czikabonita Zgłoś #1 Napisano 8 Grudnia 2010 Panowie zaczyna mi wyc skrzynia w zakresie 1,9 - 2,1 tys obr/min przy dodawaniu gazu na 4 tym biegu. Sprzeglo nowe. Da sie z tym pojezdzic troche? Poza tym zadnych problemow ze skrzynia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #2 Napisano 8 Grudnia 2010 Panowie zaczyna mi wyc skrzynia w zakresie 1,9 - 2,1 tys obr/min przy dodawaniu gazu na 4 tym biegu Może błaga o redukcje A tak poważnie - wyje? tylko na 4 biegu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil0107 Zgłoś #3 Napisano 9 Grudnia 2010 kolego mi jak zaczęła wyć to po 6 miesiącach wybijało czwórkę i nie było jedynki.po rozebraniu okazało się ze synchronizatory się posypały.wiec kupiłem używkę i już drugi rok na niej śmigam i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truskaw Zgłoś #4 Napisano 9 Grudnia 2010 Ja na swojej wyjącej przejechałem już 11 tys. km. Moja rzęzi na 3, 4, 5 i 6. Wyje coraz bardziej, najgorzej na 4. Na szczęście już niedługo bo we wtorek wymieniam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 9 Grudnia 2010 Panowie zaczyna mi wyc skrzynia w zakresie 1,9 - 2,1 tys obr/min przy dodawaniu gazu na 4 tym biegu. Sprzeglo nowe. Da sie z tym pojezdzic troche? Poza tym zadnych problemow ze skrzynia. jeśli wyje to po 1 wymień olej po 2 zacznij szukać używki myślę ze za 400 - 500 zł dostaniesz w dobrym stanie po 3 jeśli będziesz chciał naprawiać to pewnie objaw wycia spowodowany jest zużyciem koła zębatego 4 biegu lub synchronizator źle zazębia bieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #6 Napisano 9 Grudnia 2010 'wyje' mocniej jak jest zimny,jak sie rozgrzeje to mniej. olej zmieniany lub dolewany niedawno przy wymianie sprzegla- w sumie nie wiem co tam wlali. nie prosi o redukcje,bo wystepuje to przy spokojnej jezdzie z lekko nacisnietym gazem bez przyspieszania,zreszta obroty 2 tys to chyba nie za nisko w dieslu jak jade stala predkoscia 70 km/h przez dlugi okres czasu - przeciez na trojce nie bede jechal. biegi chodza idealnie. czy wymiana oleju pomoze? z uzywka bedzie problem bo mieszkam w belgii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truskaw Zgłoś #7 Napisano 10 Grudnia 2010 wymiana oleju nic Ci nie pomoże... zacznij szukać używki, albo daj do regeneracji, ale podobno nie ma sensu regenerować bo nigdy Ci nie dopasują łożysk, tak jak w oryginale. Proponuję używkę... kupno w zasadzie w ciemno, ale można zawsze poprosić o pisemną gwarancję rozruchową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #8 Napisano 10 Grudnia 2010 Olej ma właściwości myjące więc niczego to nie zmieni. Mogę jedynie Ci zaproponować ceramizer z allegro. http://allegro.pl/ceramizer-zestaw-nr2-silnik-2xskrzynia-paliwo-fvat-i1344206720.html Tak naprawdę to z używką skrzyni w Belgii nie powinno być problemu. Gorzej będzie z wymianą. Zbyt duży koszt wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #9 Napisano 10 Grudnia 2010 Moja rzęzi na 3, 4, 5 i 6. jeśli kolega ma AWX jak w opisie,to nie powinno być tam szóstego biegu .. raczej AVF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #10 Napisano 10 Grudnia 2010 trudno... pojezdze az zajezdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davix1990 Zgłoś #11 Napisano 10 Grudnia 2010 trudno... pojezdze az zajezdze A później poszukaj używki i wymień bo to bedzie najlepsze rozwiazanie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #12 Napisano 10 Grudnia 2010 No ale tak z doswiadczenia jak myslicie od lekkiego wycia do problemow dlugo pojezdzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #13 Napisano 10 Grudnia 2010 No ale tak z doswiadczenia jak myslicie od lekkiego wycia do problemow dlugo pojezdzi? U mnie w B4 wyje już rok tzn. jak odpalam to nie ale jak się nagrzeje to jest takie grrrrrrr i togłośne :-) a jak wciskam sprzegło to cisza podejrzewam jakieś łożysko któregoś biegu ale nie chce mi się jej wyjmować drugi raz bo sprzegło nowe całe. :-) a jeżdze tak już 25 tysięcy i czekam aż padnie :-) Ps. przy wymianie oleju nawet kawałki metalu były przy korku i to takie z 0.5 cm na 1 cm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek.k11 Zgłoś #14 Napisano 12 Grudnia 2010 witam. a ja mam taki problem: gdy jadąc na 5 biegu puszczam pedał gazu słychać mocny świst, gwizd.. gdy dodaję gazu, lub wcisnę sprzęgło odgłos ustaje ze wstępnych ustaleń też prawdopodobnie to coś ze skrzynią, ale co? co z tym zrobić? gdzie w wawie można to za rozsądne pieniądze naprawić, nie chcę kupować używki bo mogę kupić gorszą.. pomocy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 12 Grudnia 2010 witam.a ja mam taki problem: gdy jadąc na 5 biegu puszczam pedał gazu słychać mocny świst, gwizd.. gdy dodaję gazu, lub wcisnę sprzęgło odgłos ustaje ze wstępnych ustaleń też prawdopodobnie to coś ze skrzynią, ale co? co z tym zrobić? gdzie w wawie można to za rozsądne pieniądze naprawić, nie chcę kupować używki bo mogę kupić gorszą.. pomocy.. czemu piszesz w 2 tematach ?czy bieg 5 dobrze wchodzi bez zgrzytów zacięć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truskaw Zgłoś #16 Napisano 17 Grudnia 2010 według mnie wymienisz ją wcześniej...bo ten dźwięk w pewnym momencie jest nie do wytrzymania, szczególnie w trasie. Sam tak postanowiłem, że będę jeździł aż padnie...nie da się... kto nie jechał tym autem każdy mnie denerwował pytaniem "co tak szumi, rzęzi?". Na szczęście mam już to z głowy...wymieniłem skrzynię na prawie nową (skrzynia testowa - raz zalana olejem przekładniowym) z Lublina. Zresztą do kontaktu tego dotarłem dzięki forum, bo któryś z forumowiczów pochwalił się że w Lublinie kupił takie cudo... naprawdę polecam gościa...ma ogromny magazyn z częściami Audi, VW, Mercedes, Seat... trochę zarozumiały facet i nie tani, ale trzeba przyznać że ma dobre części - Tadeusz Kolano,a tu przykładowy link z gg z namiarami na niego (jakby ktoś był zainteresowany) http://allegro.pl/skrzynia-biegow-vw-passat-b5-1-9-tdi-130km-nowa-i1324975028.html zadzwoń może akurat ma jakąś dobrą używkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #17 Napisano 6 Stycznia 2011 Panowie odkrylem jeszcze jeden symptom - podczas tego 'wycia' na 4ce jak rusze lewarkiem to wycie odpowiednio - lewarek w kierunku deski - wycie ustaje - lewarek do tylu albo w lewo - wycie sie nasila czy to napewno skrzynia,a moze jakies elementy sterowania przy dzwigni? bo wyje ewidentnie z lewarka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #18 Napisano 6 Stycznia 2011 Panowie odkrylem jeszcze jeden symptom - podczas tego 'wycia' na 4ce jak rusze lewarkiem to wycie odpowiednio- lewarek w kierunku deski - wycie ustaje - lewarek do tylu albo w lewo - wycie sie nasila czy to napewno skrzynia,a moze jakies elementy sterowania przy dzwigni? bo wyje ewidentnie z lewarka synchronizator czwórki pada lub same koło zebate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #19 Napisano 6 Stycznia 2011 Rozbierac,robic,czy wymieniac cala skrzynie? Synchronizator jest czescia zewnetrzna skrzyni? Jak myslisz,ile to jeszcze pojezdzi? Auto ma 450 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 6 Stycznia 2011 Rozbierac,robic,czy wymieniac cala skrzynie? Synchronizator jest czescia zewnetrzna skrzyni? Jak myslisz,ile to jeszcze pojezdzi? Auto ma 450 tys. jak chcesz ja bym proponował inna skrzynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach