falla_x Zgłoś #1 Napisano 4 Listopada 2010 witam po ostatniej zimie nie wiem co robić z zawieszeniem w zeszłym roku jeździłem jeszcze na serii , ile osób z was jeździ zimą na obniżeniu a kto zdejmuje i zakłada serie i dla czego ? nie ma problemu zimą z urywającą sie osłona pod silnikiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 4 Listopada 2010 chciales glebe to teraz cierp chyba ze jezdzisz w gorach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodyzx6r Zgłoś #3 Napisano 4 Listopada 2010 Ja jezdze na obnizonym, jest nisko nawet na tych"stalusiach" 15'' ale bez sensu zakladac i sciagac zawieszenia. komfort taki sam, jak masz gwint to troszke go podkręć do góry. ---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:41 ---------- a jednak nie masz gwintu masz tak jak ja -35:) zapomniałem:bleble Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #4 Napisano 4 Listopada 2010 Ja zostawiam to co mam A tak na powaznie .. zawsze jezdzilem na takiej samej glebie jak w sezonie mimo to ze mieszkam na wsi. Zdarzalo sie robic za pług ale przezylem Oslone radze sciagnac jezeli nie bedziesz zmienial zawieszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #5 Napisano 4 Listopada 2010 Ja też mieszkam kątem na wsi i mam ok 1 km żwirówki która jest kilka razy w zimę zawiana i ciężko mi dojechać mam -35 i już w sobotę auto podnoszę na zimę i zakładam zimóweczki. A jeżeli chodzi o osłonę to mam połamaną po sezonie ,bo zawsze na żwirówce na środku zbiera się górka ,którą systematycznie rozsuwam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rob_LDZ Zgłoś #6 Napisano 4 Listopada 2010 chciales glebe to teraz cierp chyba ze jezdzisz w gorach Zgadzam sie z kolegą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #7 Napisano 4 Listopada 2010 Cytat:Napisał wojta chciales glebe to teraz cierp chyba ze jezdzisz w gorach Zgadzam sie z kolegą Tia :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radzio77789 Zgłoś #8 Napisano 20 Listopada 2010 To jest wlasniem jeden z minusow niskiej zawiechy (((ZIMA))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #9 Napisano 21 Listopada 2010 Ja na zimę wstawiłem oryginalne zawiecho, bo snieg to nie jest problem. Problem to lód, który sie robi na nieodsnieżonych drogach lokalnych. Nawet na oryginalnych zawiechu tarłem porwoziem. Takzę wrzuć sobie oryginalne zawiecho jak nie chcesz zawisnąć na lodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #10 Napisano 21 Listopada 2010 już mam serie wygląda jak koza ale bezpiecznie sie przeczeka okres zimowy a wiosną będzie gwint i problem z głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #11 Napisano 22 Listopada 2010 Ja jezdze zima na obnizonym zawieszeniu... Jak obnizac to na caly sezon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #12 Napisano 22 Listopada 2010 a wiosną będzie gwint i problem z głowy Tak tylko każdy gwint jest niższy od serii i nawet podniesiony na maxa jest niżej jak seria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #13 Napisano 25 Listopada 2010 Tak tylko każdy gwint jest niższy od serii i nawet podniesiony na maxa jest niżej jak seria. przeczytaj jeszcze raz falla_x wypowiedź, na wiosnę gwint założy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nokian77 Zgłoś #14 Napisano 25 Listopada 2010 ja mam gwint , w sumie to pierwszy sezon ale profilaktycznie lekko podkręciłem do góry. w golfie miałem krótki springi i na nich w zimie śmigałem bez najmniejszego problemu , nic nie urwałem . decyzje musisz podjąć sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #15 Napisano 25 Listopada 2010 przeczytaj jeszcze raz falla_x wypowiedź, na wiosnę gwint założy Jasna sprawa dobrze ,że nad nami ktoś czuwa,nie wiem jak to przeczytałem ,że tak zrozumiałem Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #16 Napisano 25 Listopada 2010 ja mam same springi -30 eibacha i już się pomału zaczynam bać,po założeniu 16 zimowej jest niżej jak na 18 calach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #17 Napisano 25 Listopada 2010 Mam ten sam problem na eibachach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #18 Napisano 25 Listopada 2010 (edytowane) To są tzw. problemy na własne życzenie Nie miałem nigdy obniżonego zawieszenia (i mieć nie będę) a na dużym śniegu nawet na serii można się zawiesić. Edytowane 25 Listopada 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #19 Napisano 25 Listopada 2010 To są tzw. problemy na własne życzenie myślę że to mogą być zwykłe lęki ja żałuje jedynie tego że nie kupiłem gwintu bo na lato chciałbym niżej ,a w zimie kozę by się przydało zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #20 Napisano 26 Listopada 2010 myślę że to mogą być zwykłe lęki Się okaże Tak jak pisałem, na dużym śniegu czy na glebie czy na serii daleko można nie ujechać. Wtedy w grę wchodzą tylko pojazdy takie jak ten z mojego avataru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach