Skocz do zawartości
vw-passat

[B6] 2.0 FSI - opinie

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie się otwiera normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auto, które mam na oku ma silnik 2.0 TSI 150 km;). I bardziej chodzi mi o ten motor.

Ktoś coś jeszcze?

 

Co chcesz wiedzieć ? (szukaj info o FSI nie TSI)

 

mój ma 170 000, w tym czasie wymieniany był jeden wahacz, regeneracja maglownicy, żarówki xenonowe, poza tym standardowa obsługa ASO, wymiana oleju, filtrów etc. co 15000 km wszystko zgodnie z książką.

Edytowane przez lopezpb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry, chodzi mi oczywiście o FSI ;)

Z tym nagarem czytałem, że ktoś puścił plotkę,a rzeczywistość jest inna tak?, że nikt się z tym nie spotkał.

Rozrząd jest na łańcuszku czy pasek?.

Auto, które chce jechać obejrzeć jest z 2005 roku i na liczniku ma: 201000. Cena 22800. Nie za dużo?, nie za mało?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sorry, chodzi mi oczywiście o FSI ;)

Z tym nagarem czytałem, że ktoś puścił plotkę,a rzeczywistość jest inna tak?, że nikt się z tym nie spotkał.

 

Ja się nie spotkałem, a przeszukałem kawałek internetu. Jak by to było tak nagminne, to było by mnóstwo zdjęć i postów na ten temat, a dziwnym trafem cisza, poza tekstami "znafcuf" z Motoru i Auto Świata.

 

Rozrząd jest na łańcuszku czy pasek?.

 

Pasek + łańcuszek spinający wałki, wymiana co 5 lat lub 150 000 km.

Edytowane przez lopezpb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile taka wymiana kosztuje?. Sorry za tyle pytań.

Na co zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nagar jest w każdym Fsi, dużo o nim na forum golfa audi etc. Kompletny rozrząd to koszt około 1000-1300 pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja się nie spotkałem, a przeszukałem kawałek internetu. Jak by to było tak nagminne, to było by mnóstwo zdjęć i postów na ten temat, a dziwnym trafem cisza, poza tekstami "znafcuf" z Motoru i Auto Świata.

 

 

 

Pasek + łańcuszek spinający wałki, wymiana co 5 lat lub 150 000 km.

 

To słabo szukasz

 

Wejdź na profil Sportmile na FB tam masz chociaż raz w tyg przykład nagaru. No i jak kolega pisze na a4klub.pl jest o tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o linki, o 2.0 FSI konkretnie, roczniki 2006 w górę. Bo to, że w początkowych 2.0 FSI z A3 (z roczników około 2003) były kłopoty to nikt nie zaprzecza. Tylko później zmieniono oprogramowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oprogramowanie nie ma tu zbyt wiele do rzeczy. Byc może będę miał fotki z passata b6 1.6fsi to wkleję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oprogramowanie nie ma tu zbyt wiele do rzeczy. Byc może będę miał fotki z passata b6 1.6fsi to wkleję.

 

Rozmawiamy o innym silniku nie 4.2, 1.6 1.4 tylko 2.0 FSI, są to inne silniki, ale fotki chętnie obejrzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inne silniki ale technologia i rozwiązania wtrysku są takie ssme w każdym z nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Inne silniki ale technologia i rozwiązania wtrysku są takie ssme w każdym z nich.

 

No tak jak w każdym klekocie CR, co nie znaczy, że można je porównywać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słaby punkt czyli nagar zbiera się w każdym z nich. Tu nie ma różnic, Soft nic nie da bo problem tkwi gdzie indziej. Z resztą... Nie każe ci wierzyć, spróbuję zdobyc foto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem 2.0 FSI - w moim przypadku silnik idealny, bezawaryjny, pasek wg książki co 180000 (silnik BLR), koszt części do kompletnego rozrządu z pompą to 680 zł (ASO z rabatami), olej 5w30. Uważał bym jedynie na skrzynie automatyczne przy tym silniku - to nie DSG a zwykłe automaty - dosyć awaryjne... i drogie w naprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tiptronic awaryjny? Nie słyszałem zbytnio o ich awariach, za to o dsg jest ogromny temat...☺ tiptronic jest dużo prostszy w budowie i tańszy w ewentualnych naprawach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naprawa kosztowała mnie około 12000 zł - wg. warsztatu skrzyń biegów ich żywotność to około 100000 km - automatu nie polecam jest to skrzynia firmy Aisin TF-60SN/TF-80SC (oznaczenie vw HXJ) - przy czym jest dość nietypowy - w razie awarii nie ma używanych - jest nieco inna średnica łączenia obudowy z silnikiem niż w innych markach i skrzynia nie pasuje.

 

koszt części:

 

http://midparts.com.pl/pl/c/TF80SC/217

 

http://www.midparts.com.pl/pl/c/TF60SN-09G-09K-09M/218/1

 

tu jest temat o automacie:

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/113153-Wszystko-o-TipTronic-w-B6

Edytowane przez przemyslawch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za odpowiedzi.

A silnik 1.8 TSI?. Różni się czymś od tego 2.0?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki bardzo za odpowiedzi.

A silnik 1.8 TSI?. Różni się czymś od tego 2.0?

 

To zupełnie inne silniki, problemem w nich jest rozciągający się łańcuch i masakryczne zużycie oleju silnikowego.

Edytowane przez lopezpb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie kolega jeździ b6 z silnikiem 2,0 FSI. Samochód z połowy 2005r. Przebieg jaki ostatnio u niego widziałem to lekko ponad 310tyś. km. Nic złego na ten silnik nie powie. Mówił mi też, że dopiero dwa razy wymieniał rozrzad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wszystko spoko. A powiedzcie mi jak ta jednostka silnikowa sprawuje się jakbym ją chciał powiedzmy kiedyś podłączyć pod LPG?

Jest tu jakiś temat odnośnie VW Passatów CC?. Bo mam pytanie odnośnie silnika 1.8 TSI. Naprawdę aż tyle oleju biorą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności