Skocz do zawartości

rumun22

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rumun22

  • Urodziny 06.10.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    szymon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    namyslow

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2002
  1. do bedigl witam czy moglbys mi opisac jak wymieniales wysprzeglik, bo wiem ze to ciezka sprawa. wymienialem maglownice i ulamalem ta plastikowa rurke od wysprzeglika masakra mam nowy ale szukam instrukcji pozdrawiam szymon
  2. turbo wyslalem do wrocka zaplacilem 1 tys, 24 miesiace gwarancji, nad czym sie zastanawiam to jak wykrecilem turbo to pozostawilem przewody olejowe niezabespieczone przez prawie 2 tygodnie auto tak stalo wiec wilgoc mogla sie dostac do silnika co wy na to
  3. witam pytanie pod temat plukania silnikow, mialem walnieta uszczelke pod glowica olej bilay maslo wszedzie jak ja mam to dobrze zlac bez plukania pozdrawiam szymon
  4. male update do mojego tematu wiec wymienilem zregenerowane turbo, wymienilem filtry olej, uszczelki. wszystko chodzi pieknie ale nie moge sie pozbyc starego oleju z wydechu - kopci dalej i pluje spalonym olejem, druga sprawa to to ze z noweho oleju zrobilo sie mleko wlalem castrol edge 5w30 do diesli, a poprzedni olej byl w pozadku jak go zlewalem i nie mial tych oznak. gdzie moze byc przyczyna, podkresle ze plyn nie ubywa moc ok silnik chodzi pieknie temperatura rosnie prawidlowo utrzymuje sie:zeco same problemy z tymi niemcami pozdrawiam szymon
  5. Po pierwsze dzieki za porady, turbo wykrecone poszlo do regeneracji. teraz powiedz mi Andrzej jak wyczyscic ten caly olej co poszedl w wydech. czy montaz zregenerowanej turbiny wymaga jakis nowych uszczelek czy jest to tak latwy montaz jak wykrecenie. Z gory dzieki Pozdro:dobrze
  6. hej dzieki za posty zaczne wiec od turba, wyrzuce z 1000 na regenerowane bo mam juz 150 tys mil przejechane i nie chce uzywki, znacie dobra firme regenerujaca - bo musze poszukac pozdrawiam szymon
  7. Witam miałem mala przygodę z moim passatem i proszę o pomoc. Pewnego dnia walnąłem w cos i uszkodziłem miskę olejowa, olej wyciekł, zapaliły sie kontrolki to zjechałem na pobocze:zeco. W zakładzie wymieniono mi miskę olejowa i zalano nowym olejem, czyli super. Po przejechaniu około 10 km auto zaczęło mi strasznie kopcic na biało, zauważyłem ubytek oleju. Chciałbym dodac, ze jestem na wyspie i tu mi poradzili Żeby wymienic silnik - typowe U ANGIELSKICH MECHANIKÓW. Wiec proszę o sugestie i porady, czy to turbo, czy to pierścienie na tłokach, bo co z kim rozmawiam to co innego radzi. Z góry dzięki :dobrze:dobrze Szymon
  8. dzieki podjade do kumpla i podmienie zobaczymy co sie bedzie dzilo pozdro ---------- Post added at 15:08 ---------- Previous post was at 13:20 ---------- dzieki wielkie podmienilem przerywacz, przegrzewal sie i smierdzial, polecam zaczac od tego
  9. witam ja mam jeszcze inny problem u mnie swiatla awaryjne po okolo dziesieciu mrugnieciach swieca sie nonstop przestaja mrugac, potem auto musi odstac pare godzin zeby to sie zresetowalo dotyczy to rowniez kierunkowskazow lecz tylko po uzyciu awaryjnych, uzywanie samych kierunkow jeszcze nie doprowadzilo do tego pozdro i prosze o pomoc bo mi przegladu nie moze przejsc
  10. witam mam maly problem u siebie w b5 po lifcie mianowicie swiatla awaryjne po okolo dzisieciu mrugnieciach przestaja mrugas i swieca sie nonstop, to samo z kierunkami niw mrugaja swieca sie, prosze o jakas porade zanim sie udam do "specjalistow" pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności