt około 1000-1300 pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #227 Napisano 7 Marca 2016 Ja się nie spotkałem, a przeszukałem kawałek internetu. Jak by to było tak nagminne, to było by mnóstwo zdjęć i postów na ten temat, a dziwnym trafem cisza, poza tekstami "znafcuf" z Motoru i Auto Świata. Pasek + łańcuszek spinający wałki, wymiana co 5 lat lub 150 000 km. To słabo szukasz Wejdź na profil Sportmile na FB tam masz chociaż raz w tyg przykład nagaru. No i jak kolega pisze na a4klub.pl jest o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #228 Napisano 7 Marca 2016 Proszę o linki, o 2.0 FSI konkretnie, roczniki 2006 w górę. Bo to, że w początkowych 2.0 FSI z A3 (z roczników około 2003) były kłopoty to nikt nie zaprzecza. Tylko później zmieniono oprogramowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rojass Zgłoś #229 Napisano 7 Marca 2016 Oprogramowanie nie ma tu zbyt wiele do rzeczy. Byc może będę miał fotki z passata b6 1.6fsi to wkleję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #230 Napisano 7 Marca 2016 Oprogramowanie nie ma tu zbyt wiele do rzeczy. Byc może będę miał fotki z passata b6 1.6fsi to wkleję. Rozmawiamy o innym silniku nie 4.2, 1.6 1.4 tylko 2.0 FSI, są to inne silniki, ale fotki chętnie obejrzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rojass Zgłoś #231 Napisano 7 Marca 2016 Inne silniki ale technologia i rozwiązania wtrysku są takie ssme w każdym z nich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #232 Napisano 7 Marca 2016 Inne silniki ale technologia i rozwiązania wtrysku są takie ssme w każdym z nich. No tak jak w każdym klekocie CR, co nie znaczy, że można je porównywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rojass Zgłoś #233 Napisano 7 Marca 2016 Słaby punkt czyli nagar zbiera się w każdym z nich. Tu nie ma różnic, Soft nic nie da bo problem tkwi gdzie indziej. Z resztą... Nie każe ci wierzyć, spróbuję zdobyc foto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemyslawch Zgłoś #234 Napisano 7 Marca 2016 Miałem 2.0 FSI - w moim przypadku silnik idealny, bezawaryjny, pasek wg książki co 180000 (silnik BLR), koszt części do kompletnego rozrządu z pompą to 680 zł (ASO z rabatami), olej 5w30. Uważał bym jedynie na skrzynie automatyczne przy tym silniku - to nie DSG a zwykłe automaty - dosyć awaryjne... i drogie w naprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rojass Zgłoś #235 Napisano 7 Marca 2016 Tiptronic awaryjny? Nie słyszałem zbytnio o ich awariach, za to o dsg jest ogromny temat...☺ tiptronic jest dużo prostszy w budowie i tańszy w ewentualnych naprawach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemyslawch Zgłoś #236 Napisano 7 Marca 2016 (edytowane) naprawa kosztowała mnie około 12000 zł - wg. warsztatu skrzyń biegów ich żywotność to około 100000 km - automatu nie polecam jest to skrzynia firmy Aisin TF-60SN/TF-80SC (oznaczenie vw HXJ) - przy czym jest dość nietypowy - w razie awarii nie ma używanych - jest nieco inna średnica łączenia obudowy z silnikiem niż w innych markach i skrzynia nie pasuje. koszt części: http://midparts.com.pl/pl/c/TF80SC/217 http://www.midparts.com.pl/pl/c/TF60SN-09G-09K-09M/218/1 tu jest temat o automacie: http://forum.vw-passat.pl/threads/113153-Wszystko-o-TipTronic-w-B6 Edytowane 7 Marca 2016 przez przemyslawch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ibiza Zgłoś #237 Napisano 8 Marca 2016 Dzięki bardzo za odpowiedzi. A silnik 1.8 TSI?. Różni się czymś od tego 2.0? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #238 Napisano 8 Marca 2016 (edytowane) Dzięki bardzo za odpowiedzi.A silnik 1.8 TSI?. Różni się czymś od tego 2.0? To zupełnie inne silniki, problemem w nich jest rozciągający się łańcuch i masakryczne zużycie oleju silnikowego. Edytowane 8 Marca 2016 przez lopezpb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #239 Napisano 8 Marca 2016 Panowie kolega jeździ b6 z silnikiem 2,0 FSI. Samochód z połowy 2005r. Przebieg jaki ostatnio u niego widziałem to lekko ponad 310tyś. km. Nic złego na ten silnik nie powie. Mówił mi też, że dopiero dwa razy wymieniał rozrzad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ibiza Zgłoś #240 Napisano 9 Marca 2016 No to wszystko spoko. A powiedzcie mi jak ta jednostka silnikowa sprawuje się jakbym ją chciał powiedzmy kiedyś podłączyć pod LPG? Jest tu jakiś temat odnośnie VW Passatów CC?. Bo mam pytanie odnośnie silnika 1.8 TSI. Naprawdę aż tyle oleju biorą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach