Skocz do zawartości
rumun22

Problem z avb bierze olej kopci na baiło

Rekomendowane odpowiedzi

Witam miałem mala przygodę z moim passatem i proszę o pomoc. Pewnego dnia walnąłem w cos i uszkodziłem miskę olejowa, olej wyciekł, zapaliły sie kontrolki to zjechałem na pobocze:zeco. W zakładzie wymieniono mi miskę olejowa i zalano nowym olejem, czyli super. Po przejechaniu około 10 km auto zaczęło mi strasznie kopcic na biało, zauważyłem ubytek oleju. Chciałbym dodac, ze jestem na wyspie i tu mi poradzili Żeby wymienic silnik - typowe U ANGIELSKICH MECHANIKÓW. Wiec proszę o sugestie i porady, czy to turbo, czy to pierścienie na tłokach, bo co z kim rozmawiam to co innego radzi.

Z góry dzięki :dobrze:dobrze

Szymon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no bo faktycznie opcji moze byc duzo!!! cos dodatkowego widziales odnosnie turba?? czy to kopcenie kojarzyc bezposrednio z rozwaleniem miski?? jak gdzies kiedys wyczytalem to kontrolka od samrowania ma opznienie co do realnego naglego spadku cisnienia, moze na piescienie poszlo ale to tylko sugestie, kopci zaraz po odpaleniu ciepły/?? zimny?? A wystąpiło moze zjawisko samorozbiegania silnika?? pozdro Buki

 

a tak tylko pytam, pytałeś sie ile kosztował by motor do twoejgo autka??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem przypadek, że turbo umarło po wycieku oleju z misy. Brak smarowania turbawki może doprowadzić do jej zgonu. Jeśli piszesz o widocznym ubytku na bagnecie po zalaniu to sugeruje zajrzeć do dmuchawki. Pierścienie? owszem, tez możliwe, ale najpierw zajrzałbym do turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej dzieki za posty zaczne wiec od turba, wyrzuce z 1000 na regenerowane bo mam juz 150 tys mil przejechane i nie chce uzywki, znacie dobra firme regenerujaca - bo musze poszukac

pozdrawiam

szymon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wysyłam do Wrocka, Ty decyzje podejmuj samodzielnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze dzieki za porady, turbo wykrecone poszlo do regeneracji. teraz powiedz mi Andrzej jak wyczyscic ten caly olej co poszedl w wydech. czy montaz zregenerowanej turbiny wymaga jakis nowych uszczelek czy jest to tak latwy montaz jak wykrecenie.

Z gory dzieki

Pozdro:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:taksobie

Po pierwsze dzieki za porady, turbo wykrecone poszlo do regeneracji. teraz powiedz mi Andrzej jak wyczyscic ten caly olej co poszedl w wydech. czy montaz zregenerowanej turbiny wymaga jakis nowych uszczelek czy jest to tak latwy montaz jak wykrecenie.

Z gory dzieki

Pozdro:dobrze

 

Było wielokrotnie...

 

Koniecznie wymień uszczelki np.

http://allegro.pl/vw-audi-seat-1-9-tdi-uszczelki-turbiny-uszczelka-i1305007413.html

 

Proszę instrukcja montażu:

http://www.techmot.pl/lang-pl/instrukcja-montazu-turbosprezarki.html

 

:fajny

Edytowane przez Muminek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej jak kopci na jasnniebiesko to turbo siada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam podepnę się do tematu otóż posiadam paska 1,9tdi 110km auto bierze mi olej po przejechaniu 1300km ubyło mi 0,5 litra przebieg to 283000 nie kopci ani na niebiesko ani na czarno wycieków nie ma silnik wymyty nic nie widać moc ok.Co może być przyczyną i jaki był by koszt z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam podepnę się do tematu otóż posiadam paska 1,9tdi 110km auto bierze mi olej po przejechaniu 1300km ubyło mi 0,5 litra przebieg to 283000 nie kopci ani na niebiesko ani na czarno wycieków nie ma silnik wymyty nic nie widać moc ok.Co może być przyczyną i jaki był by koszt z góry dziękuje

Przyczyną może być po prostu jego przebieg.

A dokładniej np. zużyte uszczelniacze zaworów, czy też pierścienie tłokowe.

Turbo w jakim jest stanie?

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo oceniam stan jako dobry a jaki jest koszt naprawy i czy jest sens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Maduser

Witam

Chcialbym się podpiąć pod temat. Silnik pali ogromne ilosci oleju (no poprostu chleje jak student po sesji). 1 litr na 1000km, jazda spokojna, silnik AJM. Zalewany do tej pory olejem Mobil 5W-40.

Nie wiem czy to uszczelniacze, pierścienie czy inne licho. Bardzo prosze o rade ile moze kosztowac kompletny remont silnika (zakladajac wersje najgorsza).

Pozdrawiam

Maduser

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi też chleje olej może nie takie ilości jak tobie ale u mnie jest powodem szczelność turbiny cały olej wylatuje przez egr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

male update do mojego tematu wiec wymienilem zregenerowane turbo, wymienilem filtry olej, uszczelki. wszystko chodzi pieknie ale nie moge sie pozbyc starego oleju z wydechu - kopci dalej i pluje spalonym olejem, druga sprawa to to ze z noweho oleju zrobilo sie mleko wlalem castrol edge 5w30 do diesli, a poprzedni olej byl w pozadku jak go zlewalem i nie mial tych oznak. gdzie moze byc przyczyna, podkresle ze plyn nie ubywa moc ok silnik chodzi pieknie temperatura rosnie prawidlowo utrzymuje sie:zeco same problemy z tymi niemcami

pozdrawiam

szymon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile wydałeś na regeneracje turbo i gdzie ? mleko ... no jakby uszczelka pod głowicą ale trochę dziwne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo wyslalem do wrocka zaplacilem 1 tys, 24 miesiace gwarancji, nad czym sie zastanawiam to jak wykrecilem turbo to pozostawilem przewody olejowe niezabespieczone przez prawie 2 tygodnie auto tak stalo wiec wilgoc mogla sie dostac do silnika co wy na to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam umnie występuje podobny problem po odpaleniu i odczekaniu 2-3 minut auto kopci na biało po osiągniecu okolo 80 stopni przestaje kopcic czym to może byc spowodowane ???? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności