Skocz do zawartości
Enrique

W zime pali elegancko a gdy temperatura powyzej zera przygasa.

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dziwny problem chodzi o to ze jak jest zima i czy nawet minus 30 to odpala bez problemu. niegarażowany. jak jest powyżej zera to po odpaleniu obroty spadają czasem gaśnie. jak odłączę niebieski czujnik jest ok ale tez niekiedy gaśnie o co chodzi? może ktoś mi wytłumaczyć? bo na wiosnę znowu będzie to samo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może coś z ssaniem masz nie tak?

albo ten czujnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź szczelność układu dolotowego. Może bierze "lewe powietrze".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a przewody zapłonowe wymieniałeś?? Jeśli nie,to wymień lub podmien z innego paska na probe. Jak nie chcesz przepłacać to zaopatrz się w Sentecha, dobra jakość w dobrej cenie.

Jeszcze czy problem jest jak jest wilgotno czy jak poprostu powyzej zera??

Edytowane przez rekinek7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie myślę o tej wilgotności przewodów... zawsze tak jest od temp. powyżej 0 stopni

 

lewe powietrze raczej nie bo moc ma, ssanie raczej jest ok jak zapala dobrze i spalanie ma w normie na komputerze mfa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uszkodzony czujnik temperatury ktory wzbogaca mieszanke.Cieply silnik nie potrzebuje tyle paliwa co zimny.kiedy sie rozgrzeje zaczyna go zalewac.Jak wygladaja swiece?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi ze jak jest zimno to jest ok...

 

świece ok no ale jak sie dobrze rozgrzeje to jakby zalany na 3 gary czasem... tak mialem dzisiaj... spalanie w normie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może masz jak w audi, że od pewnej temperatury świece grzeją aż miło, a jak jest np -1 to czujnik olewa sprawę i ciężko zapalic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze poczekajmy na kolegów MONTER lub GURAL...czy jakoś tak się zwali :) oni zdaje sie dobrze znaja sie na tym silniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś temperatura powyżej zera no i problem z odpaleniem jakby iskry czasem nie było zalewa go... przewody po świętach zmienię i dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

caly zaplon przejrzyj - kopulka palec swiece przewody no i czujnik temp podmien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tu nowy mam też podobny problem pasek 1.8 107 km PF tylko że mój to pali za dużo w granicach 15 18 l na 100km i nierówno chodzi i do tego paliwem śmierdzi z wydechu tak jak by go zalewało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
caly zaplon przejrzyj - kopulka palec swiece przewody no i czujnik temp podmien

 

szwagier miał bardzo podobny problem ale wyglądało to bardziej w ten sposób jak silnik zimny palił od kopa i wszystko dobrze było jak dostał troszkę temp to zaraz wariował gasł albo wogule nie szło go odpali jak się okazało to poszedł aparat zapłonowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aparat jest ok kopułka palec świece ale pali tak jakby nie na wszystkie gary i śmierdzi paliwem no i te spalanie na 100 z odpalaniem nie ma problemu tylko jak pochodzi to wariuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie zmiana kabli i jest ok. dam znać jak trochę pojeżdżę;)

świece,kopułka i palec wymieniane w lato.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie padły wtryski nie wiem czemu ale to nie problem mam nadzieję:)jak założe drugie dam znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem czujniki znowu po raz któryś tam już i teraz mam tak ze pali elegancko bez ssania bo obroty na zimnym silniku 800 i równo chodzi, a jak się rozgrzeje to 1200 obrotów i nierówno chodzi. Ale na tym czujniku w końcu spalanie normalne 7-8 litrów teraz w zimę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności