qweluke Zgłoś #1 Napisano 27 Listopada 2010 panowie, czy w B5 3BG zamiast halogenów z przodu były montowane światła do jazdy dziennej, czy po prostu moje halogeny świecą tak jakby im sie nie chciało? Narzeczona w swoim Oplu jak włączy przeciwmgielne to świecą jak opętane, tak samo u siostry w Citroenie (jednym słowiem, widać różnicę przy wyłączonych i włączonych), ja w swoim niewidzę prawie żadnej Równie dobrze mogłoby ich nie być, czy one faktycznie tak słabo świecą czy to są światła do jazdy dziennej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 27 Listopada 2010 może byc tak ze masz je zaadoptowane do jazdy dziennej przez VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qweluke Zgłoś #3 Napisano 27 Listopada 2010 a gdzie sie to zmienia w VAG'u ? masz ścieżke dostępu do tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #4 Napisano 27 Listopada 2010 (edytowane) może byc tak ze masz je zaadoptowane do jazdy dziennej przez VAG Bzdura - takie rzeczy tylko w Erze a nie w B5... czy po prostu moje halogeny świecą tak jakby im sie nie chciało? Nie tylko twoje> Lipne przeciwmgłowe to zmora B5. Wymiana na nowe pomaga ale troszkę. Włożenie wysokowydajnych żarówek też jest nie od rzeczy. Włożenie tam HID pomaga więcej. Ja tam w swoim zrezygnowałem z ori przeciwmgłowych (z xenonem to poracha) i założyłem Hella DynaView Evo 2. Bardziej się przydaje funkcja doświetlania zakrętów, którą te światła mają niż ori przeciwmgłowe, których nie widać... a gdzie sie to zmienia w VAG'u ? Nigdzie - tego nie ma. Edytowane 27 Listopada 2010 przez Charakterek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qweluke Zgłoś #5 Napisano 27 Listopada 2010 którą te światła mają niż ori przeciwmgłowe, których nie widać... ale ktore tak maja? te co dokupiles? ori nie maja mozliwosci doswietlania? (zeby to w vagu wlaczyc?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #6 Napisano 27 Listopada 2010 ale ktore tak maja? te co dokupiles? tak ori nie maja mozliwosci doswietlania? (zeby to w vagu wlaczyc?) nie mają To zupełnie inny układ odbłyśników. Klilnij u mnie w stopce Charfura - tam więcej zdjęć tych świateł. Także ori przeciwmgłowe z hid. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fidar1 Zgłoś #7 Napisano 19 Maja 2016 (edytowane) Witam ponownie. Nawiazujac do starego tematu........mam FL i halogeny po prostu chce użyc jako do jazdy w dzień. Zwykłe H3 zamienie na LED h3 co wiadomo bedzie mocne światło ale krótke i nie bedzie tak razić. Zalaczane bedą normalnie z fabrycznego włącznka jak halogeny przednie z pozycjami . Czy to przejdzie? wiem żę w przepisach jest info o zasadzie że powinny gasnac w momencie przełączania na światła mijania. Ja zwyczajnie wyłaczałbym funkcje halogenów i przelaczał z pozycji na mijania Nie chce pasków montowac LED chcialbym wykorzystac te halogeny bynajmniej ich miejsce oraz wlacznik ...czy halogen trzeba troche inaczej skierowac i wlacznik przerobic? Czy raczej macie inne informacje doświadczeni użytkownicy vw ? pozdrawiam Edytowane 19 Maja 2016 przez fidar1 dopisanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #8 Napisano 19 Maja 2016 Co do legalności nie ma co dyskutować, wiesz jak jest:) Mogę Ci podpowiedzieć że jeśli wyjmiesz przełącznik świateł i w kostce zmostkujesz pin NL (przeciwmgielne ) z pinem TFL (+12 po stacyjce, ginie po włączeniu pozycji) to halogeny będą działały tak jak powinny dzienne i dodatkowo będziesz mógł je włączyć jak do tej pory p.mgielne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #9 Napisano 21 Maja 2016 Co do legalności nie ma co dyskutować, wiesz jak jest:) Mogę Ci podpowiedzieć że jeśli wyjmiesz przełącznik świateł i w kostce zmostkujesz pin NL (przeciwmgielne ) z pinem TFL (+12 po stacyjce, ginie po włączeniu pozycji) to halogeny będą działały tak jak powinny dzienne i dodatkowo będziesz mógł je włączyć jak do tej pory p.mgielne To jest jakaś myśl, potestujemy w praktyce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #10 Napisano 22 Maja 2016 W swoim aucie zamontowałem moduł, który włącza halogeny z 30 % mocą jako dzienne. Oczywiście funkcja świateł przeciwmgielnych pozostała również aktywna. Chciałem podłączyć ten moduł pod żarówkę od świateł drogowych ale przy bi ksenonie trzeba trochę rzeźbić w reflektorach aby nie wysterował przesłony. Więc wybór padł na halogeny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #11 Napisano 22 Maja 2016 Długo z tym jeździsz? Jak panowie w białych czapkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #12 Napisano 22 Maja 2016 Długo z tym jeździsz? Jak panowie w białych czapkach? Szczerze mówiąc jeżdżę tak od tygodnia. Mijałem już kilka patroli policji i jak na razie nikt nie gonił mnie na bombach . Z kolei jak będą chcieli się przyczepić to się przyczepią choćby za brak homologacji RL na szkłach halogenów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #13 Napisano 22 Maja 2016 Co do legalności nie ma co dyskutować, wiesz jak jest:) Mogę Ci podpowiedzieć że jeśli wyjmiesz przełącznik świateł i w kostce zmostkujesz pin NL (przeciwmgielne ) z pinem TFL (+12 po stacyjce, ginie po włączeniu pozycji) to halogeny będą działały tak jak powinny dzienne i dodatkowo będziesz mógł je włączyć jak do tej pory p.mgielne Wystarczy zmostkować, czy trzeba dawać diodę aby prąd płyną wyłącznie od TFL do NL? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #14 Napisano 22 Maja 2016 Wystarczy mostek, bez diód działa. Ja tak mam ale zamiast ori halo okrągłe ledy z fabii RS.... ...a i pinu TFL fizycznie nie ma, trzeba dołożyć w kostkę. We włączniku tylko jest gniazdo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #15 Napisano 23 Maja 2016 Czyli osadzić pin TFL i dopiąć go do NL? Jaka tam jest wsuwka żeby się przygotować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #16 Napisano 23 Maja 2016 Tak dokładnie, musisz dołożyć pin TFL i zmostkować go z NL lub wyjąć NL i wsadzić go w miejsce TFL (ale wtedy tracisz mozliwość włączenia halo włącznikiem). Wsuwka... hmm.... wąski żeńśki o ile sie nie myle to taki jak 000 979 133 http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=000+979+133&bmatch=base-relevance-uni-1-2-0510 ten po prawej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #17 Napisano 24 Maja 2016 Dzięki, będę działał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fidar1 Zgłoś #18 Napisano 29 Lipca 2016 Niestey H3 ledowa nie sprawdziłe sie, moc świecenia tak mocna jak D......... murzyna w nocy ;D Chce sie zdecydowac na taki zestaw jak fotka aby załączały sie w postojówkami... Co myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #19 Napisano 29 Lipca 2016 Ja też włożyłem H3 Led i w dzień wcale tego nie widać. Teraz za niedługo zakładam na próbę H3 LED CREE. To są mega mocne ledy Niestety cena też powala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pempiko Zgłoś #20 Napisano 1 Października 2016 (edytowane) Witam Panowie. Mam Pytanie. Mam B5 1999 rok i nie mam halogenów. Chciałbym założyć, ale nie wiem czy będą pasowały ramki od B5 z 2000. W zderzaku nie ma różnicy w cm, tzn. że jest w B5 przed liftem dłuższa długość ramek, a w B5 po lifcie krótsza w zderzaku ? Edytowane 1 Października 2016 przez Pempiko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach