busko2 Zgłoś #1 Napisano 6 Listopada 2010 Witam wszystkich chcialbym was zapytac jak dlugo czekacie aby sie przełaczylo z pb na gaz. Ja mam instalcje zalozona w pasku 1,8 125 km ale nie pamietam jakiej firmy instalacja. Czy jest mozliwosc przestawienia tego aby szybciej sie przelaczylo bo w okresie zimowym pali duzo paliwa. Wiem ze gaz potrzbuje odp temp pracy itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #2 Napisano 6 Listopada 2010 Załaczanie przy odpowiedniej temp. jest jednym z warunków aby instalacja pracowała bezawaryjnie, troche można ten czas skrócić właczając ogrzewanie po załączeniu gazu i przede wszystkim pamiętać o termostacie puszczającym na chłodnice żeby był sprawny w 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #3 Napisano 7 Listopada 2010 Wszystko zależy jakiej firmy masz komputer LPG, bo są pewni producenci gdzie nie da się zmienić temperatury przełączania, do tego też jest ważne czy masz wtryski gazowe dobrze znoszące niska temperaturę, to wszytko musisz napisać , (jakie wtryski,reduktor,elektronika) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yul Zgłoś #4 Napisano 8 Listopada 2010 U mnie z BRC Sequent 24 przełączanie, przy obecnej aurze, następuje po przejechaniu nie więcej niż ok. 1 km. W lecie już po ok 300 metrach. W reduktorze jest czujnik temperatury, jeśli gaz osiągnie 25-30 stopni następuje przełączenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rob_LDZ Zgłoś #5 Napisano 10 Listopada 2010 U kumpla w pasku 1.8 125 KM przełącza się bardzo szybko. Przy temperaturze 5 stopni powyżej zera to jest kwestia nie całego kilometra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaksiu1971 Zgłoś #6 Napisano 11 Listopada 2010 Około 1 km przy temp.5st. latem róznica znikoma około 300-400m pozdrawiam mam ustawioną na 35st w fordzie wcześniejszym aucie zmieniałem na temp.na 25st.ale pracował nierówno i wróciłem do domyślnych ustawien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
busko2 Zgłoś #7 Napisano 11 Listopada 2010 czyli widze ze u wszystkich jest podobnie dziekuje wsystkim za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lafos Zgłoś #8 Napisano 12 Listopada 2010 Ostatnio byłem z kolega regulować jego instalacje i była możliwość ustawienia przełączenia od 15 stopni w górę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Grzegorz79 Zgłoś #9 Napisano 12 Listopada 2010 Kupiłem niedawno paska 1.8T z instalacją BRC seq...24 i trochę byłem zdziwiony że w mieście przy temp. 12-17 stopni przełącza się po przejechaniu prawie 2km, a poza miastem prawie po 8km,czytałem na forum, że przełącza się przeważnie po osiągnieciu 30-35 stopni i pomyslałem sobie że troche długo mojemu paskowi zajmuje osiągnięcie tej temperatury. Niedawno byłem na przeglądzie instalacji i okazało się że przełaczanie było ustawione na 60 stopni,zmienił na 49, ale chyba pojade żeby jeszcze obniżył jeśli to nie ma wpływu na działanie instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamikatze Zgłoś #10 Napisano 16 Listopada 2010 U mnie w brc sequent24 przełącza się po jakiś 3-4 minutach postoju jak wyjeżdżam na zimnym silniku to maksymalnie 600 metrów. Mały mam silnik więc szybko się dogrzewa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy077 Zgłoś #11 Napisano 21 Listopada 2010 U mnie w STAG 300. Sam sobie ustawiłem na komputerze na 25stopni. I autko chodzi normalnie, nie przerywa nie gasnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #12 Napisano 24 Listopada 2010 Ja na stagu 300 plus mam ustawione 30 stopni i chodzi oki. To się ma też wtryskami żeby chyba za zimnego gazu nie dostawały - mogę się mylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #13 Napisano 6 Lutego 2012 Cholera a u mnie szok, nie wiem jakiej firmy to w ogóle instalacja, z grudnia 2005r. jest, to jak wracam z pracy, wręcz dosłownie pod blokiem mi przełącza, a jest to 4,5km jazdy, wiec wlasciwie tera na tych -20C to ciagle na PB jeżdże ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 6 Lutego 2012 No mi przy takich mrozach, to po około 4 km się przełączy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #15 Napisano 7 Lutego 2012 Mój przy -20 po 4km ale lepiej się dogrzeje na wolnych obrotach- 3-4minuty zanim przetre szyby i w środku mam ciepło i już chodzi na LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #16 Napisano 7 Lutego 2012 Co wy za instalacje macie, ja mam landirenzo i 40stopni przełączanie maks 2,5km przy tych temperaturach, do tego przewody długie do reduktora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 7 Lutego 2012 Co wy za instalacje macie, ja mam landirenzo i 40stopni przełączanie maks 2,5km przy tych temperaturach, do tego przewody długie do reduktora Ja sobie zrobiłem z przewodów do pędzenia bimbru :fajny Przy tych temperaturach, tzn. przy ilu konkretnie? Kolejna rzecz - auto "pod chmurką" czy w garażu? I ruszasz od razu po odpaleniu, czy chwilę stoisz, zeby szyby zeskrobać z lodu? :fajny Czasem mi się przełączy po 3-ch, ale to rzadko przy niedawnych temperaturach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #18 Napisano 7 Lutego 2012 Auto na polu, odpalam jadę, nigdy nie rozgrzewam zimnego silnika za bardzo to szkodzi, temperatury w nocy ponad -25 , a nad ranem jak wsiadałem to około -22 -23, auto zony passat jak i moje Vw T4 2,5b tak samo się przełącza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach