Krynio Zgłoś #141 Napisano 26 Października 2014 czyli co pije mu ok 2litry benzyny i 7-8 litrów gazu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #142 Napisano 27 Października 2014 czyli co pije mu ok 2litry benzyny i 7-8 litrów gazu?Dokładnie ja mam takie spalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #143 Napisano 27 Października 2014 a jaką masz dokładnie instalke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witusb24 Zgłoś #144 Napisano 27 Października 2014 czyli co pije mu ok 2litry benzyny i 7-8 litrów gazu? no mnie wychodzi 8-9 gazu ale to świeża instalacja i tez go nie oszczedzam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #145 Napisano 27 Października 2014 a jaką masz dokładnie instalke? Ma STAG 400 DPI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #146 Napisano 27 Października 2014 no mnie wychodzi 8-9 gazu ale to świeża instalacja i tez go nie oszczedzam a ciekawe ile przy tym paliwka;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #147 Napisano 28 Października 2014 Powinno nie przekraczać 3l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witusb24 Zgłoś #148 Napisano 28 Października 2014 Powinno nie przekraczać 3l 2 do 2.5litra mi wychodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #149 Napisano 28 Października 2014 To tak jak u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #150 Napisano 28 Października 2014 a 2.0 fsi spali mniej czy wiecej? szkoda ze lpdi kosztuje prawie 9tys.. a tam gaz leje sie wtryskami od paliwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #151 Napisano 30 Października 2014 (edytowane) no właśnie się grubo zastanawiam nad tym tylko dlaczego nie można gazu?? Wtryski w silniku są chłodzone paliwem "benzyną" i przy instalacji gazowej te wtryski zostały by wypalone, bo gaz ich nie chłodzi. Instalacja musi podawać na przemian gaz i benzynę, takaż instalacja jest dużo droższa, z racji bardziej skomplikowanej, a oszczędność użytkowania gazu nie jest duża. TFSI (200KM)- Turbo Fuel Stratified Injection (Turbina + bezpośredni "warstwowy" wtrysk paliwa do cylindra) FSI (150KM) - Fuel Stratified Injection (bezpośredni "warstwowy" wtrysk paliwa do cylindra) FUEL - Paliwo STRATIFIED - Warstwowy INJECTION - Wtrysk Mieszanka bogata w okolicach świecy zapłonowej i uboga w pozostałej objętości cylindra, cecha koncepcji Fuel Stratified Injection Dla mnie prywatnie ryzyko nie warte zachodu. (GAZ) PS; Wspomnicie moje słowa ... Silnik TFSI przejdzie do historii jako jeden z bardziej nie zawodnych silników wyprodukowanych przez grupe VAG, jak popularny i lubiany 1.9 TDI Edytowane 30 Października 2014 przez Doran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #152 Napisano 10 Listopada 2014 juz rozmawiałem z kilkoma osobami co jeżdzą na gazie i narazie sobie chwalą tylko to turbo mnie martwi, bo jak mam mieć już coś z "turbo" to nie wiem czy nei lepiej wziąć diesla.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #153 Napisano 10 Listopada 2014 tylko to turbo mnie martwi, bo jak mam mieć już coś z "turbo" to nie wiem czy nei lepiej wziąć diesla.. A to dlaczego? W jak poczytasz to czesciej pada w dieslach niż PB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ALWESZ Zgłoś #154 Napisano 10 Listopada 2014 Panowie mam mały problem - proszę o informację witam wszystkich - mam następujący problem. Słychać delikatne stuki przy zmianie biegów - 1-2 lub 2-3 - pozostałe są OK. Stuki również pojawiają się jeżeli jadąc na 2 biegu ( w korku ) ściągnę nogę z gazu - takie delikatne ( PUK ) - od kilku dni próbuje zorientować się gdzie ten dźwięk występuje - i odnoszę dziwne wrażenie że gdzieś z tyłu - jakby po lewej stronie... sam już nie wiem. Niepokoję się bo jakoś nagle to zauważyłem - zresztą po wizycie w warsztacie - wymianą łącznika w układzie wydechowym.....nie wiem jaki to może mieć związek. Nadmieniam że przebieg 133000 silnik FSI 1,6. Może ktoś miał podobny problem??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #155 Napisano 10 Listopada 2014 Panowie mam mały problem - proszę o informację witam wszystkich - mam następujący problem. Słychać delikatne stuki przy zmianie biegów - 1-2 lub 2-3 - pozostałe są OK. Stuki również pojawiają się jeżeli jadąc na 2 biegu ( w korku ) ściągnę nogę z gazu - takie delikatne ( PUK ) - od kilku dni próbuje zorientować się gdzie ten dźwięk występuje - i odnoszę dziwne wrażenie że gdzieś z tyłu - jakby po lewej stronie... sam już nie wiem. Niepokoję się bo jakoś nagle to zauważyłem - zresztą po wizycie w warsztacie - wymianą łącznika w układzie wydechowym.....nie wiem jaki to może mieć związek. Nadmieniam że przebieg 133000 silnik FSI 1,6. Może ktoś miał podobny problem??? Wygląda jak poduszka skrzyni biegów, ale wydaje mi się, że ten temat dotyczy czego innego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #156 Napisano 11 Listopada 2014 hmm muszę się zastanowić czy jednak warto;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #157 Napisano 12 Listopada 2014 (edytowane) hmm muszę się zastanowić czy jednak warto;) Jak nie boisz się dużego spalania to ja polecam te silniki. Edytowane 12 Listopada 2014 przez wozny83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #158 Napisano 12 Listopada 2014 PS; Wspomnicie moje słowa ... Silnik TFSI przejdzie do historii jako jeden z bardziej nie zawodnych silników wyprodukowanych przez grupe VAG, jak popularny i lubiany 1.9 TDI Mówisz o nowych, czy o starych Turbo FSI? Czy może o obu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #159 Napisano 13 Listopada 2014 (edytowane) Mówię o naszym typie 2.0 tfsi 200 bhp oraz 2.0 fsi 150 bhp Nie mogę powiedzieć nic na temat 1.6 fsi, ale moim skromnym zdanie to silnik bardzo nie wystarczający jak na wagę Passat. Silnik jako taki wytrzyma i to, ale osprzęt typu sprzęgło, docisk, łożysko ... Szczerze wątpię. Pozdrawiam Lukasz. Edytowane 13 Listopada 2014 przez Doran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal.kaczko Zgłoś #160 Napisano 29 Grudnia 2014 witam szanownych kolegów obecnie poważnie zastanawiam się nad zakupem passata z silnikiem 2.0 FSI z 2005 roku, przebieg ok. 80 tyś krajowy, serwisowany po wymianie rozrządu i nastawnika (jeśli dobrze pamiętam) w serwisie, gwarancja na silnik 2 lata lub 100.000 prośba do użytkowników którzy takowy silnik posiadają lub dysponują odpowiednią wiedzą o kilka informacji: czy silnik 2.0 FSI ma wrodzone wady konstrukcyjne (oprócz zbierania się nagarów w kolektorze dolotowym) ( pisząc o wadach mam na myśli wady jakie występują w 2.0 TDI i 1.8 TFSI) analizując wpisy na innych portalach nic mądrego się nie dowiedziałem, dużo się pisze o TFSI 1.8 160 km a o 2.0 FSI prawie nic, wnioskuję że silnik w porównaniu z pozostałymi oferowanymi w tym modelu jest trwały rozrząd - czy dobrze rozumie że jest i pasek i łańcuch (wydawało mi się że łańcuch jest w TFSI) czy któryś z użytkowników tego silnika z lpg jest może ze śląska (Bytom i okolice) i może polecić zakład który ma doświadczenie w montażu instalacji lpg do fsi dzięki michał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach