Kuczi Zgłoś #21 Napisano 2 Maja 2006 pakafoto, Vw ma 1 litr na 10000km przebiegu i jest to norma a nie przypadkiem na 1000 km? Tak jest u mnie w instrukcji i po konsultacjach z innymi VR-ami to srednio wychodzi literek na ok 4000 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robdol Zgłoś #22 Napisano 2 Maja 2006 mój błąd oczywiście 1L/1000km.... przy jednym na sto to już agonia by była :612: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #23 Napisano 2 Maja 2006 przy jednym na sto to już agonia by była wtedy to juz tylko filtr trzeba by wymienic i nic wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malek25 Zgłoś #24 Napisano 29 Lipca 2010 u mnie bierze duzo wiecej i dalej walcze, tylko problem tkwi ze juz byla wymianiona turbina, uszczelniacze trzpieni zaworowych, pierscienie tlokowe a oleju jak ubywalo tak ubywa(0,4 na 200 km)bardzo duzo.Silnik pali od strzala jest dynamiczny spalanie w normie,zero przeciekow. Sprawdze jeszcze cisnienie sprezania i dam znaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malek25 Zgłoś #25 Napisano 28 Kwietnia 2011 Witam, dodam ze ja swój problem rozwiazałem przez wymiane silnika teraz jest juz oki oleju nie bierze prawie wogołem moze ze 0,3 na 15 tyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #26 Napisano 28 Kwietnia 2011 Radykalne posunięcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #27 Napisano 28 Kwietnia 2011 a jak miałes silnik a na jaki wymieniłeś ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #28 Napisano 25 Marca 2014 (edytowane) Witam od pewnego czasu zauważyłem, ze ubywa mi oleju. Moje auto to B5 97r adr 125KM benzyna, olej mam wlany 10w40 polsyntetyk mobila. Z tego co zauwazylem, to auto mi nie dymi na niebiesko pod korkiem oleju tez jest czysto, tylko czasem na bialo podymi mi autko jak jest zimniej, ale to jest wtedy normalka. Nie zauwazylem aby olej mi na ziemie kapal nawet przy dluzszym staniu auta w miejscu. Nie wiem, czy sa uszczelki jakies do wymiany, moze przez ktores gdzies olej jednak odrobine cieknie i przez to mi ubywa, czy cos innego moze to powodowac? Raz sie wystraszylem, ze mi dosc intensywnie olej kapie spod auta jak stalem na parkingu, ale to byla woda z klimy, ktora byla odprowadzana przez odplywy i dlatego mi kapalo. Edytowane 26 Marca 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #29 Napisano 25 Marca 2014 Witam od pewnego czasu zauważyłem, ze ubywa mi oleju. Moje auto to B5 97r adr 125KM benzyna, olej mam wlany 10w40 polsyntetyk mobila. Z tego co zauwazylem, to auto mi nie dymi na niebiesko pod korkiem oleju tez jest czysto, tylko czasem na bialo podymi mi autko jak jest zimniej, ale to jest wtedy normalka. Nie zauwazylem aby olej mi na ziemie kapal nawet przy dluzszym staniu auta w miejscu. Nie wiem, czy sa uszczelki jakies do wymiany, moze przez ktores gdzies olej jednak odrobine cieknie i przez to mi ubywa, czy cos innego moze to powodowac? Raz sie wystraszylem, ze mi dosc intensywnie olej kapie spod auta jak stalem na parkingu, ale to byla woda z klimy, ktora byla odprowadzana przez odplywy i dlatego mi kapalo. Ile tego oleju ubywa? Ile dolewasz i co ile km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #30 Napisano 25 Marca 2014 (edytowane) Ostatnio przejechalem gdzies kolo1tys lub ponad nawet i troche dolac musialem bo mialem juz ponizej polowy oleju na bagnecie. i dolalem do pelna wtedy i przejechalem gdzies znow kolo 1tys i mialem ponizej polowy z tego co pamietam. Teraz jeszcze doleje oleju na maxa i zobacze ile mi dokladnie ubedzie go po przejechaniu 1tys. km jak znow bedzie ponizej polowy, to uszczelki sa do wymiany, czy cos innego to moze byc? Jezdzic autem tez nie szaleje max na autostradzie to 120 km raz na przetestowanie nowych felg i opon jechalem 160km ale tez w celach sprawdzenia, czy mi kierownica nie bije, gdzie mialem taki objaw przy jezdzie 140km/h ale po wymianie jest wszsytko ok, wiec nie jezdze dosc szybko aby spalany byl olej az tak bardzo. Edytowane 25 Marca 2014 przez klichy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #31 Napisano 25 Marca 2014 sprawdź czy pod pokrywa zaworów nie poci się i z pod miski olejowej. Jak masz osłonę założona to nie widać ale potrafi się zapocić cały spód od miski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #32 Napisano 25 Marca 2014 A jak bedzie zapocony, to uszelniacze do wymiany beda, czy co tam trzeba bedzie robic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #33 Napisano 25 Marca 2014 no najlepiej wymienic uszczelke(erling) i swiety spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #34 Napisano 25 Marca 2014 Podjade do mechanika i zobacze, co tam znajdzie za przyczyne. A jaki olej bedzie jeszcze dobry do mego silnika, bo z mobila chce zrezygnowac i nie wiem jaki wybrac, czy castrola, shella lub moze valvoline? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #35 Napisano 25 Marca 2014 Ja miałem castrol 5W40 ale musisz zobaczyc jaki masz zalany chodzi o klase czy syntetyk czy półsyntetyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #36 Napisano 25 Marca 2014 mam polsyntetyk teraz wlany i przy nim pozostane, bo boje sie ze jak wleje teraz syntetyk to rozszczelnie silnik tylko sobie przez to. Wczesniej jaki byl nie wiadomo wiec wlalem mobila 10w40 polsyntetyk i na takim jezdze jak na razie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #37 Napisano 25 Marca 2014 Ja miałem castrol 5W40 ale musisz zobaczyc jaki masz zalany chodzi o klase czy syntetyk czy półsyntetyk . Jak mechanik powie co jest nie tak to daj znac.Posiadam czesci sprawne do tego silnika czasem pokrywa zaworów jest do wymiany chodz nowa uszczelka bedzie - - - - - aktualizacja - - - - - tak masz racje jak masz półsyntetyk to nie zmieniaj na inny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klichy Zgłoś #38 Napisano 25 Marca 2014 Dam znac jak bede juz wiedzial, co do zrobienia bedzia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #39 Napisano 25 Marca 2014 szwagier ma a4 b6 2.0 alt i olej ubywa w tempie 1 litr na 500 km w trasie... to dopiero problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strami Zgłoś #40 Napisano 25 Marca 2014 U mnie na bagnecie była susza po przejechaniu 1 tyś km od wymiany oleju. Jutro daje na warsztat do sprawdzenia bo też nie wiem o co chodzi. Na kompie żadnych błędów, turbo i ciśnienie na cylindrach w normie. Nie kopci i nie zauważyłem żeby gdzieś był wyciek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach