zweber Zgłoś #1 Napisano 12 Listopada 2010 Mam problem z wycieraczkami, wczoraj podłączyłem nowe przetwornice do HID wydawało się że wszystko jest OK. Niestety rano okazało się że nie działają wycieraczki przedniej szyby. Bezpieczniki sprawdzone, przekaźniki sprawdzone, połączenia LIN sprawdzone, czujnik deszczu sprawdzony. Pozostaje moduł, Bordnetz-SG, lub silnik wycieraczek. Czytałem na forach zagranicznych że HIDy potrafią zniszczyć sterowniki wycieraczek. Odłączenie HID nie rozwiązuje problemu, w żaden sposób nie mogę wykasować błędów Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał, proszę o pomoc Friday,12,November,2010,20:15:15:46862 VCDS Version: Beta 912.0 Data version: 20091201 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.LBL Control Module Part Number: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E Component and/or Version: Bordnetz-SG H37 1002 Software Coding: E7888F0700041A00000A00000F00000000095D435C Work Shop Code: WSC 05311 000 00000 Additional Info: Fehler Lin-Slave 01 Fehler Lin-Slave 02 Fault Codes have been Erased 3 Faults Found: 02071 - Local Databus 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 24 Mileage: 173764 km Time Indication: 0 Date: 2010.11.12 Time: 20:15:00 Freeze Frame: ON Voltage: 12.20 V ON ON OFF OFF OFF 01520 - Rain and Light Recognition Sensor (G397) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 24 Mileage: 173764 km Time Indication: 0 Date: 2010.11.12 Time: 20:15:00 Freeze Frame: ON Voltage: 12.20 V ON ON OFF OFF OFF 00153 - Windshield Wiper Motor; Driver Side (V216) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 24 Mileage: 173764 km Time Indication: 0 Date: 2010.11.12 Time: 20:15:00 Freeze Frame: ON Voltage: 12.20 V ON ON OFF OFF OFF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 12 Listopada 2010 hid do takiego auta bys sie wstydzil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zweber Zgłoś #3 Napisano 12 Listopada 2010 już się ich pozbyłem, ale problem pozostał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #4 Napisano 13 Listopada 2010 wiadomosc na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek9 Zgłoś #5 Napisano 25 Listopada 2010 u mnie jak załączam ksenony to wycieraczki się włączają na chwilę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #6 Napisano 25 Listopada 2010 Dlatego pozbyłem się HiD-ów miesiąc po kupnie samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #7 Napisano 14 Kwietnia 2011 ja mam zamiar kupić hid-y takie http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310198583005&ssPageName=STRK:MEWAX:IT i mam pytanie jak się to w ogóle podłącza ? działa to dobrze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #8 Napisano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) ja mam zamiar kupić hid-y takie http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310198583005&ssPageName=STRK:MEWAX:IT i mam pytanie jak się to w ogóle podłącza ? działa to dobrze ? wyciągasz żarówkę ,zdejmujesz metalową oprawkę( jak masz hella ),w kostkę od żarówki wpinasz kable z żarnika ,żarnik na miejsce przekręcasz montujesz przy lampach przetwornice dołączone do zestawu i masz (a tą metalową blaszkę przekładasz do mocowania żarnika ) będziesz musiał zrobić w dekielkach dziury żeby kable od przetwornicy do żarnika tamtędy poszły kostka schowa się w lampie U mnie trzeba było vcdsa aby zaznaczyć w bornetz xenon bo po walnięciu na długie gasła jedna ,lepiej zaznaczyć niż kupować niby can busa za drożej i nie zawsze działa prawidłowo Ja mam zwykłe chinole i działa pięknie Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez Moro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #9 Napisano 14 Kwietnia 2011 niż kupować niby can busa za drożej i nie zawsze działa prawidłowoJa mam zwykłe chinole i działa pięknie no to teraz to mam dylemat... bo właśnie znalazłem te niby can bus i w sumie wolał bym je kupić przez ten symbol can bus heh no nie wiem będę musiał przemyśleć... a co do robienia dziurek to jest to konieczne ? nie da się tam tego jakoś upchać ? p.s. masz fotkę tego jak to tam zamontowałeś w tym kloszu ;> . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #10 Napisano 14 Kwietnia 2011 nie mam zdjęcia ale spoko luzik zestawy mają taką gumową obejmę którą przekładasz i dziurki nie ma ,musisz jakoś przecież puścić kable od przetwornicy do lampy (żarnika ),w kloszu się nie zmieści przetwornica za mało miejsca. Guma z obu stron trzyma hermetycznie można by to tak nazwać ,nie będzie parowała lampa lub coś w tym stylu .Nie martw się Jeżeli masz dostęp do vcdsa kupuj zwykłego chinola ,po co przepłacać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
D1MAE Zgłoś #11 Napisano 14 Kwietnia 2011 no to teraz to mam dylemat... bo właśnie znalazłem te niby can bus i w sumie wolał bym je kupić przez ten symbol can bus heh no nie wiem będę musiał przemyśleć... a co do robienia dziurek to jest to konieczne ? nie da się tam tego jakoś upchać ? p.s. masz fotkę tego jak to tam zamontowałeś w tym kloszu ;> . Ja w końcu doszedłem ze swoimi Hidami do ładu:hurra( chodziło o zakłócenia CB). Ja kupiłem przetwornice slim Can BUS. Dzisiaj, żeby sprawdzić co zakłóca CB miałem podłączonych chyba z 10 przetwornic, począwszy o najtańszych za 35 zł. Żaden nie wywalał błędu spalonej żarówki. Moim zdaniem nie ma sensu przepłacać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach