Luke Zgłoś #21 Napisano 29 Stycznia 2011 tu masz rozpiske kabelkow: http://forum.vw-passat.pl/showthread...071#post666071 ok, dzieki, to teraz ktory kabelek nie jest potrzebny, bo jak mi wkladal taki silniczek to mial tylko 3 kabelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #22 Napisano 30 Stycznia 2011 (edytowane) ok, dzieki, to teraz ktory kabelek nie jest potrzebny, bo jak mi wkladal taki silniczek to mial tylko 3 kabelki nr 3 brazowy z ksenonu (do sterowania H7 masz przeciez 3 szt.) zrob zdjecie swojego silniczka (przerobki), jak to wyglada :hmm Edytowane 30 Stycznia 2011 przez midqard Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #23 Napisano 30 Stycznia 2011 zrob zdjecie swojego silniczka (przerobki), jak to wyglada jak sie ociepli nie ma problemu, ale teraz nie zamierzam sciagac wszystkiego pod chmurka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #24 Napisano 31 Stycznia 2011 ......chłopaki jak będziecie wymieniać silniczki to sprawdźcie odbłyśnik soczewki,u mnie po kilku latach xenon świeci ale słabo,soczewki czyszczone żarniki nowe ori,pytałem u gościa co zakładałem lampy i powiedział że standardowa procedura po tylu latach normalka,trzeba wymienić odbłyśnik,koszt za 2 lampy 300zł z robotą na używki w bdb stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #25 Napisano 1 Lutego 2011 trzeba wymienić odbłyśnik,koszt za 2 lampy 300zł z robotą na używki w bdb stanie Co do wymiany to nie jest to trudne jak się ma wyjętą lampe wykręcamy trzy srubki i soczewka wychodzi z odbłysnikiem wysyłamy wszystko do pana Cugiera i za 160,00zł mamy dwa odbłyśniki jak nowe Wiem bo sam tak robiłem i wielu innych kolegów na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #26 Napisano 1 Lutego 2011 Co do wymiany to nie jest to trudne jak się ma wyjętą lampe wykręcamy trzy srubki i soczewka wychodzi z odbłysnikiem,,, a jak wyjmujesz soczewke z tego gornego mocowania??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #27 Napisano 1 Lutego 2011 a jak wyjmujesz soczewke z tego gornego mocowania??? Trzeba szarpnąć i wyskoczy i jak przyciśniesz to spowrotem wskoczy tam jest taka metalowa kulka i wchodzi w taki plastik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #28 Napisano 1 Lutego 2011 Trzeba szarpnąć i wyskoczy i jak przyciśniesz to spowrotem wskoczy tam jest taka metalowa kulka i wchodzi w taki plastik to jakos masz szczesie jak pociągnąłem w swoim starych lampach to plamalem ten plastik... k... raz w jedenej a pozniej w 2 chce ktos kupic klosze ref. ksenonu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #29 Napisano 1 Lutego 2011 chce ktos kupic klosze ref. ksenonu? a ile sobie cenisz te klosze bo może bym wzioł na wszelki wypdek bo u mnie były już lampy rozklejane przez wyzej wspomnianego pana i miałbym na zapas jakby co pisz na pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #30 Napisano 1 Lutego 2011 to jakos masz szczesie jak pociągnąłem w swoim starych lampach to plamalem ten plastik... k... raz w jedenej a pozniej w 2 chce ktos kupic klosze ref. ksenonu? Ja też już rozebrałem kilka lamp i nie miałem większych problemów z wyjęciem z tego "jabłuszka" soczewki. Trzeba tylko ją równo ciągnąc, broń Boże wyginac na boki. Tylko odciągac aż w końcu wyskoczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #31 Napisano 2 Lutego 2011 Ja też już rozebrałem kilka lamp i nie miałem większych problemów z wyjęciem z tego "jabłuszka" soczewki. Trzeba tylko ją równo ciągnąc, broń Boże wyginac na boki. Tylko odciągac aż w końcu wyskoczy. bede próbowal musze soczewke z sprawnym elektromagnesem włożyć Dobra jedziemy dalej z reg. z kabiny samopoziomowanie z mała pomocą PYTANIE: Jakie napiecie dochodzi do silniczków (12V)? A teraz zdjecia rozebranego silniczka z ori. lamp: Poszczegolne czesci: Roznegliżowany :palacz silniczek Rozpiska kabelków: Czerwony i zielony (czyli dwa skrajne) schodzą na dół (widac na pierwszej fotce) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #32 Napisano 2 Lutego 2011 Ale w sumie niepotrzebnie rozbierałeś ten silniczek. On jest sterowany impulsami. Te zwykłe mają sterowanie 12 V, masą i regulowanym napięciem. Posunięcie które zrobiłeś z połączeniem części z silnika ori i od h7 było bardzo dobre ja mam własnie tak zrobione i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #33 Napisano 2 Lutego 2011 Ale w sumie niepotrzebnie rozbierałeś ten silniczek. On jest sterowany impulsami.Te zwykłe mają sterowanie 12 V, masą i regulowanym napięciem. Posunięcie które zrobiłeś z połączeniem części z silnika ori i od h7 było bardzo dobre ja mam własnie tak zrobione i jest ok. Rozebrałem bo miałem jednego na zbycie No nie wiem czy takie dobre... cos mi za ciasno wchodzi... jak kupie dobry klej to dopiero bede pasował i sie okaze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #34 Napisano 12 Marca 2011 Marcin jak tam prace idą ???? jakieś postępy ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #35 Napisano 12 Marca 2011 Witam, Panowie a czy ktoś nie próbował innego podejścia tj. zakupić sam sterownik od automatycznego, od sterownika podłączyć do lamp a do sterownika podłączyć sygnał ze środka tj. pokrętła. Z tego co doczytałem to w czujniku poziomowania jest tylko potencjometr, który zmienia rezystancję pod wpływem obciążenia. Może tak pomyśleć niż przerabiać silniczki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #36 Napisano 3 Kwietnia 2011 podbije do góry może się coś w temacie ruszy ... ma ktoś inny pomysł jaki silniczek można zamontować ???? lub jak to inaczej obejść ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #37 Napisano 4 Kwietnia 2011 Wie ktos moze jaki jest nr. katalogowy kostki 3 pinowej do silniczka regulacji lamp halogenowych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #38 Napisano 25 Kwietnia 2011 Parę dni temu udał mi się przeszczep silniczków ze zwykłych lamp do lamp z xenonem tu parę fotek jak to wyglądało najpierw kolega Łukasz z forum kupił mi silniczki w firmie WALWO -http://www.walwo.pl/ cena 200zł jak się okazało silniczki są dokładnie takie same jak w zwykłych lampach h7 poza główką, która jest przełożona z silniczków od lamp xenonowych ... panowie z WALWO zrobili jeszcze taki adaptorek by można było ładnie osadzić silniczek w lampie została tylko elektryka a wygląda to tak kabelki: brązowy (H7) łączymy z czarnym (xenon) czarny (H7) łączymy z czerwonym (xenon) czerwony (H7) łączymy z zielonym (xenon) Po połączeniu kabelków warto jest sprawdzić czy wszytko chodzi jak powinno , jeśli tak to wkładamy silniczki do lamp i cieszymy sie z regulacji w kabinie sorka za słabej jakości zdjęcia pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
firol Zgłoś #39 Napisano 25 Października 2011 Wlasnie jestem na etapie ukonczenia przerobki jak wyzej.Brakuje mi 3 pinowej wtyczki do silniczka.Gdzies kiedys na forum ktos wspomnial od czego pasuje ona zamiennie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #40 Napisano 25 Października 2011 Poco przeróbka ja mam takie ori do opchnięcia za mniej niż 200:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach