Skocz do zawartości
kserkses

brak reakcji na pedał gazu i oświecająca się kontrolka ESP

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą spotkała mnie dziwna rzecz auto po całonocnym postoju na dworze (-8 stopni) odpaliłem normalnie, ssanie zadziałało ale nie wchodził na obroty naciskając pedał gazu, znaczy wchodził ale w tempie 200 obr/min, a przy 3000obr włączała się kontrolka ESP (na postoju), odłączyłem klemy na 20 minut by zresetować komp (myślałem że się mapa benzyny rozjechała) ale nic nie pomogło. Dopiero po nagrzaniu się silnika działa normalnie. Nie podłączałem vaga, bo dziś zbytnio czasu nie mam, dopiero w przyszłym roku to zrobię.

 

Jakby ktoś miał jakieś sugestie bądź pomysły co to może być, chętnie przyjmę na klate.

 

Dosiego Nowego Roku życzę forumowiczom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czujnik przy pedale i połączenia kabli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdź czujnik przy pedale i połączenia kabli

 

przecież piszę że po nagrzaniu się silnika jest oki, więc czujnik pedału i połączenia kabli odpadają, zresztą gdyby było coś z czujnikiem położenia pedału to by się świeciła kontrolka EPC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie dlatego jest dobrze bo po rozgrzaniu przewody wracają do swojej "pierwotnej formy" a jak po zimnej noc są sztywne to mogą nie łączyć

ale tak bez VAG to można zgadywać tydzień co mu jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przecież piszę że po nagrzaniu się silnika jest oki, więc czujnik pedału i połączenia kabli odpadają

 

A dlaczego odpadają, dlaczego wykluczasz taką hipoteze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i dziś podpiełem vaga i wywalił mi takie błedy:

 

17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16486 Przepływomierz - niskie napięcie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

 

 

 

z tego co wyczytałem na forum będą to błędy związane z lpg (mam wtryski do wymiany za parę dni ponieważ robią cuda) i odpinaniem aku.

Wczoraj i dziś pojeździłem na benzynie i żadne błędy nie wyskakują oraz auto jeździ i zachowuje się normalnie.

I najważniejsze długotrwałe i chwilowe korekty były bardzo dalekie od zera rzędu 30%, więc to LPG bez wątpienia mi bruździ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zakładałbym się że to wina gazu !!! co ma gaz do napięcia zasilania na przykład albo do przepływki ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie zakładałbym się że to wina gazu !!! co ma gaz do napięcia zasilania na przykład albo do przepływki ??

 

zobacz że napisałem że też odpinałem aku więc te błedy odnośnie napięć będą stąd, a po drugie dziś jest wszystko oki jeżdżąc tylko na benzynie, po trzecie wtryski mam do wymiany od jakiś 2-3 tygodni bo zalewały, poprostu magic nie trzyma parametrów no już je w ramach gwarancji wymieniałem trzy razy, teraz na dniach będą Hana 2100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba zakładać to co sprawdzone ! nowości to nie zawsze coś dobrego !!! ja zakładam VALTEKA i jakoś nie narzekają !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taa tylko ja mam 56 kucy z cylindra i tu podejrzewam valtek nie obsłuży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ty wiesz o instalacji gazowej ? a powiedz mi passat W8 ile ma kucy z cylindra ??? i spokojnie dają rade ! nie rozumiem co ma piernik do wiatraka ??? w listwie wtryskowej różnica polega na prędkości a nie na ilości koni !!! a ten SCORPION GT jeszcze daje rade ?? one mają problemy z ciśnieniem po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów pod dużym obciążeniem !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego W8 278 : 8 = 34,75 tylko z cylindra ;P http://www.europegas.pl/documents/HANA_H2000_HP_newest_updated_PL1.pdf

 

dobra koniec OT bo nie piszemy na temat

Edytowane przez kserkses

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zakładam instalacje gazowe od 8miu lat i robi sie auta o mocy 300 koni na listwach valteka a ty mi mówisz że masz taką rakiete że szok !i sobie nie poradzą, a subaru impreza STI ?? 2 listwy valteka i to auto o ile dobrze pamiętam ma około 300 koni wiec tam na cylinder przypada 75 kucy ! ale o czym pisac komuś kto zjadł wszystkie rozumy !!! a do niewiedzy nie potrafi się przyznać !nie szanuje się ludzi którzy mogą coś doradzić z autopsji !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie szanuje się ludzi którzy mogą coś doradzić z autopsji !!!

 

na razie to NIC nie doradziłeś w temacie, kompletnie nic. A na podstawie forum i kodów błędów oraz korekt jakie robi ecu, wyczytałem że to jest w 100% LPG winne a ty upierasz się że nie.

 

a ty mi mówisz że masz taką rakiete że szok

 

ciekawe gdzie to napisałem ??

 

ale o czym pisac komuś kto zjadł wszystkie rozumy !!! a do niewiedzy nie potrafi się przyznać

 

doprawdy nie wiem o czym piszesz...

 

zakładam instalacje gazowe od 8miu lat i robi sie auta o mocy 300 koni na listwach valteka

 

cieszę się że jeżdżą te auta, ciekawe ilu właścicieli aut

(tych mocniejszych) już zmieniało wypalone gniazda i zawory ???

 

nie szanuje się ludzi

 

z góry domniewasz że nic na ten temat nie wiem:

co ty wiesz o instalacji gazowej ?

a to właśnie jest brak szacunku.

Ale z drugiej strony na szacunek trzeba sobie zasłużyć!!

 

a ten SCORPION GT jeszcze daje rade ?? one mają problemy z ciśnieniem po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów pod dużym obciążeniem !!

 

Scorpion ST miał problemy ciśnieniowe

 

którzy mogą coś doradzić z autopsji !!!

 

Powtórzę się jak napiszę że nic w temacie nie poradziłeś ani nie pomogłeś.

 

No i takie motto poparte moim doświadczeniem: Nie każdy monter instalacji gazowych jest gazownikiem.

 

A tak ogólnie to Dosiego Nowego Roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
taa tylko ja mam 56 kucy z cylindra

tu jest właśnie twoja rakieta! żaden z moich klientów nigdy nie naprawiał głowicy z przyczyny źle wyregulowanej instalacji ! jak byś się znał to wiedziałbyś od czego są mapy ! maga benzynowa i gazowa ! a to że skorpion ma problemu z ciśnieniem to myślisz skąd wiem ??? z autopsji właśnie ! i jeszcze jedno sprawdź twoją głowice bo jak jeździsz z tak ustawioną instalacją to może już też nadaje sie do remontu ??? ciekawe co za fachman majster ci dobrał tą instalacje i ile za nią zapłaciłeś ?? z tego twojego zestawu dobra jest tylko elektronika ! a co do doradzenia wyślij mi na PW mapy albo nagraj filmik z mapami i czasami wtrysku i wszystko ci powiem ! Kaszpirowkim nie jestem !!

 

---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:19 ----------

 

a jeszcze jedno !!! po mojemu 150 koni podzielić na 4 to wychodzi jakieś 37,5 konia na cylinder !!! matematyka się kłania !!! wiesz nie trzeba się jeszcze znać nawet na matmie są kalkulatory !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności