Skocz do zawartości
vw-passat

[B6] 2.0 FSI - opinie

Rekomendowane odpowiedzi

czyli co pije mu ok 2litry benzyny i 7-8 litrów gazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli co pije mu ok 2litry benzyny i 7-8 litrów gazu?
Dokładnie ja mam takie spalanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jaką masz dokładnie instalke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli co pije mu ok 2litry benzyny i 7-8 litrów gazu?

no mnie wychodzi 8-9 gazu ale to świeża instalacja i tez go nie oszczedzam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jaką masz dokładnie instalke?

Ma STAG 400 DPI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no mnie wychodzi 8-9 gazu ale to świeża instalacja i tez go nie oszczedzam

 

a ciekawe ile przy tym paliwka;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno nie przekraczać 3l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powinno nie przekraczać 3l
2 do 2.5litra mi wychodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a 2.0 fsi spali mniej czy wiecej?;) szkoda ze lpdi kosztuje prawie 9tys.. a tam gaz leje sie wtryskami od paliwa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no właśnie się grubo zastanawiam nad tym tylko dlaczego nie można gazu??

Wtryski w silniku są chłodzone paliwem "benzyną" i przy instalacji gazowej te wtryski zostały by wypalone, bo gaz ich nie chłodzi. Instalacja musi podawać na przemian gaz i benzynę, takaż instalacja jest dużo droższa, z racji bardziej skomplikowanej, a oszczędność użytkowania gazu nie jest duża.

 

TFSI (200KM)- Turbo Fuel Stratified Injection (Turbina + bezpośredni "warstwowy" wtrysk paliwa do cylindra)

FSI (150KM) - Fuel Stratified Injection (bezpośredni "warstwowy" wtrysk paliwa do cylindra)

FUEL - Paliwo

STRATIFIED - Warstwowy

INJECTION - Wtrysk

 

Mieszanka bogata w okolicach świecy zapłonowej i uboga w pozostałej objętości cylindra, cecha koncepcji Fuel Stratified Injection

 

Dla mnie prywatnie ryzyko nie warte zachodu. (GAZ)

 

PS; Wspomnicie moje słowa ... Silnik TFSI przejdzie do historii jako jeden z bardziej nie zawodnych silników wyprodukowanych przez grupe VAG, jak popularny i lubiany 1.9 TDI

Edytowane przez Doran

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz rozmawiałem z kilkoma osobami co jeżdzą na gazie i narazie sobie chwalą;) tylko to turbo mnie martwi, bo jak mam mieć już coś z "turbo" to nie wiem czy nei lepiej wziąć diesla..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko to turbo mnie martwi, bo jak mam mieć już coś z "turbo" to nie wiem czy nei lepiej wziąć diesla..

 

A to dlaczego?

W jak poczytasz to czesciej pada w dieslach niż PB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam mały problem - proszę o informację

witam wszystkich - mam następujący problem. Słychać delikatne stuki przy zmianie biegów - 1-2 lub 2-3 - pozostałe są OK. Stuki również pojawiają się jeżeli jadąc na 2 biegu ( w korku ) ściągnę nogę z gazu - takie delikatne ( PUK ) - od kilku dni próbuje zorientować się gdzie ten dźwięk występuje - i odnoszę dziwne wrażenie że gdzieś z tyłu - jakby po lewej stronie... sam już nie wiem. Niepokoję się bo jakoś nagle to zauważyłem - zresztą po wizycie w warsztacie - wymianą łącznika w układzie wydechowym.....nie wiem jaki to może mieć związek. Nadmieniam że przebieg 133000 silnik FSI 1,6. Może ktoś miał podobny problem???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam mały problem - proszę o informację

witam wszystkich - mam następujący problem. Słychać delikatne stuki przy zmianie biegów - 1-2 lub 2-3 - pozostałe są OK. Stuki również pojawiają się jeżeli jadąc na 2 biegu ( w korku ) ściągnę nogę z gazu - takie delikatne ( PUK ) - od kilku dni próbuje zorientować się gdzie ten dźwięk występuje - i odnoszę dziwne wrażenie że gdzieś z tyłu - jakby po lewej stronie... sam już nie wiem. Niepokoję się bo jakoś nagle to zauważyłem - zresztą po wizycie w warsztacie - wymianą łącznika w układzie wydechowym.....nie wiem jaki to może mieć związek. Nadmieniam że przebieg 133000 silnik FSI 1,6. Może ktoś miał podobny problem???

 

Wygląda jak poduszka skrzyni biegów, ale wydaje mi się, że ten temat dotyczy czego innego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm muszę się zastanowić czy jednak warto;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmm muszę się zastanowić czy jednak warto;)

Jak nie boisz się dużego spalania to ja polecam te silniki.

Edytowane przez wozny83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PS; Wspomnicie moje słowa ... Silnik TFSI przejdzie do historii jako jeden z bardziej nie zawodnych silników wyprodukowanych przez grupe VAG, jak popularny i lubiany 1.9 TDI

 

Mówisz o nowych, czy o starych Turbo FSI? Czy może o obu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówię o naszym typie 2.0 tfsi 200 bhp oraz 2.0 fsi 150 bhp

Nie mogę powiedzieć nic na temat 1.6 fsi, ale moim skromnym zdanie to silnik bardzo nie wystarczający jak na wagę Passat. Silnik jako taki wytrzyma i to, ale osprzęt typu sprzęgło, docisk, łożysko ... Szczerze wątpię.

 

Pozdrawiam Lukasz.

Edytowane przez Doran

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

szanownych kolegów

 

obecnie poważnie zastanawiam się nad zakupem passata z silnikiem 2.0 FSI z 2005 roku, przebieg ok. 80 tyś krajowy, serwisowany po wymianie rozrządu i nastawnika (jeśli dobrze pamiętam) w serwisie, gwarancja na silnik 2 lata lub 100.000

 

prośba do użytkowników którzy takowy silnik posiadają lub dysponują odpowiednią wiedzą o kilka informacji:

 

czy silnik 2.0 FSI ma wrodzone wady konstrukcyjne (oprócz zbierania się nagarów w kolektorze dolotowym) ( pisząc o wadach mam na myśli wady jakie występują w 2.0 TDI i 1.8 TFSI)

 

analizując wpisy na innych portalach nic mądrego się nie dowiedziałem, dużo się pisze o TFSI 1.8 160 km a o 2.0 FSI prawie nic, wnioskuję że silnik w porównaniu z pozostałymi oferowanymi w tym modelu jest trwały

 

rozrząd - czy dobrze rozumie że jest i pasek i łańcuch (wydawało mi się że łańcuch jest w TFSI)

 

czy któryś z użytkowników tego silnika z lpg jest może ze śląska (Bytom i okolice) i może polecić zakład który ma doświadczenie w montażu instalacji lpg do fsi

 

 

dzięki

 

michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności