Skocz do zawartości
piotr0488

Przerobka silniczka lamp przednich

Rekomendowane odpowiedzi

ok, dzieki, to teraz ktory kabelek nie jest potrzebny, bo jak mi wkladal taki silniczek to mial tylko 3 kabelki

 

nr 3 brazowy z ksenonu (do sterowania H7 masz przeciez 3 szt.)

zrob zdjecie swojego silniczka (przerobki), jak to wyglada :hmm

Edytowane przez midqard

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zrob zdjecie swojego silniczka (przerobki), jak to wyglada
jak sie ociepli nie ma problemu, ale teraz nie zamierzam sciagac wszystkiego pod chmurka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

......chłopaki jak będziecie wymieniać silniczki to sprawdźcie odbłyśnik soczewki,u mnie po kilku latach xenon świeci ale słabo,soczewki czyszczone żarniki nowe ori,pytałem u gościa co zakładałem lampy i powiedział że standardowa procedura po tylu latach normalka,trzeba wymienić odbłyśnik,koszt za 2 lampy 300zł z robotą na używki w bdb stanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trzeba wymienić odbłyśnik,koszt za 2 lampy 300zł z robotą na używki w bdb stanie

Co do wymiany to nie jest to trudne jak się ma wyjętą lampe wykręcamy trzy srubki i soczewka wychodzi z odbłysnikiem wysyłamy wszystko do pana Cugiera i za 160,00zł mamy dwa odbłyśniki jak nowe

Wiem bo sam tak robiłem i wielu innych kolegów na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do wymiany to nie jest to trudne jak się ma wyjętą lampe wykręcamy trzy srubki i soczewka wychodzi z odbłysnikiem,,,

 

a jak wyjmujesz soczewke z tego gornego mocowania???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak wyjmujesz soczewke z tego gornego mocowania???

Trzeba szarpnąć i wyskoczy i jak przyciśniesz to spowrotem wskoczy tam jest taka metalowa kulka i wchodzi w taki plastik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trzeba szarpnąć i wyskoczy i jak przyciśniesz to spowrotem wskoczy tam jest taka metalowa kulka i wchodzi w taki plastik

 

to jakos masz szczesie :) jak pociągnąłem w swoim starych lampach to plamalem ten plastik... k... raz w jedenej a pozniej w 2 :) chce ktos kupic klosze ref. ksenonu? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chce ktos kupic klosze ref. ksenonu?

a ile sobie cenisz te klosze bo może bym wzioł na wszelki wypdek bo u mnie były już lampy rozklejane przez wyzej wspomnianego pana i miałbym na zapas jakby co pisz na pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jakos masz szczesie :) jak pociągnąłem w swoim starych lampach to plamalem ten plastik... k... raz w jedenej a pozniej w 2 :) chce ktos kupic klosze ref. ksenonu? ;)

 

Ja też już rozebrałem kilka lamp i nie miałem większych problemów z wyjęciem z tego "jabłuszka" soczewki. Trzeba tylko ją równo ciągnąc, broń Boże wyginac na boki. Tylko odciągac aż w końcu wyskoczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też już rozebrałem kilka lamp i nie miałem większych problemów z wyjęciem z tego "jabłuszka" soczewki. Trzeba tylko ją równo ciągnąc, broń Boże wyginac na boki. Tylko odciągac aż w końcu wyskoczy.

 

bede próbowal ;) musze soczewke z sprawnym elektromagnesem włożyć :)

 

Dobra jedziemy dalej z reg. z kabiny :) samopoziomowanie z mała pomocą :)

PYTANIE: Jakie napiecie dochodzi do silniczków (12V)?

 

A teraz zdjecia rozebranego silniczka z ori. lamp:

 

Poszczegolne czesci:

DSC00985.JPG

 

Roznegliżowany :palacz silniczek

DSC00986.JPG

 

Rozpiska kabelków:

DSC00988.JPG

 

Czerwony i zielony (czyli dwa skrajne) schodzą na dół (widac na pierwszej fotce)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale w sumie niepotrzebnie rozbierałeś ten silniczek. On jest sterowany impulsami.

Te zwykłe mają sterowanie 12 V, masą i regulowanym napięciem.

Posunięcie które zrobiłeś z połączeniem części z silnika ori i od h7 było bardzo dobre ja mam własnie tak zrobione i jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale w sumie niepotrzebnie rozbierałeś ten silniczek. On jest sterowany impulsami.

Te zwykłe mają sterowanie 12 V, masą i regulowanym napięciem.

Posunięcie które zrobiłeś z połączeniem części z silnika ori i od h7 było bardzo dobre ja mam własnie tak zrobione i jest ok.

 

Rozebrałem bo miałem jednego na zbycie :)

No nie wiem czy takie dobre... cos mi za ciasno wchodzi... jak kupie dobry klej to dopiero bede pasował i sie okaze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin jak tam prace idą ???? jakieś postępy ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie a czy ktoś nie próbował innego podejścia tj. zakupić sam sterownik od automatycznego, od sterownika podłączyć do lamp a do sterownika podłączyć sygnał ze środka tj. pokrętła. Z tego co doczytałem to w czujniku poziomowania jest tylko potencjometr, który zmienia rezystancję pod wpływem obciążenia.

Może tak pomyśleć niż przerabiać silniczki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podbije do góry może się coś w temacie ruszy ... :P ma ktoś inny pomysł jaki silniczek można zamontować ???? lub jak to inaczej obejść ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos moze jaki jest nr. katalogowy kostki 3 pinowej do silniczka regulacji lamp halogenowych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parę dni temu udał mi się przeszczep silniczków ze zwykłych lamp do lamp z xenonem :) tu parę fotek :) jak to wyglądało

 

najpierw kolega Łukasz z forum kupił mi silniczki w firmie WALWO -->http://www.walwo.pl/ cena 200zł

 

jak się okazało silniczki są dokładnie takie same jak w zwykłych lampach h7 poza główką, która jest przełożona z silniczków od lamp xenonowych ...

 

STA73188.jpg

STA73189.jpg

 

panowie z WALWO zrobili jeszcze taki adaptorek by można było ładnie osadzić silniczek w lampie :)

 

STA73191.jpg

STA73192.jpg

 

została tylko elektryka :) a wygląda to tak

STA73187.jpg

 

kabelki:

brązowy (H7) łączymy z czarnym (xenon)

czarny (H7) łączymy z czerwonym (xenon)

czerwony (H7) łączymy z zielonym (xenon)

 

Po połączeniu kabelków warto jest sprawdzić czy wszytko chodzi jak powinno , jeśli tak to wkładamy silniczki do lamp i cieszymy sie z regulacji w kabinie

 

STA73194.jpg

STA73195.jpg

 

sorka za słabej jakości zdjęcia :dolamam

 

pozdrawiam Arek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie jestem na etapie ukonczenia przerobki jak wyzej.Brakuje mi 3 pinowej wtyczki do silniczka.Gdzies kiedys na forum ktos wspomnial od czego pasuje ona zamiennie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poco przeróbka ja mam takie ori do opchnięcia za mniej niż 200:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności